Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Articz

Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19
241
Pixel Shader 2.0 / Tropico: Antologia
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:48:57 »


Specjalny pakiet, w skład którego wchodzą dwie części znanej strategicznej serii firmy Pop Top Software - Tropico, a także dodatek do pierwszej z nich - Tropico: Rajska Wyspa.


W Tropico przenosimy się w lata 50, w których wcielając się w rolę karaibskiego dyktatora przejmujemy władzę na jednej z ubogich wysp fikcyjnego archipelagu. Podobnie jak w innych strategiach ekonomicznych, tak i w Tropico musimy wykazać się swoimi umiejętnościami w sprawowaniu władzy, przezwyciężyć ubóstwo, napięcia społeczne oraz inne trudności i zapewnić naszemu młodemu narodowi równomierny postęp. Więcej informacji na temat gry znajdziecie tutaj.


postęp. Więcej informacji na temat gry znajdziecie tutaj. Tropico: Paradise Island to oficjalny dodatek do strategii ekonomicznej - Tropico - firmy Pop Top Software. Gracz ponownie ma okazję stać się dyktatorem małej wysepki położonej gdzieś na Karaibach, żyć w wirtualnym dobrobycie i wykorzystywać swoich podanych. Dodatek wprowadza do gry ponad 20 nowych scenariuszy, szereg nowych budynków (m.in. Army Base, Colonial Fort, Marina i El Presidente’s Childhood Home), nowe atrakcje dla turystów (tennis courts, beach villas), a także nowe rodzaje turystów, tj. Eco-Tourist oraz Spring Break Tourist. Ponadto nasza wysepka będzie nawiedzana przez liczne nieprzyjazne zjawiska meteorologiczne, typu: porywiste tropikalne burze i huragany, a my jako dyktator, zyskamy więcej atrybutów, dzięki którym będziemy mogli manipulować ludźmi. Rozgrywkę będzie nam umilać nastrojowa latynoska muzyka. Więcej informacji na temat gry znajdziecie tutaj.

W Tropico 2: Zatoka Piratów mamy okazję zostać prawdziwym władcą mórz południowych z okresu XVII wieku. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, gdzie jako totalitarny władca gospodarowaliśmy zasobami małej wyspy, teraz jako król piratów zarządzamy bazą wypadową, ukrytą na jednej z wysp archipelagu. Gra oparta jest o ten sam silnik graficzny, który wykorzystano w oryginalnym Tropico, jednakże poddano go wielu udoskonaleniom i modyfikacjom. Natomiast ekonomia rozgrywki odwróciła się o 180 stopni. O ile w Tropico mogliśmy sprzedać to co wyprodukowaliśmy na swojej wyspie, to w Zatoce Piratów zabieramy i wykorzystujemy dobra zrabowane innym – głównie chodzi tu o statki kupieckie. Porywamy również zakładników, których możemy wykorzystać jako siłę roboczą lub zażądać wysokiego okupu od rodziny. Więcej informacji na temat gry znajdziecie tutaj.






242
Pixel Shader 2.0 / Blitzkrieg: Antologia
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:48:18 »


Specjalne, kolekcjonerskie wydanie gier z serii Blitzkrieg. W jego skład wchodzi pierwsza część gry – Blitzkrieg, dodatki do niej: Blitzkrieg: Pomruk Zagłady i Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu, oraz nie publikowany wcześniej zestaw misji Blitzkrieg: Żelazna Dywizja

Blitzkrieg to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasie II Wojny Światowej. Gracze mogą uczestniczyć w szeregu historycznych starć dowodząc zarówno siłami alianckimi, rosyjskimi i niemieckimi (między innymi niemiecka kampania w Polsce, Rosji i Tunezji; alianckie walki w Norwegii, Francji i we Włoszech oraz rosyjskie zmagania na Ukrainie i we Finlandii). Gra posiada dopracowaną grafikę (trójwymiarowe jednostki), a rozgrywka przypomina tą znaną z serii Sudden Strike, tzn. w każdej misji dostajemy szereg jednostek i musimy tak je wykorzystać, by wykonać powierzone przez dowództwo zadanie.

Trzy kampanie z łącznie 21 ekscytującymi misjami.
Ponad 150 typów pojazdów i innych maszyn bojowych.
Ponad 40 rodzajów piechoty.
Ponad 250 typów budynków i instalacji naziemnych.
Możliwość gry w trybie single i multiplayer.
Każdy element na mapie może zostać uszkodzony lub zniszczony, począwszy od samych oddziałów wojskowych, a skończywszy na zabudowaniach cywilnych.
Możliwość gry wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
Zaimplementowany generator map.
Możliwość przejęcia i wykorzystania sprzętu porzuconego przez wroga.
Możliwość budowania mostów polowych, kopania okopów, minowania i rozminowywania określonych terenów, wezwania wsparcia lotniczego, itp.


