Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
Pixel Shader 4.0 / Snooker 19
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 12, 2022, 08:41:35 »


Snooker 19 to gra sportowa należąca do podgatunku symulatorów bilardowych, stworzona przez studio Lab42. Gracz wciela się w jednego ze 128 rzeczywistych zawodników, wśród których znajdują się między innymi Ronnie O’Sullivan, Ken Doherty oraz Jimmy White, i bierze udział w licencjonowanych rozgrywkach.

Mechanika
Snooker 19 kładzie duży nacisk na realizm rozgrywki. Gracze biorą udział w licencjonowanych zawodach serii World Snooker. W przypadku rozgrywki jednoosobowej zabawę można prowadzić, wcielając się w zawodowego gracza lub biorąc udział w meczach amatorskich – Q-School.

Twórcy postanowili jak najbardziej urozmaicić rozgrywkę, zasady są więc w pełni modyfikowalne przez gracza. Dodatkowo oprócz standardowych zawodów w snookera zaimplementowano także tryby 6-red i Shoot-out.

Tryby gry
W Snooker 19 grać można w trybie wieloosobowym oraz jednoosobowym. Produkcja stawia jednak nacisk na ten pierwszy wariant rozgrywki. Oprócz wolnej rozgrywki, brać można także udział w wirtualnych turniejach bilardowych, które zsynchronizowane są z kalendarzem World Snooker.



Kwestie techniczne
Snooker 19 oferuje realistyczną oprawę graficzną. W przypadku trybu single player wykorzystano zaawansowaną sztuczną inteligencję, która dba o dostosowanie poziomu trudności. Dodatkowo zadbano także o profesjonalny komentarz w stylu telewizyjnym.





72
Pixel Shader 2.0 / Beijing 2008
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 12, 2022, 08:38:29 »


Beijing 2008 - The Official Video Game of the Olympic Games to oficjalna gra Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Jej opracowanie zlecono firmie Eurocom Entertainment Software, znanej między innymi za sprawą takich tytułów jak Batman Begins, Predator: Concrete Jungle czy Pirates of the Caribbean: At World's End.

W opisywanej grze zawartych zostało ponad 35 dyscyplin olimpijskich. Gracze mogą spróbować swych sił przede wszystkim w konkurencjach lekkoatletycznych – biegach (między innymi na 100 metrów), rzutach (pchnięcie kulą, rzut dyskiem), skokach (między innymi skok w dal) i różnych typach wielobojów. Nie zabrakło też jednak innych ciekawych dyscyplin, niepowiązanych z lekką atletyką. Są to między innymi pływanie synchroniczne oraz strzelectwo. Beijing 2008 ma do zaoferowania kilka różnych trybów sterowania. Wybór stopnia zaawansowania rozgrywki uzależniony jest wyłącznie od osobistych preferencji oraz zdolności manualnych. Początkujący gracze mgą liczyć na wiele opcji pozwalających na zaznajomienie się z podstawami obsługi. Z myślą o doświadczonych miłośnikach gier komputerowych zadbano natomiast o bardziej złożone modele kontroli, dzięki którym możliwe staje się powalczenie o jak najlepsze rezultaty w wybranych przez siebie konkurencjach olimpijskich. Do zmagań można przystąpić w pojedynkę, aczkolwiek nie zabrakło również pełnoprawnego multiplayera. Na każdej z platform docelowych tryb ten prezentuje się nieco inaczej, choć cechą wspólną jest opcja zabawy w Sieci. W rezultacie możliwe staje się powalczenie o najwyższe trofea z graczami z całego świata.


Zmagania obserwowane są w pełnych trzech wymiarach. Producent położył szczególny nacisk na odwzorowanie wyglądu oraz animacji zawodników. Warto też dodać, iż poszczególne konkurencje rozgrywane są na wiernie odwzorowanych olimpijskich arenach. Są to między innymi takie obiekty jak Pekiński Stadion Narodowy czy goszczący pływaków Beijing National Aquatics Centre.








