Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
51
Pixel Shader 4.0 / Gauntlet
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 14, 2022, 12:29:16 »



Gauntlet to kolejna odsłona kultowej serii gier typu dungeon crawler, zapoczątkowanej przez firmę Atari w 1985 roku na automatach. Tym razem za projekt odpowiada zespół Arrowhead Game Studios, znane z popularnej produkcji Magicka, a sam tytuł przeznaczony jest do sprzedaży w cyfrowej dystrybucji.


W grze wcielamy się w śmiałków przemierzających lochy zamieszkiwane przez niebezpieczne stwory i duchy. Gracz przejmuje kontrolę nad jednym z wojowników, należącym do wybranej klasy postaci (Warrior, Valkyrie, Elf oraz Wizard). Każdy z nich charakteryzuje się różnymi mocami i umiejętnościami, np. Wojownik świetnie radzi sobie w walce wręcz, a Magik doskonale włada magią. Herosi muszą stawić czoła rozmaitym przeciwnikom – od duchów i demonów, aż po wielkie pająki i żywe szkielety. Jednym z najważniejszych elementów Gauntlet są zmagania w ramach kooperacji maksymalnie czterech graczy. Twórcy zatroszczyli się o możliwość zabawy przez Internet lub w ramach lokalnej współpracy. Całość została okraszona prostą i przyjemną oprawą graficzną, utrzymaną w klimatach oryginalnej produkcji.







52
Pixel Shader 2.0 / Anno 1503: The New World
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 14, 2022, 12:18:32 »


Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę. Gra posiada znacznie bardziej rozbudowane opcje i możliwości, udostępniając graczom dziesięciokrotnie większy, szczegółowo odwzorowany XVI wieczny świat. Przed nami ponownie staje wiele wyzwań związanych z odkrywaniem nowych terenów, osadnictwem, rozbudową miast i wiosek, zaspokojeniem wszystkich podstawowych potrzeb mieszkańców, ustanowieniem tras handlowych, dbaniem o dobre stosunki z sąsiadami, oraz oczywiście obroną całego terytorium zarówno na ziemi jak i na morzu. Całość gry wykonana jest w pełnym 3D, z możliwością obracania i przybliżania terenu, a klimatyczne i znacznie bardziej szczegółowe animacje tworzą realistyczny obraz życia w XVI wieku.


250 typów budynków i gospodarstw przeniesionych wprost z XVI wieku, w tym plantacje tytoniu, wieże obserwacyjne i odlewnie dział.
Poprawiona sztuczna inteligencja komputera, szczególnie w aspektach handlu, dyplomacji i walki.
Każdy z komputerowych graczy ma indywidualną charakterystykę i inny styl gry.
Zwiększone względem części poprzedniej możliwości interakcji z tubylcami.
Przeprojektowany system walki, dający nowe możliwości zastosowania strategii wojennych.
Kilka trybów gry – scenariusze pojedyncze, kampania, „gra bez końca” i gra wieloosobowa.





53
Pixel Shader 2.0 / Gothic II: Noc Kruka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 14, 2022, 12:14:34 »


he Night of the Raven to oficjalne rozszerzenie do jednej z najpopularniejszych gier role-playing 2002 roku, czyli Gothic II. W przeciwieństwie do innych dodatków, gdzie zazwyczaj dostajemy do dyspozycji jedynie nowe obszary czy przedmioty, twórcy z zespołu developerskiego Piranha Bytes poszli o krok dalej – do podstawowej wersji gry wpleciono nową, rozbudowaną historię praktycznie niezwiązaną z główną fabułą Gothic II. Postarano się również o znaczne zmodyfikowanie już istniejącego świata (nie oznacza to jednak zmiany położenia kluczowych lokacji, tylko rozbudowanie ich oraz pojawienie się wielu dodatkowych sekretów, itp.). Zastosowane rozwiązanie wymusza na posiadaczach dodatku przechodzenie całego programu od początku (wszystkie save'y z „samego” Gothic II stają się bezużyteczne po zainstalowaniu dodatku). Z drugiej strony jednak patrząc, liczba nowości czy implementowanych poprawek w pełni rekompensuje tę niedogodność.


