Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10
81
Pixel Shader 4.0 / Sudden Strike 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 04, 2022, 16:19:08 »


Czwarta odsłona zapoczątkowanej w roku 2000 serii wojennych strategii czasu rzeczywistego studia Fireglow, której stworzenie po przejęciu praw do marki przez Kalypso Media, powierzono młodej ekipie studia Kite Games.


Sudden Strike 4 to kolejna odsłona, wydanego po raz pierwszy w 2000 roku, taktycznego RTS-a, w którym gracz staje się dowódcą na frontach Drugiej Wojny Światowej. Podobnie, jak w poprzednich częściach, bierzemy udział w znanych z historii operacjach wojennych, sprawując komendę nad złożonymi z kilkudziesięciu jednostek oddziałami jednej z trzech grywalnych stron konfliktu – Niemiec, Związku Radzieckiego lub Aliantów Zachodnich. Poza rozbudowaną – złożoną z ponad dwudziestu misji kampanią, możemy wziąć udział w potyczkach w trybie wieloosobowym na specjalnie przeznaczonych do tego mapach.


MECHANIKA
Istotą rozgrywki jest umiejętność skoordynowania działań różnych rodzajów wojsk – piechoty, artylerii, czołgów, samolotów i jednostek wsparcia przy uwzględnieniu warunków terenu i siły wroga. Jako że nie mamy możliwości szkolenia nowych jednostek, musimy za wszelką cenę dążyć do minimalizacji strat. Frontalny, nieprzemyślany atak bez dobrze opracowanej strategii zawsze kończy się klęską.

W trakcie bitew korzystamy z historycznych pojazdów i broni, zmieniających się również w obrębie jednej frakcji, w zależności od okresu wojny. Dowodzimy między innymi słynnymi Tygrysami, Czołgami T34, czy artyleryjskimi Katiuszami.

GRAFIKA
Twórcy zadbali o efektowną oprawę graficzną. Mapy przypominają wymuskane makiety, z wieloma interaktywnymi i zniszczalnymi elementami, zaś nasze pojazdy pozostawiają za sobą ślady w błocie i kładą łany pszenicy, gdy przejeżdżają przez pola uprawne. Doskonale prezentują się wybuchy i animacje zniszczeń, a zatrzymując czas możemy nawet zobaczyć pojedyncze pociski w locie. Wszystko to odbyło się jednak kosztem ograniczenia wielkości map i mało realistycznego zmniejszenia zasięgu ognia i pola widzenia jednostek.












82
Pixel Shader 2.0 / Sudden Strike: The Last Stand
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 04, 2022, 16:15:51 »


Sudden Strike: The Last Stand to historyczna strategia czasu rzeczywistego wydana przez CDV jako kontynuacja trzeciej części kultowej serii Sudden Strike, zatytułowanej Arms of Victory. Tak jak w przypadku poprzednich odsłon za jej stworzenie odpowiedzialne jest studio Fireglow.

Sudden Strike: The Last Stand to strategia czasu rzeczywistego wydana przez firmę CDV jako kontynuacja trzeciej części kultowej serii Sudden Strike. Tak jak w przypadku poprzednich odsłon za jej stworzenie odpowiedzialne jest studio Fireglow.


W grze podejmujemy się walki w realiach II Wojny Światowej, konkretnie pomiędzy rokiem 1941 a 1945. Zadania są bardzo zróżnicowane, od zwiadowczych czy zaopatrzeniowych, po dowodzenie jedną z setek kompanii w rozbudowanych bitwach, a nawet sabotaż na tyłach wroga. Część z nich jest usprawnioną wersją misji znanych z części trzeciej, część to całkiem nowe zadania. Tak, jak w przypadku poprzednich odsłon, teraz również możemy dowolnie wybierać stronę, którą przyjdzie nam dowodzić. Produkcja oferuje także wiele usprawnień i nowych elementów. Możemy m.in. urządzać zasadzki w domach, przewozić piechotę na czołgach, wykorzystywać w boju spadochroniarzy, a także brać udział w bitwach toczonych zimą. Ponadto grę uzupełniono o nowe elementy wyposażenia i ciężki sprzęt. Również miłośnicy edytorów map znajdą w The Last Stand coś dla siebie. To, co poprawiono po Arms for Victory, to przede wszystkim interfejs użytkownika i oprawa graficzna (wiele nowych efektów wizualnych i animacji). Dodano również nowy system zniszczeń oraz poprawiono parametry jednostek, tak aby lepiej odzwierciedlały historyczne realia (np. zasięg strzału, szybkość poruszania wieży w czołgach etc.). Co bardzo istotne, gra działa jako samodzielny tytuł, więc aby zagrać w The Last Stand niepotrzebne jest nam Arms of Victory.









