Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Pixel Shader 4.0 / Arcania: Gothic 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 20, 2022, 09:52:00 »


Kontynuacja zapoczątkowanego w 2001 roku legendarnego cyklu Gothic. Podczas gdy oryginalni twórcy serii ze studia Piranha Bytes zajęli się rozwijaniem zupełnie nowej marki Risen, stworzenie nowego Gothica powierzono ekipie Spellbound Entertainment, znanej m.in.
Arcania: Gothic 4 to czwarta odsłona legendarnego cyklu komputerowych gier role-playing Gothic. W odróżnieniu od poprzednich części, za produkcję programu nie odpowiada już studio Piranha Bytes. Wydawca serii, firma JoWooD, po licznych perypetiach zdecydowała się bowiem na zatrudnienie developerów ze Spellbound Studios, mających na swoim koncie takie tytuły, jak Desperados: Wanted Dead or Alive czy Robin Hood: The Legend of Sherwood. Doświadczenie w tworzeniu poważnych produktów z gatunku cRPG zdobyli oni już w latach 90 poprzedniego stulecia (trylogia Das Schwarze Auge, znana także pod nazwą Realms of Arkania).


Akcja Arcanii rozgrywa się dziesięć lat po Zmierzchu bogów (dodatek do trzeciej części Gothika), w którym Bezimienny, widząc zbliżający się wielkimi krokami konflikt pomiędzy przywódcami odbitej z rąk orków Myrtany, postanowił kolejny raz interweniować. Wskutek tych wydarzeń, heros objął wreszcie samodzielne rządy nad zjednoczonymi krainami i obwołał się królem, przybierając imię Rhobara III. Gracz wciela się w nową postać, która także zwana jest Bezimiennym i pragnie zemścić się na władcy za to, że ten najechał jej wioskę położoną na niewielkiej wysepce Feshyr i wymordował jej wszystkich mieszkańców. Właściwa zabawa wiąże się z eksploracją kolejnych obszarów znacznie większej Argaanii, a w dokonaniu zemsty głównemu bohaterowi pomaga między innymi znany z poprzednich odsłon cyklu Diego.


W trakcie zabawy sterowana przez gracza postać zajmuje się przede wszystkim staczaniem dużej ilości walk z potworami (m.in. gobliny, wielkie osy, orkowie, cieniostwory, pełzacze, węże) oraz inteligentnymi przeciwnikami. W zależności od obranej klasy postaci potyczki mogą przybierać formę szybkich wymian ciosów w połączeniu z unikami (wojownik), bezpiecznego ostrzeliwania wrogów z odległości (łucznik) lub rażenia przeciwników różnorakimi zaklęciami (mag). W miarę upływu czasu główny bohater przybiera na sile, odblokowując nowe zdolności z kilku różnych grup (m.in. seria ciosów, zaklęcie morza ognia, umiejętność zaskakiwania wrogów). Istotny wpływ na możliwości bojowe Bezimiennego ma też jego ekwipunek, pozyskiwany od wrogów, nabywany od kupców lub wytwarzany we własnym zakresie. W tym ostatnim przypadku wymagane jest dysponowanie właściwymi recepturami lub planami, jak również potrzebnymi do stworzenia danego przedmiotu składnikami. Fabuła gry ma dość liniowy charakter, wymuszając na graczu odwiedzanie lokacji w ustalonej kolejności. W celu odblokowania kolejnego obszaru świata wymagane jest zazwyczaj udzielenie komuś pomocy czy też pozbycie się grupy przeciwników. Co ciekawe, niektóre główne questy można zaliczać na kilka sposobów. Nie brakuje także licznych zadań pobocznych oraz misji związanych z odnajdywaniem różnego rodzaju sekretów (m.in. posążków Innosa i zapomnianych
grobów)


Arcania: Gothic 4 używa silnika graficznego o nazwie Vision Engine, napędzającego takie tytuły jak The Settlers 7: Droga do Królestwa czy Helldorado. Główny bohater jest obserwowany z perspektywy trzeciej osoby. Ważną cechą gry jest to, iż kamera automatycznie oddala się od Bezimiennego każdorazowo po rozpoczęciu nowej walki, pozwalając na ogarnięcie sytuacji na polu bitwy. Główny bohater w trakcie swojej przygody odwiedza wiele ciekawych zakątków Argaanii, między innymi położone przy klifie miasto Stewark, rozległe tereny Srebrowodu, zdradliwe bagna czy też zamieszkiwaną przez dzikie bestie dżunglę.