Horyzont w Ogniu to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software. W przeciwieństwie do innych tego typu wydawnictw, produkt ten nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i z powodzeniem działa bez niego.


Horyzont w Ogniu oferuje kampanię z osiemnastoma dużymi misjami, skupioną wokół postaci słynnego feldmarszałka Wehrmachtu, Erwina Rommela. Gracz ma okazję walczyć w Ardenach, Trypolisie, El Alamein, Sycylii, no i oczywiście Normandii. Oprócz tego, w dodatku zaimplementowano 8 luźnych scenariuszy, z nową stroną konfliktu – Japonią. Rozszerzenie udostępniło także około 50 nowych jednostek, wśród których zobaczymy m.in. myśliwce Zero, bombowce Blenheim, wyspecjalizowane czołgi niemieckie, żołnierzy amerykańskiej piechoty morskiej i Afrika Korps. Poprawie uległa sztuczna inteligencja komputerowego przeciwnika. Wróg szuka słabych punktów w Twoich szeregach, niszczy pola minowe, a także sprytniej operuje siłami powietrznymi.


Pomruk Zagłady to drugie, oficjalne rozszerzenie popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS) z akcją osadzoną podczas II Wojny Światowej, pt. Blitzkrieg, której rynkowy debiut miał miejsce w połowie 2003 roku. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, omawiany dodatek nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i sprzedawany jest jako w pełni samodzielny produkt.


Podobnie jak pierwszy add-on, Pomruk Zagłady udostępnia graczom do przejścia kampanię, składającą się z 18 rozbudowanych scenariuszy. Kolejne zadania związane są z osobą osławionego generała 3. Armii Amerykańskiej, George'a S. Pattona. Działania militarne obejmą Afrykę Północną, Sycylię (Operacja Husky, czyli otwarcie frontu południowego w Europie w 1943 roku), lądowanie Aliantów w Normandii (zmagania na plaży Omaha) oraz pancerną kontrofensywę niemiecką w Ardenach. Ponadto, dodatek oferuje 8 luźnych scenariuszy dedykowanych pojedynczemu graczowi oraz kilkanaście nowych rodzajów jednostek, jakie możemy skutecznie wykorzystać podczas starcia.

Blitzkrieg: Antologia zawiera również niepublikowany wczesniej zestaw misji Blitzkrieg: Żelazna Dywizja. Kampania ta rozgrywa się w roku 1944 na Węgrzech. Dodatek ten wprowadził do rozgrywki również dodatkowe typy pojazdów i czołgów, jakie pod koniec II Wojny Światowej znalazły się na uzbrojeniu obu stron.

Twórcy rozszerzenia nie zapomnieli także o standardowych usprawnieniach engine'u (usunięcie najbardziej uciążliwych błędów programistycznych; zastąpienie części animacji nowymi) oraz poprawie algorytmów odpowiadających za sztuczną inteligencję komputerowego przeciwnika (gracze muszą uważać na niespodziewane ataki oraz próby zastawienia zmyślnych pułapek na podległe oddziały, etc.).



243
Pixel Shader 2.0 / Ojciec chrzestny
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:47:40 »



Czas zakończyć karierę przeciętnego złodziejaszka i zająć się poważniejszymi sprawami. Najsłynniejsza rodzina mafijna w Stanach Zjednoczonych z otwartymi ramionami przyjmuje Cię w swoje szeregi i pozwala na wykonywanie o wiele bardziej niebezpiecznej, ale też lepiej płatnej roboty. Jeśli się wykażesz, wkrótce awansujesz w przestępczej hierarchii i zyskasz należyty respekt. Rozegraj dobrze wszystkie karty a kto wie, może zostaniesz następnym Donem?


The Godfather to gra akcji, która nawiązuje do słynnej książki Maria Puzo, a także filmu, wyreżyserowanego w 1972 roku przez Francisa Forda Coppolę. Jako najniższy w hierarchii żołnierz rodziny Don Corleone, będziesz wykonywał specjalne zadania zlecane przez swoich zwierzchników i powoli piął się na szczyt. Strzelaniny, napady na bank, pościgi – to wszystko widziałeś już wcześniej, zarówno w popularnej serii Grand Theft Auto, jak i Mafia: The City of the Lost Heaven. Ale nigdy dotąd, otoczka towarzysząca fabule i właściwym zmaganiom nie była tak elitarna.