83
Pixel Shader 2.0 / Sudden Strike 3: Arms for Victory
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 04, 2022, 16:13:00 »


Sudden Strike III to kolejna gra z serii popularnych strategii, których akcja rozgrywa się podczas II wojny światowej. Gra została stworzona na innowacyjnym engine Sudden Strike Next7, mogącym wyrenderować olbrzymie obszary wypełnione lasami, morzem, polami itp. Silnik ten pozwala także na generowanie dużej ilość widzianych jednocześnie jednostek, oraz umożliwia tworzenie dynamicznych, liczonych w czasie rzeczywistym efektów oświetlenia i cieniowania. Silnik przygotowywany jest z myślą o strategiach czasu rzeczywistego zmianie nie uległ więc widok z lotu ptaka, aczkolwiek Sudden Strike III posiada dużą swobodę ruchu kamery i możliwość dokładnego zoomu.


Sudden Strike III otrzymał stworzony od podstaw interfejs, który pozwala na swobodną kontrolę dużej ilości oddziałów wojskowych. Gracz otrzymuje możliwość tworzenia rozbudowanych systemów obronnych, oraz zróżnicowanych sił lądowych, wodnych i powietrznych. Podczas rozgrywki ważną rolę odgrywają porty nadbrzeżne, które będąc ważnym węzłem transportu pomiędzy lądami, muszą zapewnić dostarczenie na front: piechoty, sprzętu, paliwa i amunicji. Miłośnicy walk morskich również nie mogę być zawiedzeni, ponieważ do ich dyspozycji oddana jest możliwość toczenia bitew przy wykorzystaniu okrętów i wsparcia lotnictwa morskiego. Duży nacisk położono także na przygotowania do walk – zadbano o nowy system logistyczny a także możliwość tworzenia systemów obronnych. Na wzmiankę zasługuje także wsparcie dla rozgrywek multiplayer z dużą ilością graczy i wprowadzenie w związku z tym rozbudowanej ochrony przed cheatowaniem. Mapy na jakich umiejscowione są misje Sudden Strike III to bardzo rozległe tereny na których trzeba wykazać się dużą podzielnością uwagi, oraz zdolnością koordynowania działań naszych wojsk. Akcja gry ma miejsce podczas II wojny światowej, a sam Sudden Strike III nie odbiega zbytnio założeniami od wcześniejszych gier z tej serii, wciąż zaliczając się do gatunku RTS. Program oferuje także możliwość dowodzenia ogromnymi ilościami wojsk, oraz nieliniowe misje, których ukończenie możliwe jest na wiele sposobów.








84
Pixel Shader 2.0 / Sudden Strike 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Listopad 04, 2022, 16:09:37 »


Sudden Strike 2 jest kontynuacją wydanej w 2000 roku wojennej strategii czasu rzeczywistego. Deweloperzy ze studia Fireglow pozostali wierni realiom II wojny światowej, powiększając jednak obszar działań także o Azję i Pacyfik.

Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci). W związku z przeniesieniem akcji na nowe tereny i wprowadzeniem nowych stron konfliktu (teraz jest pięć, oprócz Rosjan, Anglików, Niemców i Amerykanów wprowadzono jeszcze siły zbrojne Japonii) liczba jednostek zwiększyła się o czterdzieści, włączając w to nawet pilotów kamikadze. Cała grafika została bardziej dopracowana, nadal jest to jednak rzut izometryczny znany z części pierwszej. Naturalnie autorzy gry odpowiednio odtworzyli florę i faunę typową dla Azji i małych wysepek Pacyfiku.