92
Pixel Shader 4.0 / Need for Speed ProStreet
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 24, 2021, 13:22:09 »



Need for Speed ProStreet to kolejna odsłona najpopularniejszej na świecie serii zręcznościowych wyścigów opatrzonych logiem koncernu Electronic Arts. W odróżnieniu od swego poprzednika, Carbona, opisywana część znanej sagi całkowicie zrywa z ideą nocnych, nielegalnych wyścigów, a jej akcja - dla wywołania kontrowersji wśród graczy - przenosi się wreszcie na profesjonalne, zamknięte tory.

Zgodnie z pomysłem nadania NFS-owi nowego charakteru programiści skupili się m.in. na dokładnym przedstawieniu uszkodzeń prowadzonych przez nas wozów. Dzięki pomocy fizyków pracujących na co dzień na uniwersytecie w Vancouver autorzy projektu szczegółowo odtworzyli efekty kolizji z innymi samochodami oraz nieruchomymi elementami otoczenia. Dane jest nam zatem oglądać porozbijane szyby, wgniecione maski, zderzaki, spojlery i inne fragmenty pojazdów, które po zakończeniu wyścigów mogą pełnić rolę odznak – pamiątek po emocjonujących zawodach. Uszkodzenia, jakich dorobiliśmy się w trakcie potyczek z rywalami, mają nie tylko ujemny wpływ na wygląd naszego wozu, ale także na jego wydajność. Należy jednakże od razu zaznaczyć, że do całkowitego zdezelowania gabloty potrzeba nieco więcej aniżeli kilka muśnięć o karoserię innego auta.

Deweloperzy położyli równie duży nacisk na opcję Autosculpt, za pomocą której możemy zmieniać rzeźbę oraz osiągi swego cacka. Modyfikując poszczególne cechy samochodu wpływamy na takie szczegóły jak chłodzenie silnika, obieg powietrza, prędkość maksymalna, waga, konfiguracja przełożeń skrzyni biegów czy przyspieszenie. Efekty dokonanych zmian dane jest nam sprawdzić w specjalnym tunelu aerodynamicznym, a jeżeli stwierdzimy, że naszemu pojazdowi przydałaby jakaś unikatowa część, możemy zainwestować w któryś z ponad 1000 elementów, decydujących o wewnętrznych walorach naszego samochodu. Wszystkie one pochodzą od firm, które obecne są na rynku w rzeczywistości.

Porównując ProStreet do realnego świata należy wspomnieć również o dziesiątkach licencjonowanych wozów, reprezentujących 26 marek (m.in. Honda, BMW, Zonda oraz Audi), jakie brylowały w oficjalnych wyścigach samochodowych w ciągu ostatnich 40 lat. Wehikuły te przeznaczone są do jazdy w czterech trybach rozgrywki. Pierwszy z nich to zmagania na asfaltowym torze w gronie kilku innych zawodników, których auta umyślnie nie zostały podzielone na klasy, aby uczynić wyścig bardziej żywiołowym, pozbawionym sztywnych zasad. Pozostałe trzy opcje to znane już z wcześniejszych odsłon sagi NFS Drift oraz Drag, a także opcja Speed Challenge, w której musimy popisać się uzyskaniem jak najwyższej prędkości.

Choć zrezygnowano z zaserwowania nam możliwości swobodnej jazdy po mieście, nadal jest o co walczyć. Nagrodami za zwyciężanie w odbywających się co weekend konkurencjach są bowiem dodatkowe maszyny oraz szacunek społeczności graczy ProStreet. Nie zapomniano ponadto o entuzjastach gry wieloosobowej oraz osobach, które pragną skosztować namiastki symulacji. To właśnie dla nich przewidziano możliwość wyłączenia wszelkich ułatwień typu: wspomaganie kierownicy, ABS, dzięki czemu mogą sprawdzić oni na własnej skórze, czy Need for Speed powinien być kojarzony nadal wyłącznie ze zręcznościowym stylem jazdy.