Akcja gry rozgrywa się w Nowym Jorku na przełomie lat czterdziestych i pięćdziesiątych ubiegłego stulecia. Dzięki nieliniowemu charakterowi rozgrywki, będziesz mógł wykonać według własnego uznania szereg misji żywcem wyjętych z filmu, a także całkowicie nowych. Wszystkie główne postacie występujące w grze, mają swoich wizualnych odpowiedników w obrazie Coppoli. Aby jeszcze lepiej zadbać o specyficzny klimat tej produkcji, autorzy The Godfather nakłonili do nagrania dialogów aktorów grających w filmie (m.in. Marlon Brando, James Caan, czy Robert Duvall).


Akcja gry rozgrywa się w Nowym Jorku na przełomie lat czterdziestych i pięćdziesiątych ubiegłego stulecia. Dzięki nieliniowemu charakterowi rozgrywki, będziesz mógł wykonać według własnego uznania szereg misji żywcem wyjętych z filmu, a także całkowicie nowych. Wszystkie główne postacie występujące w grze, mają swoich wizualnych odpowiedników w obrazie Coppoli. Aby jeszcze lepiej zadbać o specyficzny klimat tej produkcji, autorzy The Godfather nakłonili do nagrania dialogów aktorów grających w filmie (m.in. Marlon Brando, James Caan, czy Robert Duvall).



244
Pixel Shader 2.0 / Dungeon Siege
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:46:35 »


Dungeon Siege to gra akcji/cRPG umieszczona w realiach świata fantasy. Podobnie jak w innych tego typu opowieściach o walce dobra ze złem, staniemy w niej do walki przeciwko armii ciemności pustoszącej spokojne krainy.

Dungeon Siege to gra akcji/cRPG umieszczona w realiach świata fantasy. Podobnie jak w innych tego typu opowieściach o walce dobra ze złem, staniemy w niej do walki przeciwko armii ciemności pustoszącej spokojne krainy.


Co ciekawe występuje tu odmienny od klasycznego system awansu postaci, np.: jeżeli wyposażymy jedną z postaci w łuk to z czasem będzie ona coraz to lepszym łucznikiem. Każdy członek drużyny charakteryzowany jest przez pięć umiejętności: bronie cięte, bronie obuchowe, bronie strzeleckie, czarna magia i biała magia.

Akcja Dungeon Siege toczy się w gigantycznym świecie, pełnym różnorodnych lokacji, takich jak tajemnicze zamki, podziemia, itp., wykonanym w bardzo dobrej jakości trójwymiarowej grafice, pełnej wymyślnych efektów świetlnych, itp. Możliwość jednoczesnej gry do ośmiu osób w sieci lokalnej lub w Internecie na serwerach MS Gaming Zone. Kilka trybów gry wieloosobowej np. Capture the Castle, King of the Hill, Smear the Sorcerer. Dołączony edytor umożliwiający dowolne manipulowanie jej parametrami, jak chociażby tworzenie własnych postaci, czarów, katakumb a nawet całych światów.





245
Pixel Shader 2.0 / Command & Conquer: Generals
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:46:01 »


Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny. Po obu stronach barykady stają połączone siły Stanów Zjednoczonych i Chin oraz organizacja terrorystyczna zwana Global Liberation Army. Twórcy przygotowali trzy kampanie, (oddzielną dla USA, Chin i GLA) z których każda składa się z dziesięciu misji połączonych rozbudowaną fabułą.


Podczas walk spotkamy się z ponad 60 jednostkami bojowymi. Jako dowódca wojsk amerykańskich będziemy przeprowadzać szybkie i skoncentrowane uderzenia, przy użyciu bardzo nowoczesnych jednostek jak: myśliwców Aurora, czołgów Crusader, a także sprawdzonych od lat śmigłowców Comanche i ciężkich bombowców B-52. Jako dowódcza bardzo licznej komunistycznej armii Chińskiej, będziemy dowodzić ogromnymi ilościami piechoty, a także takimi jednostkami jak: czołgi sejsmiczne, działa Inferno, Hackerzy (odpowiednik inżynierów z poprzednich części Command & Conquer) oraz sterowcami propagandowymi obniżającymi morale wojsk przeciwnika. Po stronie Global Liberation Army, pod naszymi rozkazami znajdzie się nie regularna armia, jak w przypadku obu powyższych mocarstw, lecz zbieranina fanatyków, niezadowolonych cywili, najemników, itp. Jednostki GLA to, m.in. Angry mob (oddział 20 ludzi uzbrojony głównie w koktajle Molotova i karabiny AK-47), Technicals (czyli jeep uzbrojony w karabin 50-cal) oraz Scud storm (wyrzutnia rakiet Scud).