W Sudden Strike 2 pod kontrolą gracza znajdują się nie tylko wojska lądowe ale także jednostki nawodne, okręty wojenne, itp. Wszystkie jednostki bojowe, pojazdy i nawet czołgi mogą zostać przejęte przez wroga i z powodzeniem wykorzystywane w walce. Żołnierze wyposażeni zostali we współczynnik „morale”, który wpływa na ich efektywność i przebieg walki. Ponadto w części drugiej doświadczenie ma dużo większy wpływ na rozgrywkę niż miało to miejsce poprzednio - przykładowo czołg może prowadzić tylko żołnierz posiadający doświadczenie powyżej 500 (w skali od 0 do 1000). Unowocześnieniu uległ model zniszczeń pojazdów oraz komputerowe A.I. Teraz działo przeciwpiechotne nie zrobi praktycznie nic ciężkiemu czołgowi, poruszająca się za czołgiem piechota nie ginie od ostrzału z karabinu znajdującego się przed czołgiem, a snajperzy nie strzelają bezmyślnie do czołgów. Samoloty zaś nie pojawiają się z nikąd (z za planszy) tylko startują i lądują na lotniskach. Oczywiście wszystkie kampanie oparte są na historycznych bitwach i zdarzeniach z czasów II Wojny Światowej.









85
Pixel Shader 4.0 / WRC 3 World Rally
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 30, 2022, 15:36:38 »


Trzecia odsłona popularnej serii wyścigowej, zapoczątkowanej i rozwijanej przez doświadczone włoskie studio Milestone – twórców takich marek, jak Screamer, SBK czy MotoGP.


WRC 3 to zgodnie z nazwą trzecia odsłona cyklu gier wyścigowych wyprodukowanych na licencji Rajdowych Mistrzostw Świata rozgrywanych pod egidą FIA. Jej opracowaniem ponownie zajęło się doświadczone włoskie studio Milestone.

Gra powstała w oparciu o oficjalną licencję Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) i umożliwia wzięcie udziału w wirtualnej wersji World Rally Championship (Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata), czyli najwyższej kategorii rywalizacji w rajdach samochodowych. Rozgrywane co roku zawody składają się z kilkunastu rund, z których każda ma postać trzydniowych zawodów zlokalizowanych w różnych miejscach świata. Dzięki oficjalnej licencji autorzy mogli zaoferować wszystkie trasy, zespoły, zawodników oraz samochody z sezonu 2012. W porównaniu z poprzednimi odsłonami serii znacznie urealniono nawierzchnię dróg, które teraz sprawiają o wiele lepsze wrażenie. Zwężono też szerokość odcinków specjalnych, przez co gra jest trudniejsza niż wcześniejsze odsłony. Jednocześnie dodano m.in. zawody w drifcie czy też polegające na przejeżdżaniu przez szereg poustawianych na drodze gąbkowych bloczków, za zbicie których przyznawane lub odejmowane są punkty. W trybie kariery zrezygnowano z rozbudowanego panelu menadżerskiego. Nadal jednak mamy możliwość modyfikacji trzymanych w garażu pojazdów. Zmieniły się także warunki, na których odblokowywane są kolejne zawody i pojedynki z najlepszymi kierowcami. Teraz zarówno za uzyskane miejsce, jak i za styl jazdy, kierowca otrzymuje gwiazdki. Ich liczba determinuje możliwości rozwoju kariery. WRC 3 powstało na nowym silniku graficznym o nazwie Spikengine. Dzięki temu otrzymaliśmy znacznie bardziej zaawansowane efekty świetlne i cząsteczkowe, a tłumy widzów na poboczach tras obdarzono wyraźnie większą ilością detali.












86
Pixel Shader 4.0 / WRC 4 FIA World Rally Championship
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 30, 2022, 15:31:01 »


Czwarta część cyklu symulacji rajdów samochodowych na licencji Rajdowych Mistrzostw Świata WRC. Produkcja studia Milestone pozwala graczom spróbować swoich sił za kierownicą 15 modeli autentycznych aut rajdowych (m.in.

WRC: FIA World Rally Championship 4 należy do serii gier samochodowych opartych na licencji Rajdowych Mistrzostw Świata. To czwarta odsłona serii tworzonej przez włoskie studio Milestone. Wydaniem gry zajmuje się firma Bigben Interactive, a nie, jak to było do tej pory (nie licząc zręcznościowego „spin-offa”, WRC Powerslide), Black Bean Games.


WRC 4 czerpie pełnymi garściami z zakupionej licencji sportowej – gra oferuje możliwość rozegrania rajdów z sezonu WRC 2013 oraz rywalizacji z kierowcami i zespołami, biorącymi udział w mistrzostwach. Wiernie odwzorowano też trasy przejazdów i występujące w grze samochody. Tryb kariery pozwala wcielić się w rolę wirtualnego kierowcy i brać udział w coraz bardziej prestiżowych zawodach, których zwieńczeniem jest World Rally Championship. Twórcy nie zapomnieli też o rozgrywce multiplayer, w której możemy rywalizować z żywym przeciwnikiem. WRC 4 wykorzystuje ulepszony silnik Spikengine, użyty po raz pierwszy w WRC 3. W porównaniu z poprzednią odsłoną grafika uległa poprawie. Oczy graczy cieszą m.in. nowe dynamiczne efekty pogodowe oraz ładniejsze oświetlenie. Poprawiono również dźwięki otoczenia i odgłosy silników.







