Autor Wątek: Sudden Strike 2  (Przeczytany 133 razy)

Articz

  • Administrator
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
Sudden Strike 2
« dnia: Listopad 04, 2022, 16:09:37 »


Sudden Strike 2 jest kontynuacją wydanej w 2000 roku wojennej strategii czasu rzeczywistego. Deweloperzy ze studia Fireglow pozostali wierni realiom II wojny światowej, powiększając jednak obszar działań także o Azję i Pacyfik.

Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci). W związku z przeniesieniem akcji na nowe tereny i wprowadzeniem nowych stron konfliktu (teraz jest pięć, oprócz Rosjan, Anglików, Niemców i Amerykanów wprowadzono jeszcze siły zbrojne Japonii) liczba jednostek zwiększyła się o czterdzieści, włączając w to nawet pilotów kamikadze. Cała grafika została bardziej dopracowana, nadal jest to jednak rzut izometryczny znany z części pierwszej. Naturalnie autorzy gry odpowiednio odtworzyli florę i faunę typową dla Azji i małych wysepek Pacyfiku.

W Sudden Strike 2 pod kontrolą gracza znajdują się nie tylko wojska lądowe ale także jednostki nawodne, okręty wojenne, itp. Wszystkie jednostki bojowe, pojazdy i nawet czołgi mogą zostać przejęte przez wroga i z powodzeniem wykorzystywane w walce. Żołnierze wyposażeni zostali we współczynnik „morale”, który wpływa na ich efektywność i przebieg walki. Ponadto w części drugiej doświadczenie ma dużo większy wpływ na rozgrywkę niż miało to miejsce poprzednio - przykładowo czołg może prowadzić tylko żołnierz posiadający doświadczenie powyżej 500 (w skali od 0 do 1000). Unowocześnieniu uległ model zniszczeń pojazdów oraz komputerowe A.I. Teraz działo przeciwpiechotne nie zrobi praktycznie nic ciężkiemu czołgowi, poruszająca się za czołgiem piechota nie ginie od ostrzału z karabinu znajdującego się przed czołgiem, a snajperzy nie strzelają bezmyślnie do czołgów. Samoloty zaś nie pojawiają się z nikąd (z za planszy) tylko startują i lądują na lotniskach. Oczywiście wszystkie kampanie oparte są na historycznych bitwach i zdarzeniach z czasów II Wojny Światowej.










 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
wolf-time countrylife rakul-axis klasa1e agromodelarze