73
Pixel Shader 2.0 / Microsoft Flight Simulator 2002 Professional Edition
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 12, 2022, 08:34:41 »


Kolejna część sztandarowego symulatora lotu firmy Microsoft. Gra posiada znacznie poprawioną grafikę w stosunku do poprzedniczki, głównie dzięki zastosowaniu technologii z MS Combat Flight Simulator 2. Możemy pilotować różne modele samolotów, takich jak Leariet, Cesna 172S Skyhawk, Boening 737-300, oraz oczywiście Boening 747-400. Jak zwykle w przypadku symulatorów z Microsoftu architektura gry jest otwarta, umożliwiając łatwy import dodatkowych modeli samolotów wykonanych przez entuzjastów oraz specjalizujące się w tym firmy. Każdy z nich wykonany jest z zaskakującą ilością szczegółów, łącznie z trójwymiarowymi kokpitami, gdzie każdy drążek, przycisk i przełącznik może być poruszony. Oddano nawet ruch cieni w kokpicie, gdy słońce świeci przez szybę.


Bardzo dokładnie odwzorowany został teren, który możemy podziwiać przelatując chociażby nad górzystymi obszarami. Wzgórza i wierzchołki gór rzucają cień na poniższe doliny. Microsoft zaimplementował nową technologię zwaną Auto Gen, która renderuje obiekty tworząc krajobrazy bezpośrednio w otoczeniu lecącego samolotu. Dzięki temu projektanci nie muszą już przygotowywać takich obiektów jak drzewa, domy i budynki. Auto Gen dba o to, aby zwiększać gęstość rozmieszczenia obiektów na bardziej zaludnionych terenach i automatycznie zmniejszać ich liczbę, gdy oddalamy się od miast. Inną innowacją Flight Simulatora 2002 jest interaktywna kontrola lotu. Przestrzeń powietrzna pełna jest maszyn kontrolowanych przez komputer, przez co zmuszeni jesteśmy często prosić o pozwolenie na zmianę korytarza lotu, pułapu, startu czy lądowania. Gracz może nawet sam zostać kontrolerem lotu i kierować bezpiecznie innych graczy przez powietrzne przestrzenie w trybie wieloosobowym.





74
Pixel Shader 4.0 / WRC: FIA World Rally Championship
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 08, 2022, 11:48:03 »


WRC to gra wyścigowa, w której bierzemy udział w rajdowych mistrzostwach świata WRC rozgrywanych pod egidą FIA, czyli Międzynarodowej Federacji Samochodowej. Producentem opisywanej gry jest firma Milestone, mająca w swoim dorobku między innymi takie tytuły jak Evolution GT, S.C.A.R., Superstars V8 Racing czy Superbike World Championship.


Wykupiona przez autorów gry licencja obejmuje sezon 2010, uwzględniając nie tylko kierowców (m.in. Sebastien Loeb, Mikko Hirvonen), pilotów, zespoły fabryczne, ale i imprezy z kalendarza rajdowych mistrzostw świata. Ścigamy się na trasach w Szwecji, Meksyku, Jordanii, Turcji, Nowej Zelandii, Portugalii, Bułgarii, Finlandii, Niemczech, Japonii, Francji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. W każdym z tych państw do pokonania jest kilka odcinków specjalnych, na których walczymy z czasem i porównujemy swoje rezultaty z innymi zawodnikami. Do naszej dyspozycji oddano około dwudziestu rajdowych maszyn. Są to zarówno wozy WRC (m.in. Citroen C4 WRC, Ford Focus WRC), jak i pojazdy z niższych klas wyścigowych (m.in. Abarth Punto S2000). Głównym trybem rozgrywki jest kariera, w której zaczynamy jako niedoświadczony kierowca rajdowy i startujemy w mało prestiżowych zawodach. W miarę odnoszenia sukcesów pozyskujemy sponsorów, dzięki którym zatrudniamy nowych mechaników czy kupujemy lepsze auta. Kluczowym punktem kariery jest zdobycie angażu do zespołu WRC startującego w rajdowych mistrzostwach świata. Inne dostępne w grze tryby zabawy to między innymi akademia rajdowców, pobijanie uzyskanych czasów na konkretnych odcinkach czy multiplayer. W tym ostatnim przypadku możemy ścigać się z innymi osobami zarówno w Sieci, jak i lokalnie (m.in. hot seat dla czterech graczy). Zastosowany w WRC model jazdy jest przyjazny zarówno w stosunku do nowicjuszy jak i bardziej doświadczonych graczy. Podstawowym utrudnieniem w grze jest konieczność radzenia sobie z różnymi rodzajami podłoża, gdyż kolejne OeSy składają się nie tylko z asfaltowych uliczek, ale również tras pokrytych błotem, żwirem, piaskiem czy grubą warstwą śniegu. Sterowana przez nas rajdowa maszyna podlega uszkodzeniom, które mają znaczący wpływ na jej szybkość i łatwość prowadzenia. Na oprawę wizualną gry składają się w głównej mierze bogate w detale modele rajdowych maszyn. Każdy z tych pojazdów zbudowany został z około 50000 polygonów. Możemy też liczyć na zróżnicowane otoczenie. Wiele elementów trasy (m.in. drewniane płotki) może być w trakcie kolejnych przejazdów niszczonych, a dodatkowo na poboczu przebywają animowani kibice.