Całość zmagań przedstawiona jest przy użyciu, trójwymiarowego silnika graficznego The Sage, stworzonego w oparciu o silnik wykorzystany wcześniej w Command & Conquer: Renegade. Command & Conquer: Generals pozwala na rozgrywkę jedno i wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu w kilku trybach.







246
Pixel Shader 2.0 / Dungeon Siege II
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:45:19 »



Jak sama nazwa wskazuje, jest to druga część gry akcji z elementami cRPG zatytułowanej Dungeon Siege, która w roku 2002, tj. momencie swej premiery, zachwyciła miłośników tytułów osadzonych w realiach światów fantasy znakomitą oprawą audiowizualną oraz jakością wykonania i atrakcyjnością opowiadanej przygody. Wydarzenia przedstawione w Dungeon Siege II rozgrywają się w tym samym świecie co poprzednio, Aranna. Rzecz jasna, na samym początku rozgrywki dowiadujemy się, że kraina ta pogrążyła się w krwawej wojnie domowej, my zaś musimy przeciwstawić się potężnemu złu w postaci niejakiego Valdisa. Część druga, podobnie jak poprzedniczka zrealizowana została w efektownej i bardzo dopracowanej grafice 3D, posiada też znakomity systemem walki oraz przemyślaną i wciągającą fabułę z licznymi questami i misjami do wykonania. Te trzy elementy są głównymi atutami tej produkcji i gwarantują miłośnikom tego typu gier długie godziny satysfakcjonującej rozgrywki.


Gracze mogą prowadzić drużynę składającą się z maksymalnie sześciu osób. Kolejni członkowie mogą być przyłączani z zależności od upodobań grającego. Każdy z nich w miarę upływu czasu i pokonywania kolejnych przeciwników zyskuje doświadczenie i rozwija swoje umiejętności.
Każda klasa postaci posiada specjalne moce, które użyte w odpowiedni sposób i w odpowiednim momencie bitwy mogą przechylić szalę zwycięstwa i uratować drużynę od niechybnej śmierci.
W czasie podróży można posiadać nie tylko muła, który nosi ekwipunek, ale również inne zwierzęta i egzotyczne kreatury, jakie wraz ze swymi indywidualnymi cechami i umiejętnościami pomagają w przygodzie.
Cała rzesza groźnych przeciwników, którzy usiłują posłać nas do grobu. Za ich zachowanie się odpowiada specjalny system, nazwany przez producenta „Coach AI”.
Akcja Dungeon Siege toczy się we w pełni trójwymiarowym środowisku, które w sposób dynamiczny reaguje na rozgrywające się wydarzenia, tj. bitwy czy questy.





247
Pixel Shader 2.0 / The Settlers IV
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:44:40 »



Czwarta część sagi o małych osadnikach niemieckiej firmy BlueByte Software. Tym razem do wyboru mamy trzy rasy: Rzymian, Wikingów i Majów, z których każda, oprócz unikalnych budynków, posiada również własne czary oraz produkuje specyficzne dla siebie towary. Dodatkowo naszym przeciwnikiem będą przedstawiciele tzw. „Ciemnej Rasy” i stojący na ich czele zły Morbus. Podobnie jak w poprzednich grach tej serii, podstawowym celem jest zbudowanie dobrze prosperującej osady i pokonanie przeciwników. Nowością jest wprowadzenie tzw. „dużych budynków”, gdzie kilku osadników może pracować jednocześnie np. przy budowie statku. Utrudnieniem i urozmaiceniem rozgrywki jest zastosowanie tzw. „ciemnego trybu”, w którym nie widzimy poczynań przeciwników. Stworzono nowe możliwości transportowe tzn. nieuczęszczane ścieżki zarastają trawą, a towary i osadnicy mogą być transportowani przy pomocy karawan. Specjalistyczne jednostki takie jak sabotażyści mogą zniszczyć wrogie budynki.

Nowością jest wprowadzenie tzw. „dużych budynków”, gdzie kilku osadników może pracować jednocześnie np. przy budowie statku. Utrudnieniem i urozmaiceniem rozgrywki jest zastosowanie tzw. „ciemnego trybu”, w którym nie widzimy poczynań przeciwników. Stworzono nowe możliwości transportowe tzn. nieuczęszczane ścieżki zarastają trawą, a towary i osadnicy mogą być transportowani przy pomocy karawan. Specjalistyczne jednostki takie jak sabotażyści mogą zniszczyć wrogie budynki. Wysokiej jakości oprawa graficzna oraz wprowadzenie funkcji zoom. Intuicyjny interfejs. Samouczek, pozwalający w łatwy sposób zapoznać się z grą.