93
Pixel Shader 4.0 / Far Cry 3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 22, 2021, 18:53:25 »


Far Cry 3 to trzecia odsłona popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin, w których przemierzamy otwarty świat i bierzemy udział w zróżnicowanych starciach z grupami inteligentnych przeciwników. Za produkcję odpowiada, podobnie jak w przypadku części drugiej, studio Ubisoft Montreal, choć tym razem pomagały mu także zespoły Ubisoft Shanghai, Massive Entertainment oraz Ubisoft Reflections. Gracze wcielają się w Jasona Brody’ego, którego wakacje zostały przerwane w brutalny sposób i w wyniku nieszczęśliwego skoku ze spadochronem ląduje na wyspie, opanowanej przez psychopatycznych piratów. Co gorsza, w niewoli pozostaje grupa jego przyjaciół, a wszędzie wokoło roi się od pozbawionych skrupułów i niezbyt stabilnych psychicznie morderców. By ocalić swoich bliskich i wydostać się z tego przeklętego miejsca Jason będzie musiał szybko nauczyć się zabijać.
Far Cry 3 to pierwszoosobowa strzelanka. Większość czasu spędzamy więc na eliminowaniu wrogów wszelkimi dostępnymi metodami. Tym, co odróżnią tę grę od większości konkurencyjnych FPS-ów jest swoboda działania. Poziomy mają najczęściej strukturę otwartą i pozwalają graczom na samodzielne wybranie taktyki. Możliwe jest zarówno ciche pozbawianie życia przeciwników, jak i zabawa w stylu Rambo, gdzie z okrzykiem na ustach i karabinem w rękach wpadamy w sam środek obozu nieprzyjaciela. Ciekawym elementem jest również uproszczony system RPG. Za postępy w kampanii nagradzani jesteśmy punktami doświadczenia, za które następnie kupujemy nowe umiejętności, przypisane do trzech ścieżek rozwoju: czapli, pająka i rekina. Każda z nich nagradza inny styl eliminacji przeciwników oraz ułatwia eksplorację archipelagu. Dodatkiem do kampanii solowej jest multiplayer, za który odpowiada Ubisoft Massive, szwedzkie studio znane ze świetnych strategii czasu rzeczywistego (np. Ground Control, World in Conflict). Producent postawił na łatwą w odbiorze rozgrywkę, scenariusze wymagające zaliczania konkretnych celów i rozbudowany system rozwoju. W jednym z trybów zabawy każda z drużyn musi podpalić zasoby przeciwnika, co zupełnie zmienia sytuację na polu walki. Ciekawym uzupełnieniem jest także minikampania kooperacyjna, gdzie maksymalnie czterech graczy stara się przetrwać 6 liniowych misji, o rosnącym stopniu trudności.










94
Pixel Shader 4.0 / Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 21, 2021, 22:30:28 »


Conviction to piąta odsłona cyklu gier akcji opowiadających o agencie specjalnym Samie Fisherze. Produkt przygotowany przez oddział koncernu Ubisoft zlokalizowany w Montrealu, znacznie odbiega od swoich poprzedników pod względem koncepcji. Fabuła nowej gry koncentruje się wokół poszukiwań morderców córki głównego bohatera. Sam prowadząc własne dochodzenie w tej sprawie zerwał kontakty zarówno z agencją, jaki i dawnymi znajomymi. Gdy Anna Grimsdottir, pracownik Third Echelon, kontaktuje się z Samem wskazując mu nowy trop – ten nie wie, że tak naprawdę jest to tylko pretekstem, by ponownie wciągnąć go do pracy w agencji. Co jest początkiem nowej przygody. Conviction jest produktem dla serii rewolucyjnym, gdyż stawia na bardziej dynamiczną rozgrywkę i nowoczesne sposoby narracji. W związku z tym pierwszym w stosunku do części poprzednich uproszczony został zasób ruchów bohatera, by uczynić z niego po prostu precyzyjną maszynę do zabijania. Jeśli zaś chodzi o sposoby narracji – autorzy czerpią garściami inspiracji z takich produkcji jak serial 24 godziny czy filmy Tożsamość Bourne’a i Uprowadzona. Conviction zawiera także tryb rozgrywki kooperacyjnej, w którym pod kontrolę graczy oddanych zostało dwóch agentów do zadań specjalnych - Amerykanin imieniem Archer i jego rosyjski kompan, Kestrel. Obaj panowie mają do wykonania zestaw misji, składających się na blisko pięciogodzinne wprowadzenie do właściwych przygód Sama Fishera.