75
Pixel Shader 4.0 / WRC 2 FIA World Rally Championship
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 08, 2022, 11:44:15 »


WRC 2011 to gra rajdowa, w której uczestniczymy w rajdowych mistrzostwach świata WRC rozgrywanych pod egidą FIA, czyli Międzynarodowej Federacji Samochodowej. Jest to druga odsłona z tej serii, wyprodukowana przez studio Milestone, mające w swoim dorobku takie tytuły, jak: Evolution GT, Superstars V8 Racing, czy SBK 2011.

Wykupiona przez autorów gry licencja obejmuje tym razem sezon 2011, uwzględniając nie tylko kierowców (m.in. Sébastien Loeb, Mikko Hirvonen, Kimi Räikkönen, czy Sébastien Ogier), pilotów, zespoły fabryczne, ale i imprezy z kalendarza rajdowych mistrzostw świata. Gracz bierze udział w rajdach rozgrywanych na trasach znajdujących w takich krajach jak: Szwecja, Meksyk, Portugalia, Jordania, Włochy, Argentyna, Grecja, Finlandia, Niemcy, Australia, Francja, Hiszpania i Wielka Brytania. W każdym z tych państw do pokonania jest po kilka odcinków specjalnych, na których gracz walczy z czasem i porównuje swoje rezultaty z innymi zawodnikami. Do jego dyspozycji oddano kilkadziesiąt rajdowych maszyn. Są to zarówno najnowsze wozy WRC (m.in. Citroen DS3 WRC, Ford Fiesta RS WRC, MINI Countryman WRC), jak i auta z niższych klas wyścigowych (m.in. Škoda Fabia S2000, Ford Fiesta S2000), czy pojazdy, które dominowały na rajdowych odcinkach przed kilkunastoma laty (m.in. Subaru Impreza WRC, Toyota Celica GT-Four).

Głównym trybem rozgrywki jest kariera, którą gracz rozpoczyna jako niedoświadczony kierowca rajdowy i startuje w mało prestiżowych zawodach. Tryb ten jest bardziej rozbudowany niż w edycji 2010, oferując przede wszystkim możliwość zatrudniania pracowników zespołu. Podwładni zajmują się następnie opracowywaniem ulepszeń do posiadanych samochodów (np. wytrzymalsze zawieszenie czy mocniejszy silnik), czy negocjowaniem korzystniejszych umów sponsorskich. Kluczowym punktem kariery nadal jest zdobycie angażu do zespołu WRC startującego w rajdowych mistrzostwach świata. Inne dostępne w grze tryby zabawy to między innymi akademia rajdowców, pobijanie uzyskanych czasów na konkretnych odcinkach czy multiplayer. W tym ostatnim przypadku możemy ścigać się z innymi osobami zarówno w Sieci, jak i lokalnie (tzw. hot-seat).