248
Pixel Shader 2.0 / Another War
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:43:59 »



Akcja Another War rozgrywa się w czasach II wojny światowej na terenie okupowanej Europy. Jest to barwna historia awanturnika, najemnika i poszukiwacza przygód zarazem, który w tym burzliwym okresie prowadzi swą prywatną wojnę. Gra posiada rozwinięty wątek fabularny z żywą akcją zabarwioną specyficznym humorem i stylem. Znajdziemy w niej wiele odwołań do klasyki z filmów i książek, takich jak: „Indiana Jones”, „Allo Allo’”, „Paragraf 22”, „Szeregowiec Ryan”, „Parszywa Dwunastka”, „Stawka większa niż życie” czy „Jak rozpętałem drugą wojnę światową”.

Chcąc uratować swego dawnego przyjaciela przed nazistami, bohater wplątuje się w krwawą intrygę rozgrywającą się między walczącymi mocarstwami. Akcja rozpoczyna się w małej, okupowanej francuskiej mieścinie. Tam o trwającej wojnie przypominają tylko patrole żandarmerii niemieckiej i okupujące miejscową knajpę grupki żołnierzy Wermachtu na przepustkach. Jednak wszystko kończy się w piekle oblężonego Leningradu, gdzie bohater styka się z jednym z najbardziej niezwykłych tajnych projektów, konstruowanym wspólnie przez niemieckich i radzieckich inżynierów.

Interfejs Another War wzorowany jest na klasycznych przedstawicielach gatunku cRPG, czerpiąc głównie z serii Baldur’s Gate czy Fallout. Posiada renderowaną grafikę 2D w rzucie izometrycznym z prerenderowanymi postaciami. Plansze tła zawierają bardzo duża ilością detali architektonicznych i roślinnych w zróżnicowanych środowiskach. Szczegółowo odtworzono detale mundurów, rynsztunku i broni, wiernie oddając pierwowzory. Dla potrzeb gry stworzono rozbudowany system walki i rozwoju postaci. Gra wykorzystuje efekty aktywnego oświetlenia, efekty dymów, wybuchów, płomieni, efekty atmosferyczne oraz dźwięk przestrzenny.





249
Pixel Shader 2.0 / NBA Live 2005
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:43:28 »


NBA Live 2005 to następna z kolei odsłona popularnej serii gier traktujących o koszykówce (północno-amerykańska liga National Basketball Association). Największym atutem, podobnie zresztą jak w przypadku poprzednich wydań, są oficjalne licencje i pozwolenia na wykorzystanie w grze wszystkich klubów i zawodników z tej popularnej ligi.

Najnowsza edycja NBA Live ponownie pozwala wcielić się w rolę gwiazdy amerykańskich parkietów. Programiści zaserwowali nam tym razem kilka nowych ruchów i zagrań, tak w ofensywie (pojawiły się nowe, widowiskowe „wsady”) jak i w defensywie (większa kontrola nad blokowaniem rzutów). Ciekawostką jest tutaj to, że niektórzy koszykarze posiadają swoje własne, indywidualne zagrania, które doskonale znane są nam z parkietów NBA. Ponadto w wydaniu 2005 pojawiły się ciekawe tryby gry, z konkursem rzutów za trzy punkty na czele – nie wspominając już o interesujących zawodach All-Star (tak zwane mecze gwiazd).

Cechą charakterystyczną dla każdej gry z tej serii jest nieustannie usprawniany silnik graficzny. Nie inaczej jest tym razem: zwiększona rozdzielczość tekstur (twarze, koszulki, szorty, skóra, tatuaże) sprawia, że podczas rozgrywania meczu czujemy się jak na prawdziwej, amerykańskiej hali. Zastosowano tu również innowacyjną technologię, która do tematu animacji wprowadza zupełnie nową jakość. Są one płynne i co najważniejsze, nie zacinają się. Całości dopełnia niezgorszy zespół komentatorów. Dwójka Marv Albert i Mike Fratello transmitując spotkanie na żywo z boiska oraz szatni, sprawia bardzo pozytywne wrażenie, dobrze oddając klimat zaciętych, koszykarskich potyczek.






250
Pixel Shader 2.0 / Neverwinter Nights
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:42:57 »


Neverwinter Nights to gra z gatunku cRPG oparta na zasadach trzeciej edycji Dungeons & Dragons, dedykowana do rozgrywki online przez Internet (posiada również tryb dla pojedynczego gracza), będąca próbą bezpośredniego przeniesienia fabularnych RPG z gatunku pen-and-paper do trójwymiarowego i szczegółowego świata gry komputerowej. Rzecz toczy się w świecie Forgotten Realms, pierwotnie zaprojektowanym według zasad Advanced Dungeons & Dragons, jednak na potrzeby tej produkcji wszystko oparto na trzeciej edycji D&D. Aby sprostać tym założeniom grafika NWN jest dopracowana i realistyczna, natomiast odpowiednikiem Przewodnika Gry w fabularnej RPG jest Neverwinter Toolset, zestaw narzędzi do projektowania własnych rozgrywek, scenariuszy i planowania przygód bohaterów. Akcja gry umiejscowiona została na terenach położonych na północ od znanych nam z Baldur’s Gate wybrzeży Sword Coast.