87
Pixel Shader 2.0 / Mortal Kombat 1,2,3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 30, 2022, 15:26:35 »



Pierwszy Mortal Kombat został wydany na PC w dwóch wersjach. Pierwsza to wersja dyskietkowa - jej konwersja została wykonana o arcadowy port Mortal Kombat w wersji 3.0, przez co gameplay jest nieco wolniejszy, a muzyka i efekty dzwiękowe słabsze. Druga wersja gry ukazała się już na CD, na kompilacji Mortal Kombat & Mortal Kombat II w 1997 roku. Ta wersja jest bardziej zbliżona do ostatecznej arcadowej wersji, czyli 5.0 (ostateczny). Muzyka i dźwięki odtwarzane są z plików WAVE, gameplay jest szybszy niż wersja dyskietkowa oraz pozbyto się wielu błędów. Na szczęście dostępny w pakiecie Mortal Kombat, to wersja z CD.

Mortal Kombat II - podobnie jak i pierwsza część, tak i ta została wydana w wersji dyskietkowej i CD, jednak nie różnią się one tak bardzo. Niestety obie posiadają muzykę MIDI, która brzmi znacznie gorzej. Cała konwersja jest zbliżona do wersji arcadowej 2.1, z poprawionymi kilkoma bugami.


Inaczej sprawa ma się w przypadku trzeciej części serii. Mortal Kombat 3 zostało wydane w dwóch wersjach - DOS i Windows 95. Oczywiście w tym pakiecie dostajemy wersję DOS. Można się sprzeczać, ale wiele graczy uważa właśnie ten port za najlepszy MK3 dostępny na PC. Gra została oparta o ostatnią automatową wersję (2.1), jednak gameplay jest nieco szybszy i posiada miejscowe spadki animacji (głównie menu wyboru postaci). W dodatku wersja ta posiada najlepszą oprawę dźwiękową, nowe tryby gry - Tournament i możliwość grania przez sieć lokalną (IPX) oraz możliwość grania bossami. Wersja Windows (wydaje się oparta o port z PSX) wydaję się przy niej nieco uboższa, w dodatku cierpi na brakujące klatki animacji i efekty dźwiękowe oraz inne błędy graficzne.






88
Pixel Shader 4.0 / Chicken Shoot 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 30, 2022, 15:20:16 »



Chicken Shoot 2 jest kontynuacją wydanej w 2005 roku zręcznościowej strzelaniny z rodzaju „celowniczków”. Gracz ponownie musi stawić czoła agresywnym kurczakom, które panoszą się m.in. na tropikalnej wyspie, wśród piramid i w Kraju Kwitnącej Wiśni.

Wydana w 2005 roku gra Chicken Shoot nie okazała się wielkim przebojem, ale spotkała się z ciepłym przyjęciem wśród casualowych graczy. Zachęceni tym deweloperzy ze studia Toontraxx zdecydowali się przygotować sequel bazujący na sprawdzonych mechanizmach rozgrywki.



Podobnie jak w pierwowzorze, pierzasta wataha opanowała różne zakątki świata. Gracz wciela się w rolę myśliwego, który musi rozprawić się z kurczakami. Te jednak nie zamierzają łatwo się poddać i strzelając jakami starają się zmusić śmiałka do kapitulacji. Rozgrywka podzielona została na 6 poziomów (oraz jeden dodatkowy w formie bonusowej misji) umiejscowionych m.in. w Japonii, na tropikalnej wyspie i wśród piramid. Zadanie gracza wydaje się proste – w wyznaczonym limicie czasu trzeba ustrzelić jak najwięcej kurczaków. Aby tego dokonać, należy naprowadzić celownik broni na ofiarę i pociągnąć za spust. Komplikację stanowi fakt, że ptaki są w ruchu, a dodatkowo odpowiadają „ogniem”, wystrzeliwując w kierunku gracza jajka. Chicken Shoot 2 oferuje standardowo dwa tryby zabawy: klasyczny oraz zręcznościowy (arcade). Dla miłośników rywalizacji przewidziano opcję zmagań wieloosobowych, w których za pośrednictwem sieci Internet może brać udział maksymalnie czterech graczy. Najlepsze wyniki zapisywane są w sieciowym rankingu. Dwuwymiarowa oprawa graficzna gry utrzymana jest w kreskówkowym stylu. Twórcy przygotowali ok. 12 tys. zabawnych animacji, z czego wiele gracz może aktywować poprzez swoje działania.