95
Pixel Shader 2.0 / Half-Life 2: Episode Two
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 21, 2021, 12:41:49 »


Episode Two to drugi, oficjalny dodatek do gry Half-Life 2, pierwszoosobowej strzelaniny z 2004 roku, która zdaniem wielu krytyków stała się najlepszym FPS-em w historii elektronicznej rozrywki. Akcja rozszerzenia koncentruje się wokół danych, które Gordon Freeman i Alyx Vance wynieśli ze zrujnowanej Cytadeli obcych (wydarzenia te miały miejsce w pierwszym epizodzie, wydanym w połowie 2006 roku). W epizodzie drugim, porównywalnym pod względem długości rozgrywki z pierwszym dodatkiem, zwiedzamy tereny zlokalizowane poza miastem City 17. Oprócz lasów z realistycznie prezentującą się roślinnością, autorzy zafundowali nam również ukrytą w gęstwinie bazę wojskową, składującą rakiety z głowicami atomowymi, a także zapomnianą, starą kopalnię. Część trasy przemierzymy na pokładzie nowego pojazdu, do którego mogą wsiąść dwie osoby (kierowca plus żołnierz obsługujący karabin maszynowy). Dodatek oferuje zupełnie nową broń, która pomoże Gordonowi w eksterminacji Striderów – ogromnych robotów, będących prawdziwym utrapieniem w Half-Life 2. Nowe właściwości zyskał też Gravity Gun, zabawka służąca do interakcji ze środowiskiem. W epizodzie drugim natkniemy się na bardzo skomplikowane łamigłówki (najtrudniejsze w całym cyklu), które wymagają nie tylko pomysłowości, ale również znajomości podstawowych praw fizycznych. W Half-Life 2: Episode Two pojawił się ponadto nowy wróg – Łowca, który ze względu na swoje niewielkie rozmiary, potrafi przemierzać nawet najbardziej trudny teren. Roboty te są w stałej komunikacji ze Striderami, co czyni je niezwykle niebezpiecznymi. Gra dystrybuowana jest na dwa sposoby - w ramach zestawu The Orange Box oraz oddzielnie (tzw. stand alone), gdzie dołożono tylko Half-Life 2: Episode One.



96
Pixel Shader 2.0 / Call Of Duty-Kolekcja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 20, 2021, 18:58:25 »



Call Of Duty Deluxe Edition PL (PC) to zestaw, na który składa się gra zasadnicza Call Of Dutyoraz dodatek United Offensive.

Call Of Duty to pierwsza odsłona serii wojennych strzelanin, która przez lata zyskała sobie miano kultowej. Gra, która miała zakończyć dominację Medal Of Honor wśród wojennych fps-ów, okazała się ogromnym sukcesem.

Fabula została przez twórców odmalowana z ogromnym rozmachem, a uczestnik rozgrywki poniekąd może mieć wrażenie, że bierze udział w historycznych wydarzeniach, ponieważ poszczególne kampanie były wzorowane na prawdziwych dzialaniach wojennych prowadzonych w trakcie II wojny.

Call Of Duty w czasie swojej premiery był również tytułem, który wprowadzał szereg innowacji, dziś będących standardem w pierwszoosobowych strzelankach. To właśnie w tej grze po raz pierwszy pojawiła się możliwość dokładnego celowania i przykładania lunety do oka, zadbano tez o bardzo dokładne odwzorowanie pierwowzorów broni ze wszystkimi ich zaletami i wadami.

Wątek fabularny kampanii jednoosobowej obejmuje wiele misji i zadań do wykonania, jednak najmocniejsza stroną serii od samego początku był rozbudowany tryb multiplayer. Jest on preferowany przez wielu graczy, którzy sięgają oni po Call Of Duty przede wszystkim po to, żeby rozegrać kampanię w sieci.

Dzięki dodatkowi United Offensive podstawowa rozgrywka została wzbogacona o 3 nowe kampanie: Ardeny, inwazja na Sycylię i Łuk Kurski oraz 12 rozległych map przeznaczonych dla trybu wieloosobowego.

Pierwsza część Call Of Duty została stworzona na silniku graficznym id Tech 3 autorstwa id Software, czyli twórców legendarnego Quake'a. Kolejne odsłony Call Of Duty byly tworzone w oparciu o silnik Infinity Ward IW, będący rozwinięciem id Tech 3, sukcesywnie optymalizowanym na potrzeby kolejnych części COD.