W trybie dla pojedynczego gracza NWN posiada ciekawą i rozbudowaną fabułę na ok. 80 godzin grania, podobną do tych które Interplay zafundował nam np. w Baldur’s Gate 2. Trybów przeznaczonych dla wielu graczy będzie bardzo wiele od prostych pojedynków po rozbudowane epopeje. Co ciekawsze istnieje możliwość importowania nowych pakietów przygód, zarówno tych stworzonych przez innych graczy w Neverwinter Toolset jak i tych przygotowanych przez twórców gry. Pakiety można łączyć w bardziej rozbudowane krainy udostępniane graczom przez Internet. Podczas rozgrywki multiplayer gracze mogą kierować tylko pojedynczą postacią.

Wymagania dla serwera hostującego grę w NWN to standardowy nowoczesny komputer domowy, ograniczeniem jest przepustowość łącza internetowego. Modem 56k pozwoli na komfortową rozgrywkę dla ośmiu graczy, chcąc hostować gry dla większej ilości osób musimy posiadać stałe łącze, przykładowo ok. 1 Mbit w przypadku gier dla 64 grających z zachowanym pełnym komfortem gry.






251
Pixel Shader 2.0 / IL-2 Sturmovik
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:42:26 »


Symulator rosyjskiego myśliwca z II Wojny Światowej. Współczesne samoloty to głównie elektronika, natomiast w maszynach pochodzących z okresu II Wojny Światowej to człowiek był najważniejszy. Il-2 Sturmovik oddaje w ręce gracza możliwość wcielenia się w pilota samolotów z tego właśnie okresu i toczenia heroicznych podniebnych batalii na terenie Niemiec i Rosji. Do wykonania mamy wiele misji bojowych, których celami mogą być siły powietrzne przeciwnika, obiekty naziemne, a także zadania eskortowe oraz typu „znajdź i zniszcz”.

Do dyspozycji gracza oddane zostało 31 rosyjskich, niemieckich i amerykańskich samolotów, każdy z kamuflażem zależnym np. od pory roku oraz rozbudowanym systemem uszkodzeń dopełniającym realizmu symulacji. Pilotując tytułowego Ił-2 możemy wcielić się w rolę pilota lub tylnego strzelca. Przebieg całej kampanii umożliwia nam zdobywanie odznaczeń i wielostopniowy awans. Istnieje także możliwość wyboru realistycznego lub uproszczonego model lotu wraz z ustawianiem wielu jego parametrów. Dodatkowo tryb mutliplayer pozwala na rywalizację nawet 32 graczom jednocześnie (dogfight) lub współpracę drużyny 16 graczy przeciwko komputerowi (cooperative) w sieci lokalnej lub Internecie.


21 typów wrogich samolotów.
Sześć rodzajów misji dla trybu singleplayer.
Edytor pozwalający tworzyć własne misje i scenariusze.





252
Pixel Shader 2.0 / Twierdza: Krzyżowiec
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:41:45 »


Stronghold: Crusader to sequel świetnej gry strategicznej Stronghold (w Polsce Twierdza), tym razem przenoszący nas do świata Bliskiego Wschodu w epoce wypraw krzyżowych (XI – XII wiek). Podobnie jak poprzednik, Stronghold: Crusader jest określany mianem „symulator twierdzy”. Gracz może od podstaw wybudować swoją twierdzę, zapewnić jej ludności i żołnierzom wyżywienie oraz odeprzeć niejeden potężny atak, czy nawet samemu zdobyć wrogi zamek. W stosunku do Twierdzy poza oczywistą zmianą scenerii oferuje m.in. cztery oddzielne kampanie, zarówno po stronie europejskiego rycerstwa prowadzonego przez Ryszarda Lwie Serce, jak i arabskich wojowników dowodzonych przez Saladyna. Do tego nowe jednostki, m.in. konni łucznicy, teutońscy rycerze, grenadierzy i przenośne ballisty oraz nowy element strategiczny – woda, a raczej jej brak.

 tegiczny – woda, a raczej jej brak. W sumie ponad 25 jednostek bojowych. Cała gama wymyślnych maszyn oblężniczych, m.in.: wieże, balisty, mangonele i trebusze. Bogaty asortyment środków defensywnych, począwszy od różnej grubości murów, wież, a skończywszy na wilczych dołach, fosie i wrzącym oleju. Nowy tryb rozgrywki - skirmish mode. Edytor pozwalający na tworzenie własnych scenariuszy. Możliwość rozgrywki jedno i wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu (do ośmiu osób równocześnie).