89
Pixel Shader 4.0 / The Witcher
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 30, 2022, 15:17:00 »



Oparta na motywach cyklu opowiadań i powieści Andrzeja Sapkowskiego gra RPG akcji autorstwa studia CD Projekt RED. Fabuła kampanii głównej osadzona została w roku 1270, pięć lat po zakończeniu wojny Królestw Północn


Wiedźmin jest produkcją typu cRPG, stworzoną przez polskie studio CD Projekt RED. Tytuł został oparty na słynnej książkowej sadze fantasy Andrzeja Sapkowskiego, opowiadającej historię Geralta z Rivii, profesjonalnego zabójcy potworów. Znajomość pierwowzoru nie jest jednak konieczna, by cieszyć się zabawą. Fabuła gry skupia się na wydarzeniach rozgrywających się po zakończeniu powieści. Dodatkowo, główny bohater niefortunnie został dotknięty amnezją, przez co najważniejsze nawiązania do książek są na bieżąco tłumaczone.

Akcja gry rozpoczyna się 5 lat po finale ostatniej książki składającej się na sagę Wiedźmin (Pani Jeziora). Geralt powraca do Kaer Morhen – Wiedźmińskiego Siedliszcza – by wkrótce zmierzyć się z nowym zagrożeniem. Po odparciu ataku najemnych zbirów, wiedźmini, w tym główny bohater, ruszają w ślad za ich zleceniodawcą.



Gracz wciela się w słynnego Geralta z Rivii, zwanego też Białym Wilkiem. W młodości został on poddany serii mutacji, dzięki czemu jest nadludzko szybki i spostrzegawczy. To doświadczony wojownik, więc już na początku gry jest w stanie poradzić sobie nawet z kilkoma wrogami naraz. Z czasem jednak Geralt spotyka na swojej drodze coraz większe wyzwania – i tu z pomocą przychodzi system rozwoju postaci. Gracz zdobywa doświadczenie w klasyczny sposób – zabijając przeciwników i wykonując zadania. Po osiągnięciu kolejnego poziomu, Geralt otrzymuje talenty, które może wydać na nowe umiejętności lub rozwinąć swoje cechy. Ważnym elementem rozgrywki, szczególnie na wyższych poziomach trudności, jest alchemia. Ze składników pozyskanych z roślin oraz ciał potworów da się przygotować eliksiry dające tymczasowe bonusy (np. szybszą regenerację zdrowia, lepszy refleks czy widzenie w ciemności). Jak na wiedźmina przystało, Biały Wilk posługuje się na zmianę dwoma mieczami – srebrnym, na potwory i stalowym, na ludzi. Walka opiera się na odpowiednim doborze ostrza oraz stylu. Np. ścierając się ze zwinnym przeciwnikiem warto korzystać ze stylu szybkiego, a gdy zaatakuje nas kilku wrogów – z grupowego. Ważne jest również umiejętne zadawanie ciosów, gdyż każde kliknięcie myszką rozpoczyna nową sekwencję. Sedno tkwi w tym, by wykonać jak najdłuższą serię ataków, bez przerywania jej zbędnym klikaniem. Gracz eksploruje półotwarty świat, podzielony na rejony. Wszystkie one (z wyjątkiem prologu) znajdują się w okolicy Wyzimy, stolicy państwa Temeria. Prócz wielogodzinnego głównego wątku, twórcy przygotowali mnóstwo różnorodnych zadań pobocznych. Mocną stroną fabuły są dylematy moralne. Podobnie jak w powieści Sapkowskiego, w grze często ścierają się ze sobą równorzędne racje, a Geralt musi wybierać pomiędzy mniejszym a większym złem. Każda tego typu decyzja ma realne, nieprzewidywalne konsekwencje fabularne, które czasem powracają nawet kilka godzin



Wiedźmin oparty został na mocno zmodyfikowanym silniku graficznym Aurora (znanym z takich gier, jak Neverwinter Nights czy Star Wars: Knights of the Old Republic), stworzonym przez studio BioWare. Deweloperzy z CD Projekt RED zadbali o cykl dnia i nocy, zmienną pogodę oraz dynamiczne cienie. Skomponowana przez Andrzeja Skorupę (wcześniej pracował m.in. nad sountrackiem do Painkillera oraz serii Gorky) muzyka stoi na bardzo wysokim poziomie i pomaga budować wyrazisty klimat mrocznego fantasy.