76
Pixel Shader 4.0 / Saw: The Video Game
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 04, 2022, 17:01:06 »


Saw to survival horror z widokiem TPP, stworzony na podstawie znanej serii filmów. Gra przenosi pomysły i koncepcje znane z serii przerażających i brutalnych horrorów do wirtualnego świata. Filmy opowiadają o tajemniczym psychopatycznym sadyście o pseudonimie Jigsaw. Zastawia on na ludzi pułapki, zmuszając ich do dokonywania wieloznacznych wyborów. W grze wcielamy się w detektywa Davida Tappa, któremu Jigsaw zniszczył życie. Najpierw zabił jego partnera, a potem uwięził Davida w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Musimy przedrzeć się przez serię niebezpiecznych zagadek i przetrwać, a być może odkryjemy prawdę skrywaną przez seryjnego mordercę.

Piła oferuje graczom zupełnie nowy wątek fabularny, a jej akcja toczy się pomiędzy wydarzeniami znanymi z filmów Saw i Saw II. Rozgrywka skupia się przede wszystkim na wspomnianych, charakterystycznych pułapkach Jigsawa, które na potrzeby gry zostały ukazane w formie łamigłówek. Najbardziej rozpoznawalne z nich zostały przeniesione bezpośrednio z filmów, chociaż autorzy przedstawili także sporo nieznanych wcześniej pomysłów. Podobnie jak w obrazach kinowych niejednokrotnie podejmujemy moralne wybory, decydując o życiu innych ludzi. Oprócz mechanicznych tworów Jigsawa musimy zmierzyć się też z jego sługusami, wykorzystując znalezioną broń. W projekcie udziela się kilka osób pracujących przy obrazach kinowych, jak np. aktor Tobin Bell - odtwórca roli psychopatycznego Jigsawa. Całość została opracowana w bardzo mrocznej i przerażającej stylistyce. Gra jest dość brutalna i często jesteśmy raczeni mocnymi scenami, z których przecież znana jest także filmowa seria.








77
Pixel Shader 4.0 / Drakensang: The Dark Eye
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 04, 2022, 16:58:56 »


Drakensang: The Dark Eye studia Radon Labs to gra RPG oparta na najpopularniejszym w Niemczech (a także Austrii i Szwajcarii), systemie papierowych RPGów fantasy. Zamierzeniem autorów było stworzenie gry nawiązującej do klasyki gatunku, kładącej silny nacisk na fabułę, działanie drużynowe i system walki, w którym szybkość wciskania przycisków klawiatury nie jest najistotniejszym elementem. Sami twórcy zwykli określać swe dzieło jako Baldur’s Gate w świecie 3D.


kcja toczy się na kontynencie Aventuria, odpowiedniku Europy z okresu późnego średniowiecza lub wczesnego renesansu. Jak w każdym szanującym się świecie RPG, mamy do czynienia z zestawem zróżnicowanych terenów i państw, począwszy od mroźnej północy, zamieszkanej przez odpowiednik Wikingów, poprzez, przypominające nasz daleki wschód, imperium Kun Kau Peh, a skończywszy na pustynnym Khom i tajemniczych, pełnych magii wyspach. W trakcie przygody dokładnie poznamy nie tylko centrum kontynentu, nazywane Middenrealm, ale nie obejdzie się także bez podróży w bardziej egzotyczne zakątki. Sama fabuła jest bardzo rozbudowana. Przez okres ponad sześciu miesięcy, pracowało nad nią sześciu ludzi. W sumie stworzyli oni historię zapisaną na ponad tysiącu stron.