97
Pixel Shader 4.0 / Need For Speed: Hot Pursuit
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 20, 2021, 10:55:01 »


Need for Speed: Hot Pursuit to kolejna odsłona doskonale znanej serii gier wyścigowych rozpoczętej w 1994 roku przez firmę Electronic Arts. Tym razem za jedną z najbardziej dochodowych marek w historii rozrywki elektronicznej wzięło się studio Criterion Games, które znamy z konsolowych, szalonych wyścigów Burnout. Jak zwykle w grze pojawiają się najszybsze i najdroższe licencjonowane modele samochodów. Hot Pursuit odwołuje się do dwóch części serii o tej samej nazwie i stanowi nowe podejście do tematu pościgów z policją. W grze otrzymujemy rozbudowaną kampanię, w której wcielamy się zarówno w policjanta jak i uciekającego kierowcę. Autorzy nie zaprezentowali rozbudowanej fabuły, bo ich zdaniem bardziej liczą się same wyścigi. Kariery obu stron „konfliktu” na szosie składają się z kilkudziesięciu wyzwań i scenariuszy. Sama rozgrywka to zręcznościowy model jazdy, widowiskowe sceny i ujęcia (kiedy spychamy lub eliminujemy inne pojazdy) oraz specjalne umiejętności. Policjanci mogą przykładowo rozstawiać kolczatki i blokady a uciekinierzy zakłócać pracę radaru. Ważnym elementem Hot Pursuit w wydaniu Critetion Games jest tryb rozgrywki wieloosobowej i integracja gry z siecią. Za wszystko odpowiada rozbudowany system Autolog, który zbiera informacje na temat naszych wyników i zestawia je z dokonaniami znajomych. To pozwala w szybki sposób znaleźć nowe formy zabawy – możemy przykładowo spróbować pobić rekord nabity kilka minut temu przez innego gracza. Autolog pozwala również dzielić się obrazkami i filmami z wyścigów, publikować komentarze czy umawiać się na wspólną grę. Od strony wizualnej gra prezentuje się naprawdę dobrze i może pozytywnie zaskoczyć świetnymi efektami pogodowymi, dużym otwartym światem (Seacrest Country), płynnymi zmianami pory dnia i nocy oraz widowiskowym oświetleniem. W Hot Pursuit nie mogło oczywiście zabraknąć licencjonowanych samochodów. Każdy z nich został wykonany z dużą dbałością o szczegóły.






98
Pixel Shader 4.0 / DiRT Showdown
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 19, 2021, 11:49:36 »


DiRT Showdown to specjalna odsłona wyścigów stworzonych przez firmę Codemasters. Produkcja odchodzi od symulacyjnych korzeni serii i stawia na zręcznościową, widowiskową oraz znacznie bardziej zwariowaną rozgrywkę. W DiRT Showdown siadamy za kierownicą licencjonowanych i fikcyjnych pojazdów, aby wziąć udział w wielkim motoryzacyjnym show. Twórcy gry postawili na widowiskową rozgrywkę, zręcznościowy model jazdy i efektowne sceny. Ważnym elementem produkcji jest też wszechobecna destrukcja. Podczas zabawy musimy walczyć o jak najlepsze czasy i przetrwać starcie z przeciwnikami, którzy nie przebierają w środkach.

Gra zawiera kilka trybów podzielonych na trzy kategorie: wyzwania Hoonigana, demolkę oraz standardowe wyścigi. W pierwszej grupie znajdują się takie atrakcje jak Smash Hunters (rozwalanie obiektów), Trick Rush (wykonywanie ewolucji) oraz Head 2 Head (walka o najwyższy wynik). Demolkę prowadzimy w trybach Rampage (niszczenie innych aut), Hard Target (ucieczka przed pościgiem) oraz King of the Ring (okrągła arena Destruction Derby). Wyścigi są reprezentowane przez takie aktywności jak Lap Attack, Eliminator i Domination. Showdown zawiera wiele dopracowanych i zróżnicowanych tras, umiejscowionych w takich lokacjach jak Kolorado, Londyn, San Francisco, Jokohama czy Michigan. Większość z nich ma postać zamkniętych aren z widownią, co ma podkręcić atmosferę show i rywalizacji. W grze dostajemy trzy rodzaje samochodów: wozy rajdowe, ciężarówki oraz buggy. Graficy zadbali o to, aby każdy z nich rozpadał się w spektakularny sposób podczas licznych zderzeń. DiRT Showdown idzie z duchem czasu, jeśli chodzi o dodatkowe atrakcje dla graczy. Produkcja zawiera system społecznościowy i powiązany z nim specjalny tryb rozgrywki. Za pomocą tej platformy możemy rzucać wyzwania znajomym lub pobijać ich rekordy. Gra oferuje też rozgrywkę multiplayer dla dwóch osób na podzielonym ekranie oraz ośmiu przez Internet.