253
Pixel Shader 2.0 / Knights & Merchants: The Shattered Kingdom
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:40:49 »


Knights and Merchants to gra strategiczna, która przeniesie cię w niezwykłe czasy średniowiecznej Europy. Gracz wciela się w rolę podrzędnego dowódcy armii królewskiej. Spisek uknuty przeciw królowi, doprowadził do rozbicia potężnego państwa na małe księstewka.


Naszemu bohaterowi zostaje przydzielone zadanie obrony ostatniej, należącej do króla prowincji. Sam król schronił się w stolicy, ale i tu zaczynają mu zagrażać nieprzyjacielskie wojska. Tak oto rozpoczyna się ta nierówna walka, której celem jest odzyskanie utraconych prowincji i ponowne zjednoczenie królestwa. Musimy od początku zbudować osady i miasta z całym systemem ekonomicznych zależności. Stworzyć wojska i odpowiednio je wyposażyć aby stawić czoła wrogowi.

Połączenie symulacji zarządzania średniowieczną gospodarką i strategii czasu rzeczywistego.
20 misji w kampanii dla singleplayer (w tym 6 misji taktycznych), oraz 10 map do rozgrywki wieloosobowej.
Ponad 25 różnych budynków, 10 jednostek militarnych, ponad 10 różnych zawodów.
Realistyczne krajobrazy, wykonane skomplikowaną techniką cieniowania Gouraud.
Szczegółowa animacja procesów produkcyjnych oraz ruchu jednostek.
Renderowane przerywniki filmowe.
Rozgrywki w sieci dla 6 graczy w sieci LAN lub przez Internet.






254
Pixel Shader 2.0 / Need for Speed Carbon
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:40:14 »



Need for Speed: Carbon jest kolejną częścią jednej z najsłynniejszych zręcznościowych ścigałek. Opisywany produkt pod wieloma względami przypomina swoich poprzedników. Odniesienia do Need for Speed: Most Wanted widoczne są przede wszystkim za sprawą aktywnego uczestnictwa stróżów prawa, których za wszelką cenę należy unikać. Z dwóch gier z serii Need for Speed: Underground zaczerpnięto z kolei rozbudowane opcje tuningowania poszczególnych maszyn. Need for Speed: Carbon ma też oczywiście do zaoferowania wiele zupełnie nowych elementów, jak chociażby rozgrywanie wyścigów w kanionach, czy też możliwość poprowadzenia własnego teamu. Gra powstała z myślą o wszystkich znaczących platformach sprzętowych.

Kluczowy punkt programu stanowi oczywiście rozbudowany tryb kariery. Co ciekawe, wcielamy się w tę samą postać, której poczynaniamy sterowaliśmy w grze Need for Speed: Most Wanted. Główny bohater powraca do rodzinnego miasta Palmont. Po dotarciu na miejsce okazuje się, iż pełną kontrolę nad organizacją nielegalnych ulicznych wyścigów przejęły wrogie gangi. Zadaniem gracza będzie oczywiście wygrywanie zawodów i zarazem odbijanie kolejnych sektorów miasta. Podobnie jak w Need for Speed: Wanted, postępy obrazowane są za pośrednictwem scenek przerywnikowych z udziałem prawdziwych aktorów.


Przygotowana przez producentów okolica jest jeszcze większa niż poprzednio. Gracz może się oczywiście dowolnie przemieszczać po mieście. Przejęcie kontroli nad danym sektorem najczęściej jest możliwe tylko wtedy, gdy pokona się wrogą drużynę. Aby móc to zrobić, gracz musi utworzyć, a następnie prowadzić swój własny team. Ekipa może składać się zarówno z kierowców, jak i inżynierów czy mechaników. Zatrudniane przez gracza osoby cechują się ściśle określonymi umiejętnościami. Z większości akcji korzysta się już w trakcie właściwego wyścigu. Gracz może na przykład poprosić kolegów z drużyny o blokowanie wybranego przeciwnika. Pokonanie wszystkich wrogów okupujących dany sektor miasta odblokowuje możliwość przystąpienia do głównego wyścigu, w którym pojawia się jeden z czołowych zawodników. Wyścigi te rozgrywane są w kanionach. Same zawody zorganizowano w dość nietypowy sposób. Pierwszy wyścig wymaga podążania za autem przeciwnika. W zależności od odległości pomiędzy dwoma wozami gromadzone są punkty. Drugi wyścig zakłada z kolei konieczność utrzymywania solidnego prowadzenia nad rywalem. Będzie on bowiem próbował odbierać przydzielone na starcie punkty.