W trakcie podróży spotykamy bogatą galerię postaci, często widywanych w fantasy: żyjących w harmonii z naturą i parających się magią Elfów, gderliwych, porywczych, uzbrojonych w topory Krasnoludów, dzikich i brutalnych Orków, mrocznych czarnoksiężników, honorowych rycerzy, krzepkich wojowników, sprytnych łotrzyków itd. Jest także kilka bardziej egzotycznych przypadków: świetnie wyszkolone w walce, wyznawczynie bogini wojny Rondry, Amazonki; a także Thorwalianie, twardy lud północy, wzywający w potrzebie boga Swafnira. W wiele z wymienionych ras i klas postaci gracze mogą się wcielić tworząc swego bohatera. Skoro już jesteśmy przy kreacji głównego herosa warto wspomnieć, że sposób jego tworzenia został niemal żywcem skopiowany z papierowego RPG. Oznacza to, że postać opisana jest szeregiem cech i współczynników, mających wpływ na interakcję z otoczeniem. Dla ułatwienia autorzy okroili trochę ilość detali, jakie musimy określać samodzielnie. W trakcie przygody spotykamy mieszkańców świata, których można przyłączyć do drużyny. Jednocześnie główny bohater może mieć nie więcej niż trzech stałych towarzyszy. Jest także możliwość przyłączenia tymczasowych sojuszników (na przykład w celu wykonania określonego zadania). Ich liczba nie może przekroczyć dwóch. Aventuria zamieszkana jest prze kilkadziesiąt rodzajów potworów, które z oczywistych względów, nie darzą naszych bohaterów sympatią. Dlatego też walka jest chyba najistotniejszym aspektem gry. Autorzy dążyli do stworzenia systemu, w którym największe znaczenie mają cechy, umiejętności i uzbrojenie drużyny, a nie szybkość reakcji gracza. Walka przebiega w czasie rzeczywistym, ale z możliwością zatrzymania potyczki w dowolnym momencie, by zdecydować o kolejnych posunięciach bohaterów. Do złudzenia przypomina to system znany choćby z Baldur’s Gate. Drugi bardzo istotny aspekt to interakcja i dialogi z mieszkańcami Aventurii. W Drakensang: The Dark Eye mamy do czynienia z dynamicznymi dialogami, ale jednocześnie dość rozbudowanymi. Co więcej, szanse na uzyskanie porozumienia są ściśle zależne od rasy postaci, a także jej umiejętności. I tak, na przykład szlachetny Elf, ma większe szanse, niż gburowaty Krasnolud, na przekonanie strażników do otwarcia bramy, ale w sytuacji, kiedy trzeba przemówić do rozumu hersztowi opryszków, role się odmienią.










78
Pixel Shader 4.0 / Cossacks 3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 04, 2022, 16:52:22 »


Kozacy 3 to historyczna strategia czasu rzeczywistego w realiach XVII i XVIII wieku. Jest to pierwsza po reaktywacji w 2014 roku produkcja ukraińskiego studia GSC Game World, odpowiedzialnego za takie gry jak S.T.A.L.K.E.R., American Conquest, oraz wcześniejsze odsłony cyklu Kozacy. Mimo że studio po trzyletniej nieobecności na rynku nie zdołało skompletować swojego poprzedniego zespołu w całości, nad grą pracowali w większości ludzie odpowiedzialni za pierwszą i drugą część. Pieczę nad tytułem sprawował Evgeniy Grigorovich, twórca pierwowzoru.


Fabuła
Strategiczna seria ukraińskiego studia GSC Game World znana była z mocnych akcentów historycznych. Nie inaczej jest w „trójce”, w której w trybie dla pojedynczego gracza przewidziano pięć kampanii (plus jedna dodatkowa mini-kampania dla posiadaczy Digital Deluxe Upgrade), pozwalających zapoznać się z najważniejszymi wydarzeniami nowożytnej Europy. Możemy dzięki temu wziąć udział w wojnie domowej w Anglii w pierwszej połowie XVII wieku, czy – prowadząc do boju ukraińsko-polskie oddziały – bronić granic Rzeczypospolitej walcząc m.in. z Turkami czy Szwedami.


Mechanika
Kozacy 3 to w dużej mierze remake pierwszej części cyklu, wydanej w 2001 roku gry Kozacy: Europejskie Boje, ciepło przyjętej przez publikę i recenzentów, szczególnie w Europie Środkowej. Do dyspozycji gracza zostało oddanych dwanaście zróżnicowanych nacji – między innymi Francja, Anglia, Ukraina, Rosja czy Prusy oraz Austria. Każdy naród dysponuje unikatowym zestawem budynków, oddziałów i technologii. W sumie daje to 70 różnych typów jednostek do wyszkolenia, 100 wynalazków do opracowania i ponad 140 odmiennych konstrukcji do wzniesienia. Oprócz kampanii historycznych można rozgrywać indywidualne misje w trybie potyczki, w których możemy określić szereg parametrów generowanej losowo mapy.