90
Pixel Shader 2.0 / Mortal Kombat Trilogy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 26, 2022, 17:06:34 »


Kolejna odsłona brutalnej serii dwuwymiarowych bijatyk, w których starcia na śmierć i życie toczą digitalizowane modele aktorów.

Mortal Kombat Trilogy to specjalna wersja trzeciej odsłony słynnej serii, zbierająca plejadę wszystkich postaci z cyklu i dodająca kilka nowych elementów. Produkcja bazuje na sprawdzonych założeniach i nadal jest dwuwymiarową bijatyką.

Fabuła
Intryga Shao Kahna sprawia, że ziemski wymiar staje się częścią rządzonego przez niego świata. Bezlitosny władca wykorzystuje okazję i błyskawicznie pozbawia dusz większość mieszkańców planety. Boski stróż Raiden jest w stanie ocalić tylko garstkę wojowników. To na ich barki spada odpowiedzialność za przyszłość całej cywilizacji. Tylko pokonując wysłanników Shao Kahna, a później samego tyrana, są w stanie przywrócić dawny ład.

Mechanika
Mortal Kombat Trilogy bazuje na mechanikach sprawdzonych w Mortal Kombat 3, ale przynosi szereg istotnych nowości dla fanów marki. Produkcję, jak wszystkie poprzednie, cechuje duża brutalność, objawiająca się m.in. krwawymi wykończeniami osłabionych przeciwników oraz wszechobecną krwią.


Tytuł stanowi kompilację wszystkich elementów obecnych w Mortal Kombat, Mortal Kombat 2, Mortal Kombat 3 i Ultimate Mortal Kombat 3. Tym razem gracz może wziąć udział w wielkim turnieju, kierując poczynaniami jednego z trzydziestu dwóch mistrzów sztuk walki: Baraka, Classic Sub-Zero, Cyrax, Ermac, Goro, Human Smoke, Jax, Jade, Johnny Cage, Kabal, Kano, Kintaro, Kitana, Kung Lao, Liu Kang, Mileena, Motaro, Nightwolf, Noob Saibot, Rain, Rayden, Reptile, Scorpion, Sektor, Shang Tsung, Shao Kahn, Sheeva, Sindel, Smoke, Sonya, Stryker i Sub-Zero. Każdy z wojowników posiada sześć akcji standardowych, po dwa rodzaje uderzeń rękami i nogami. Może również korzystać z indywidualnych ciosów specjalnych. Wśród tych ostatnich szczególną uwagę zwracają ataki o nazwie Fatality, będące swoistą wizytówką cyklu Mortal Kombat, polegające na nadzwyczaj sadystycznym pozbawieniu oponenta życia pod koniec pojedynku. Do tego dochodzą jeszcze cztery inne warianty finalizowania starcia: Babality, zmieniające wroga w dziecko, okazanie gestu miłosierdzia Friendship, Animality, w którym postać przeistacza się w zwierzę oraz stanowiące nowość Brutality, będące morderczą szarżą rozrywającą przeciwnika na strzępy. Dodatkowo twórcy przenieśli do tytułu dziesiątki aren znanych z wcześniejszych odsłon Mortal Kombat, w tym także premierowej części gry. Nowością w mechanice gry jest specjalny pasek agresji, który wypełnia się wraz z kolejnymi atakami. Gdy osiągnie określony poziom, zapewnia postaci przez krótki czas większą szybkość i siłę, dając potrzebną przewagę w starciu. Mortal Kombat Trilogy pozwala poznać lepiej historie poszczególnych wojowników w trybie dla pojedynczego gracza, w którym wybrana postać mierzy się z kolejnymi przeciwnikami, zmierzając w stronę upragnionego zwycięstwa w turnieju. Tytuł umożliwia również pojedynki w trybie wieloosobowym, w którym dwóch chętnych może stoczyć ze sobą krwawy pojedynek trwający określoną liczbę rund.










Strony: 1 ... 7 8 [9] 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
world-of-dogs k-l sith vocaloid-world facetzjajami