Akcja The Night of the Raven jest skonstruowana tak, by gracze mogli przejść dodatek niemal całkowicie omijając fabułę podstawowej gry. Rozszerzenie wprowadza do oryginalnego Gothic II szereg nowych lokacji (dżungla, jaskinie, etc.), około 100 bohaterów niezależnych (NPC-tów), unikatowe przedmioty (np. specjalny amulet, w którym żyje wróżka pomagająca przy szukaniu wartościowego ekwipunku), czary, umiejętności, czy potwory (w stylu niebezpiecznych niedźwiedzi). Podczas naszej wędrówki możemy również spotkać postacie znane z pierwszego Gothica, które nie pojawiły się w części drugiej. Wybór profesji powiększył się o nowe alternatywy. W The Night of the Raven mamy możliwość „przydzielenia” prowadzonemu bohaterowi roli morskiego pirata, lidera gangu bandytów, czy (zupełne novum) Maga Wody. Ci ostatni działają w pełnej konspiracji, nie ujawniając swych mocy osobom pobocznym (chyba, że sytuacja nie pozostawi im innego wyjścia), dlatego dostanie się w szeregi ich grupy wymaga od graczy sporo wysiłku... Twórcy omawianego rozszerzenia postarali się także o usprawnienia silnika gry (dopracowano głównie efekty audio-wizualne), jak również usunięcie wszystkich wykrytych błędów programistycznych, z którymi mieliśmy do czynienia w oryginalnym Gothic II.








54
Pixel Shader 4.0 / Professional Farmer 2014
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 13, 2022, 17:13:48 »


Professional Farmer 2014 to kolejna rolnicza symulacja w portfolio wydawniczym niemieckiej firmy firmy UIG Entertainment. Produkcja adresowana jest do miłośników symulatorów prac z użyciem profesjonalnych pojazdów i maszyn.


W trakcie zabawy gracz wciela się w rolę rolnika, prowadzącego współczesnego gospodarstwo agrarne. Do jego obowiązków należy przede wszystkim obsługa ciężkiego sprzętu związanego z uprawą roli (traktory, kombajny, glebogryzarki itp.). Rozbudowany tryb kariery zawiera elementy strategii ekonomicznej, umożliwiając rozwinięcie skromnej farmy w imperium rolne.


Mechanika rozgrywki bazuje na rozwiązaniach doskonale znanych fanom rolniczych symulatorów, w tym chociażby serii Agrar Simulator. Sednem zabawy jest kierowanie rozmaitymi pojazdami i maszynami, które zostały starannie odwzorowane pod względem wyglądu oraz parametrów technicznych na podstawie autentycznych modeli popularnych marek (m.in. Krampe, Rauch, Fliegl i Horsch). Zarówno model jazdy, jak i system sterowania zostały odpowiednio uproszczone, dzięki czemu obsługa wirtualnych urządzeń rolniczych nie powinna sprawiać problemów nawet mniej doświadczonym graczom. Novum wprowadzonym w Professional Farmer 2014 jest zaawansowany system pogodowy. Uwzględnia on czynniki atmosferyczne towarzyszące pracy na roli w różnych porach roku. W trakcie zabawy gracze muszą zmagać się m.in. z zimowymi opadami śniegu, wiosennymi burzami, letnimi suszami i jesienną słotą.





55
Pixel Shader 4.0 / Cabela's Big Game Hunter: Pro Hunts
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 13, 2022, 17:10:25 »


Cabela's Big Game Hunter: Pro Hunts jest kolejną odsłoną znanej serii gier zręcznościowych o tematyce myśliwskiej, korzystających z oficjalnej licencji popularnej w USA sieci sklepów ze sprzętem myśliwskim – Cabela's. W przypadku Pro Hunts nie mamy do czynienia z czystej krwi symulatorem, tylko produkcją bardziej nastawioną na akcję i widowiskowość. Wydawcą i producentem kolejny raz jest koncern Activision Blizzard.