Gra jest klasyczną strategią czasu rzeczywistego, do najważniejszych zadań gracza należy więc gromadzenie surowców, rozbudowywanie bazy i fortyfikacji oraz szkolenie i zarządzanie wojskiem. Cechą charakterystyczną tytułu jest możliwość pokierowania olbrzymimi armiami – na jednej mapie może się znaleźć jednocześnie do 10 000 jednostek. Trzecia odsłona Kozaków umożliwia wydawanie rozkazów zarówno każdemu żołnierzowi z osobna, jak i całym oddziałom, czym wyróżnia się od wielu klasycznych RTS-ów. Wszystkie jednostki charakteryzują się indywidualnymi parametrami, takimi jak poziom zdrowia, morale, stopień wyszkolenia, doświadczenie czy zmęczenie.

W Kozakach 3 istotną rolę podczas potyczek pełni ukształtowanie terenu. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu otoczenia nawet mniejszy lub gorzej uzbrojony oddział może pokonać silniejszego przeciwnika. Dla przykładu, przed ostrzałem artyleryjskim można ukryć się za górami lub wzgórzami, a ustawienie naszych jednostek dystansowych na wyższym terenie zapewni im większy zasięg. Twórcy pokusili się też o zaimplementowanie systemu realistycznej fizyki odpowiedzialnego za zachowanie kul armatnich.

Kwestie techniczne
Tryb dla wielu graczy pozwala na zabawę maksymalnie ośmiu osobom jednocześnie. Gracze mogą zmierzyć się podzieleni na drużyny lub w myśl zasady „każdy na każdego”. Możliwe jest także oddane sterowania nad wybranymi frakcjami przeciwnikowi kontrowanemu przez AI. Osoby, które nie przepadają za szybką rozgrywką i przeprowadzaniem ataków w początkowej fazie gry, mogą skorzystać z opcji licznika, który przez określony czas od rozpoczęcia potyczki uniemożliwia prowadzenie działań ofensywnych – zyskujemy wówczas czas, aby spokojnie rozbudować bazę i opracować technologię pozwalające na wystawienie bardziej zaawansowanych jednostek.

Akcja gry ukazana jest w klasycznym rzucie izometrycznym, czym nawiązuje do typowych strategii czasu rzeczywistego z początku XXI wieku. Wszystkie modele i efekty są jednak wykonane zgodnie z obecnymi standardami graficznymi, przez co tytuł prezentuje się przyjemnie dla oka.

Gra obsługuje modyfikacje i różnego typu fanowskie rozszerzenia. Produkcja wyposażona jest w edytor map, z którego w trakcie tworzenia kampanii korzystali sami twórcy. Jego możliwości pozwalają na niemal praktyczne przebudowanie gry od podstaw – gracze mogą dodać nową zawartość, przemodelować interfejs, sztuczną inteligencję, balans, zasady.






79
Pixel Shader 2.0 / Heroes of Might and Magic III
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 04, 2022, 16:48:26 »


Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia to trzecia część serii, która znalazła najwyższe uznanie wśród graczy. Podobnie jak w poprzednich częściach, tutaj również kierujemy poczynaniami bohaterów, zdobywamy, rozbudowujemy i fortyfikujemy miasta. Bohaterowie, przemierzający krainę wraz ze swoimi wojskami, odkrywają nowe terytoria, szukają magicznych artefaktów i skarbów, oraz prowadzą armie do boju. Możemy rozegrać pojedyncze scenariusze, całe kampanie zawierające wiele misji lub scenariusze do gry wieloosobowej. Można również wykonać własny scenariusz za pomocą dołączonego edytora. Pierwszy dodatek - Heroes of Might & Magic III: Armageddon's Blade – oferuje dodatkowych sześć kampanii (26 nowych map), 38 map do samodzielnej rozgrywki, nowe miasto Żywiołaków, dwie nowe klasy bohaterów, siedem unikalnych bohaterów z ich własnymi charakterystykami i zdolnościami, czternaście nowych stworzeń i bestii chaosu (siedem podstawowych plus siedem udoskonalonych) oraz dziesięć nowych map do gry wieloosobowej. W drugim dodatku - Heroes of Might & Magic III: The Shadow of Death – fabuła toczy się wokół nekromanty Sandro, który pragnie uzyskać władzę nad światem za pomocą magicznych artefaktów. Otrzymujemy 86 nowych misji i 14 kampanii, w tym oryginalne mapy Odrodzenia Erathii oraz 38 scenariuszy i siedem misji Shadow of Death.



80
Pixel Shader 4.0 / Might & Magic: Heroes VI
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 04, 2022, 16:45:57 »


Might & Magic: Heroes VI to zgodnie z nazwą szósta odsłona najpopularniejszego cyklu turowych strategii fantasy. Tym razem za produkcję odpowiada Black Hole Games, studio które ma na koncie stworzenie m.in. Warhammer: Mark of Chaos.

Fabuła rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniami z piątej części i oferuje prawdziwie epicką opowieść. Pierwsze skrzypce grają w niej Anioły, które rozpoczynają spisek mający na celu rozniecenie na nowo dawno zapomnianej wojny, a pomóc ma im w tym zabity przed laty Archanioł. Ten legendarny generał powraca teraz za grobu, by szukać zemsty. Pod przykrywką przygotowań przed nadchodzącą inwazją Demonów, rozpoczyna on jednoczenie pod swym sztandarem mieszkańców Ashanu. Powstrzymać go mogą jedynie ludzie z dynastii Gryfów. Jej członkowie to jednak niestety niezłe ziółka. Najstarsza z sióstr, Anastazja, zamordowała własnego ojca, księcia Slava, a gdy wykonano na niej karę śmierci, powróciła zza światów. Teraz przewodzi hordom Nieumarłych, ostrzącym sobie zęby na obce terytoria. Jej brat bliźniak, Kiril sprzedał duszę diabłu i w jego imieniu dowodzi frakcją Inferno. Natomiast dziedzic tronu, książę Anton, dał się omamić Archaniołom i z ich błogosławieństwem prowadzi niebiańską krucjatę.


Might & Magic: Heroes VI tradycyjnie stanowi połączenie turowej strategii z elementami RPG. W czasie zabawy przychodzi nam zwiedzać ogromne mapy, zbierać tony surowców i budować nadzwyczajne miasta. Możemy rozwijać bohaterów, rekrutować jednostki i toczyć boje na pięknych mapach bitewnych. Gra oferuje ponadto sporą swobodę w odgrywaniu postaci dzięki wprowadzeniu systemu reputacji, który mocno wpływa na dalszy przebieg rozgrywki. Sporą atrakcją jest rozbudowany bestiariusz wypełniony po brzegi nowymi niebezpiecznymi potworami. Rozgrywka toczy się w systemie turowym i jej podstawowe założenia przypominają te obecne w poprzedniej części. Nie obyło się jednak bez wielu ulepszeń i zmian. Zrezygnowano z osobnych ekranów miast na rzecz bezpośredniego zaprezentowania ich w całości na mapie. Dzięki temu jeden rzut oka wystarczy by ocenić jak rozwinięty jest dany gród. Ponadto, teraz po zdobyciu zamku przeciwnika możemy przekształcić go na miasto należące do naszej frakcji. Np. podbijając Niebo demonami, jednym kliknięciem zamienimy je w Inferno, by móc produkować sojusznicze jednostki i zyskać premie do obrony. Wszystko to ukazane zostało za pomocą nowoczesnej grafiki 3D, a dodatkowym plusem jest rozbudowany aspekt społecznościowy, który umożliwia łatwą korespondencję i rywalizowanie z przyjaciółmi.








Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
facetzjajami krainaswiata zielone-wzgorze world-of-dogs fifa07pl