99
Pixel Shader 4.0 / Street Fighter X Tekken
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 19, 2021, 11:46:28 »


Gry z serii Street Fighter i Tekken rywalizują ze sobą od połowy lat 90. ubiegłego wieku. Po latach zmagań o prymat najlepszej wirtualnej bijatyki ich twórcy postanowili w oryginalny sposób podejść do sprawy, zapożyczając na zasadzie wzajemności doskonale znane graczom postacie. W przypadku firmy Capcom zaowocowało to pomysłem na grę Street Fighter X Tekken. Street Fighter X Tekken trudno uznać za całkowicie odrębną odsłonę serii Street Fighter. W rzeczywistości gra bazuje na rozwiązaniach znanych z Street Fighter IV i Super Street Fighter IV. Zasadniczą nowością są rzecz jasna bohaterowie znani z serii Tekken. Obok takich postaci jak Ryu czy Chun-li pojawiają się więc m.in. Kazuya Mishima czy Nina Williams. Wprowadzenie dodatkowych bohaterów pociągnęło za sobą szereg konsekwencji. Przede wszystkim postacie z serii Tekken wymagały adaptacji do konwencji stylistycznej i odmiennego stylu rozgrywki (z innym rozkładem przycisków). Pozostały one trójwymiarowe, jednak dzięki technologii cel-shading uzyskały bardziej komiksowy charakter. Street Fighter X Tekken nawiązuje też do takich tytułów jak Marvel vs Capcom lub Tekken Tag Tournament, czyli bijatyk tagowych. Sednem rozgrywki jest tutaj bowiem odpowiednie manipulowanie dwoma postaciami i korzystanie naprzemian z ich zdolności. Każdy z graczy może przykładowo wyprowadzać dwuosobowe ataki specjalne i w większym stopniu „jugglować” przeciwnika (podrzucać do góry). Autorzy dodali do tego kilka nowych rozwiązań – w tym chociażby możliwość wykorzystania mocy Pandora, która znacznie zwiększa siłę postaci, ale wiąże się z poważnymi konsekwencjami. W przypadku Street Fighter X Tekken warto zwrócić uwagę na ukłon twórców w stronę nowych graczy. W grze znalazło się sporo samouczków, tryb treningowy i specjalny misje, które pozwalają nauczyć się starych i nowych technik. Produkcja zawiera też tryb wieloosobowy, wzbogacony o parę opcji: możliwość edycji wyglądu postaci oraz system rankingowy.




100
Pixel Shader 4.0 / Need For Speed-Undercover
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 14, 2021, 21:54:05 »


Need for Speed: Undercover to dwunasta odsłona serii gier wyścigowych od Electronic Arts. Produkcja przygotowana przez kanadyjski oddział firmy zrywa z ideą legalnych, torowych wyścigów, którymi uraczono klientów w ProStreet i przenosi fanów szybkiej jazdy z powrotem do podziemia. Opisywany produkt jest pierwszą z odsłon cyklu, która ukazała się nie tylko na komputerach osobistych i konsolach, ale również na telefonach komórkowych iPhone. Zamiast wrzucać graczy od razu w wir zmagań o tytuł króla ulicznych wyścigów, deweloperzy położyli szczególny nacisk na fabułę, mającą za zadanie wprowadzić odbiorców w świat kierowców, którzy zmagając się w zawodach typu Bitwa na autostradzie lub Wyprzedzanie, codziennie balansują na granicy prawa. Historię w Undercover opowiedziano przy użyciu przerywników filmowych z udziałem prawdziwych aktorów. Wśród osób przewijających się na ekranie wystąpiła m.in. piosenkarka Christina Milian, która wcieliła się w postać pięknej Carmen. Programiści z Vancouver zadbali też o dostarczenie graczom odpowiedniej liczby aut znanych marek, przeznaczonych do jazdy z zabójczą prędkością i podatnych na tuning – zarówno optyczny, jak i mechaniczny. Need for Speed: Undercover tradycyjnie oferuje również ulepszoną oprawę graficzną oraz bogatą ścieżkę dźwiękową, stworzoną przy udziale artystów z całego świata.




Strony: 1 ... 8 9 [10]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
apelkaoubkonrad692 amazonsolidarnosc interceptor rzeczypospolitasedecka fotowypadykielce