W cyklu gier spod znaku Cabela's zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę myśliwego i wykonywanie zadań. Tę odsłonę serii od poprzednich odróżnia m.in. ciekawa kampania dla jednego gracza. Prowadzą nas przez nią cztery znane w USA postaci związane z łowiectwem: Wade Middleton, Jim Shockey oraz Ralph i Vicki Cianciarulo. Ci popularni łowcy przekazują graczom rady i pomagają w serii polowań na zwierzynę z północnoamerykańskiego kontynentu. Rozgrywkę w Pro Hunts obserwujemy z perspektywy pierwszoosobowej. Tytuł został rozbudowany względem poprzednich pod kątem fizyki czy sztucznej inteligencji zwierząt.






56
Pixel Shader 2.0 / Gun
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 13, 2022, 17:07:22 »



Gun jest elektroniczno-rozrywkowym przedsięwzięciem, zrealizowanym przez twórców cyklu symulacji jazdy na deskorolce, firmowanego nazwiskiem popularnego Tony’ego Hawka. Programiści ze studia Neversoft Entertainment postanowili wreszcie odejść od tematyki sportowej i zaprezentowali nam wirtualny western w konwencji, przywodzącej na myśl serię Grand Theft Auto.

Trafiamy zatem na słynny amerykański Dziki Zachód z drugiej połowy dziewiętnastego wieku, aby pokierować poczynaniami Coltona White'a – młodzieńca, szukającego zemsty za śmierć ojca. Rzecz jasna zaserwowana przez developerów rzeczywistość odpowiada w pewnym sensie realiom historycznym, więc oglądamy m.in. kolej żelazną, indiańskie wioski, kopalnie złota, dyliżanse oraz oczywiście zakurzone miasteczka, gdzie miejscowi mężczyźni upijają się w saloonie, na bank napadają przeróżni bandyci, a w samo południe na głównej (i nierzadko jedynej) ulicy odbywają się emocjonujące pojedynki rewolwerowców.


Wspomniany bohater spotyka mnóstwo postaci niezależnych, wśród których znajdują się również autentyczne persony pokroju szeryfa Wyatta Earpa i wyjętego spod prawa Billy’ego the Kida. Naturalnie natrafienie na NPC wiąże się najczęściej z odkrywaniem kolejnych wątków scenariusza (np. otrzymywanie zadań do wykonania), a przebieg akcji cały czas ukazywany jest z perspektywy trzeciej osoby. Ludzie z Neversoft Entertainment oddali do naszej dyspozycji sporo rozmaitych rodzajów broni na czele z popularnym sześciostrzałowcem (oprócz niego także stacjonarne działka systemu Gatlinga, laski dynamitu etc.).

Trójwymiarowy wirtualny świat eksplorujemy nie tylko poruszając się piechotą, ale również jeżdżąc na końskim grzbiecie (umożliwiono rzecz jasna prowadzenie walki z tej pozycji, co jest dość efektowne w trakcie pościgów na pełnej szybkości). Oprawa wizualna prezentuje wysoki poziom dopracowania, natomiast bardzo płynna animacja podkreśla realizm zabawy – szczególne wrażenie robią sceny śmierci. Wygląd tych ostatnich, a także niekoniecznie cenzuralne słownictwo w wykonaniu bohaterów, sprawia, że Gun zdecydowanie nie stanowi odpowiedniej pozycji dla małoletnich użytkowników.






57
Pixel Shader 2.0 / The Sims 2 Dodatki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 11, 2022, 22:40:00 »


The Sims 2: Mansion & Garden Stuff to jeszcze jeden dodatek do znanej i cenionej gry będącej de facto symulacją ludzkiego życia. Tym razem naszą wirtualną egzystencję możemy urozmaicić o próby stworzenia zapierającej dech posiadłości, a także okalającego ją ogrodu.

W tym ambitnym zadaniu pomocne okażą się trzy style, na jakie gracz może się zdecydować przy projektowaniu rezydencji swoich marzeń. Autorzy postanowili zaproponować nam motyw arabski rodem z gorącego Maroka, gdzie królują wyszukane architektonicznie pałace, albo też sięgnąć po kombinację klasycyzmu i nowoczesności, co charakterystyczne jest dla nurtu Art Deco. Trzeci temat z kolei to wyrafinowane połączenie romantyzmu z elegancją.

W praktyce oznacza to oczywiście przede wszystkim nowe elementy wyposażenia, których wykorzystanie uzależnione jest jedynie od wyobraźni grającego. W skład rozszerzenia wchodzą więc m.in. egzotyczne kolumny, monumentalne schody, kolektory słoneczne oraz kolejne zestawy oryginalnych okien, drzwi, dachów, płotów, etc. W ogrodzie natomiast przed sąsiadami można pochwalić się grządkami niespotykanymi dotąd irysów, lilii czy słoneczników. Przepiękne kwiaty to jednak nie wszystko, gdyż co bardziej majętni swój prywatny zieleniec mogą przyozdobić także nowatorskimi rzeźbami, jak i fontannami. Na prestiż ogrodu ponadto pozytywnie wpłyną ozdobne krzewy o wymyślnych kształtach, choć w domyśle to przecież tylko wstęp do naszej emanującej przepychem wilii.






58
Pixel Shader 4.0 / Diablo III
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 11, 2022, 22:29:33 »



Diablo III to kolejna część niezwykle popularnej serii hack'n'slash, która zadebiutowała w 1996 roku. Produkcja zawiera kilka rozwiązań znanych z poprzednich części marki i wprowadza mnóstwo nowych pomysłów. Jej producentem jest firma Blizzard Entertainment, znana z wielu udanych i świetnie sprzedających się marek (m.in. World of Warcraft, StarCraft).


W trzeciej odsłonie Diablo wracamy do świata Sanktuarium, aby jeszcze raz zmierzyć się z siłami ciemności i tytułowym demonem. Gra rozpoczyna się w dwadzieścia lat po wydarzeniach znanych z Diablo II, w którym grupa herosów zatriumfowała nad złem. Na katedrę w Tristram spada tajemnicza kometa, która rozbudza spoczywające w niej piekielne zastępy. Świat Sanktuarium potrzebuje więc nowych bohaterów: do akcji wkraczają barbarzyńca, czarownik, mnich, szaman i łowca demonów. Każdy z nich dysponuje własnym tłem fabularnym. Ponadto, Blizzard rozbudował opowiadaną w grze historię i uczynił ją ważniejszym elementem rozgrywki, m.in. poprzez dodanie znajdowanych w świecie gry wpisów do dziennika podróży (np. wspomnień jednego z żołnierzy króla Leoryka) oraz krótkich przerywników w poszczególnych aktach, stylizowanych na zapiski bohaterów. Dzięki temu fani uniwersum mogą poznać wiele nowych informacji o odwiecznym konflikcie Wysokich Niebios z siłami Płonącego Piekła. W grze pojawia się wiele nawiązań do poprzednich odsłon serii, na czele z postaciami Deckarda Caina i Archanioła Tyraela, a także nowi bohaterowie opowieści, jak chociażby młoda Lea.


Diablo III to gra akcji RPG, w której wcielamy się w jednego z wymienionych bohaterów – lub bohaterek – i przemierzamy obszerne krainy, podzielone na cztery akty. Podczas podróży wykonujemy zadania zlecane przez mieszkańców świata bądź losowo pojawiające się w grze, a także walczymy z hordami przeciwników. Każda z postaci operuje innym systemem energii, dysponuje unikalnym zestawem umiejętności i może używać wybranych rodzajów broni. Mówiąc inaczej, granie Barbarzyńcą różni się diametralnie od prowadzenia na przykład Czarownika. Wiele zależy też od pomysłowości gracza i zdobytych przedmiotów: czary i zdolności można bowiem modyfikować za pomocą kamieni runicznych, które nadają im nowe efekty oraz zwiększają statystyki postaci.


Twórcy ze studia Blizzard nie poprzestali na wprowadzeniu nowych klas postaci i urozmaiceniu systemu rozwoju i modyfikowania zdolności. W Diablo III pojawia się wiele innych pomysłów: system towarzyszy (pomagających w grze solowej), setki osiągnięć motywujący gracza do dalszej zabawy, możliwość dostosowywania poziomu trudności, a także wiele losowo generowanych wydarzeń (np. konieczność wydostania się z lochu w jak najkrótszym czasie, obrona kowala przed hordami nacierających wrogów itp.).








59
Pixel Shader 2.0 / The Godfather II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 02, 2022, 15:30:40 »


The Godfather II to druga odsłona gry akcji opartej na kanwie kultowej powieści Mario Puzo Ojciec chrzestny oraz opatrzonej tym samym tytułem trylogii filmowej w reżyserii Francisa Forda Coppoli. Za stworzeniem produktu stoi kalifornijskie studio EA Redwood Shores, zaś sama gra wykorzystuje w pełni licencję wytwórni Paramount Pictures, dzięki czemu możemy podziwiać w niej wirtualne wizerunki takich aktorów, jak Marlon Brando, Al Pacino czy Robert Duvall.


Fabuła po raz kolejny pozwala przenieść się do ogarniętego przestępczymi porachunkami Nowego Jorku, w którym na co dzień walczą ze sobą wrogie, mafijne rodziny. Możemy również przejąć zwiedzić Hawanę i przejąć kontrolę nad Miami. Gracz, działając na usługach jednej z nich, musi stawić czoła zleconym mu przez przełożonych misjom i udowodnić, że w imię obowiązków nie cofnie się przed żadnym czynem. Rozgrywka w The Godfather II pod względem stylu i oferowanej swobody przypomina serię Grand Theft Auto, z tą różnicą, że autorzy Ojca chrzestnego wzbogacili swój produkt o elementy strategiczne, pozwalające na zarządzanie dzielnicami, które znajdują się pod wpływem lokalnej mafii. W trybie Don's View widok kamery zmienia się z TPP na rzut z góry, z możliwością przybliżania i oddalania obrazu. W stosunku do pierwszej części Godfathera programiści dopracowali także oprawę audiowizualną gry, serwując klientom odświeżony silnik graficzny oraz nowe aranżacje utworów charakterystycznych dla filmowej trylogii.





60
Pixel Shader 2.0 / Kozacy II: Bitwa o Europę
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 02, 2022, 15:27:22 »


Battle for Europe to nazwa pierwszego rozszerzenia do drugiej części popularnej serii strategii czasu rzeczywistego Cossacks, noszącej podtytuł Napoleonic Wars. Gracze ponownie przenoszą się tutaj w realia jednego z najbardziej burzliwych okresów w dziejach historii, jakim bez wątpienia były Wojny Napoleońskie (XIX wiek).


Oprócz sześciu ówczesnych mocarstw znanych z „dwójki” (Francja, Wielka Brytania, Austria, Rosja, Prusy oraz Egipt), posiadacze Battle for Europe mogą poprowadzić w grze trzy zupełnie nowe nacje: Hiszpanię, Księstwo Warszawskie i Konfederację Reńską. Programiści ze studia developerskiego GSC Game World przygotowali także szereg nowych jednostek czy budynków, które są dostępne dla użytkowników podczas wirtualnych zmagań. W sumie dostępnych jest ponad 180 unikatowych jednostek i 190 budynków. Znacznie udoskonalono takżę tytułowy, strategiczny tryb „Battle for Europe”, w którym osoby siedzące przed komputerami walczą o całkowitą dominację nad Starym Kontynentem. Ponadto, miłośnicy programu dostali cztery nowe kampanie, dziesięć pól bitewnych, trzy historyczne scenariusze do rozegrania (m.in. starcie sił francuskich z rosyjskimi pod Borodino w 1812 roku czy też ostatnią, przegraną przez Napoleona bitwę pod Waterloo z 1815 roku) oraz sześć misji typu skirmish. Nie zabrakło nowych poziomów dedykowanych trybowi multiplayer. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, opisywany add-on jest w pełni samodzielnym produktem i działa bez konieczności posiadania gry Cossacks II: Napoleonic Wars zainstalowanej na komputerze użytkownika.







Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
warthunder300clan k-l komisarzrex travianek team-speak-3