Autorzy omawianej gry przygotowali około 60 różnych pojazdów. Maszyny podzielone zostały na trzy różne klasy – exotic, muscle i tuner. Różnice pomiędzy poszczególnymi klasami są dość znaczące. Przykładowo, auta z grupy muscle powinny brać udział w wyścigach organizowanych na prostych odcinkach drogi. Wozy z klasy tuner mogą się z kolei przydać na krętych i przy tym bardzo wymagających trasach. Gracz może oczywiście poddawać zakupione wcześniej wehikuły dodatkowym modyfikacjom (wizualnym i mechanicznym). Na uwagę zasługuje przygotowany przez producentów moduł Autosculpt, dzięki któremu można osobiście wymodelować niektóre elementy nadwozia pojazdu. NFS: Carbon oferuje bardzo szeroki wachlarz typów wyścigów, między innymi drifting, którego zabrakło w Most Wanted.


Różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami NFS: Carbon dotyczą w głównej mierze jakości grafiki. Ponadto edycje przeznaczone na konsole Wii oraz PlayStation 3 oferują pełne wykorzystanie z żyroskopowych funkcji kontrolerów. Na warstwę dźwiękową składają się w głównej mierze odgłosy silników poszczególnych maszyn. W trakcie rozgrywania scenek przerywnikowych pojawiają się znani aktorzy, jak chociażby Emmanuelle Vaugier, czy Shaw Madson.



255
Pixel Shader 2.0 / Silent Hill 4: The Room
« dnia: Kwiecień 19, 2020, 22:39:14 »


Gracz wciela się w role dwudziestoletniego mieszkańca małego miasteczka Ashfield. Henry Townshend (TOWN-END?!) – bo tak nazwali ów bohatera ludzie z Konami, wiedzie spokojny żywot w niewielkiej mieścinie, sąsiadującej bezpośrednio ze sławetnym Silient Hill. Spokojny, aż do tej jednej, jedynej nocy. Henry budzi się w pokoju, cały znerwicowany, przerażony... Koszmar, który chciałby przerwać, niestety się nie kończy. Własne mieszkanie nieoczekiwanie „zamyka się”, drzwi związane zostają grubymi łańcuchami, a o otwarciu okien nie ma co marzyć. Telefon? Głuchy... Sekundy, minuty, godziny – mijają jedne po drugich... Piąty dzień domowego aresztu przynosi dla młodego, zdruzgotanego człowieka nowe fakty. W łazience pojawia się tajemniczy portal, po przestąpieniu, którego Henry przemieszcza się w inne, alternatywne światy. Światy, w których strach i groza stoją na porządku dziennym... Rzecz polega na zrozumieniu i odnalezieniu związków pomiędzy przeklętym pokojem, a bestialskimi snami. Co jest łącznikiem w tym wszystkim? Dlaczego pokój wraz z przejściem kolejnego świata, staje się coraz mocniej przeszywający?

Mimo iż głównym placem boju jest małych rozmiarów pokój, to właśnie dynamika stanowi o sile gry. Zrezygnowano ze standardowego inwentarza, który – po ówczesnej aktywacji – zatrzymywał zwykle grę, dając graczowi chwile czasu do namysłu. W SH4 w to miejsce pojawiło się nowe, podręczne, schludnie wykonane menu, z którego trzeba będzie korzystać w trybie rzeczywistym!


W grze nadal głównym trybem będzie tradycyjny TPP, zaś widok z perspektywy pierwszej osoby towarzyszyć ma tylko i wyłącznie podczas pobytu w strasznie mrocznym pokoju.

Poza standardowymi broniami, doskonale znanymi z poprzednich części serii, pojawiają się nowe, bardzo przyjemne i przyjazne w obsłudze maszynki, z którymi ćwiartowanie nawet największych i najbrzydszych stworów znajduje w naszym oczywistym zasięgu. Odkrywczymi brzydalami trudno z pewnością nazwać „zwykle” zombie (bo one też na nowo pojawia się w „czwórce”), ale już przykładowo lewitujący i przekrzywieni do granic możliwości nędznicy - to już coś dużo smaczniejszego. Nie mniej ponętnie zapowiadają się ukryci w ścianach, a raczej w rozpryskanych na ścianach ciałach przedziwnych osobników, umarlacy. Lokacje: m.in. las, hotel oraz naturalnie domowe wiezienie, zwane inaczej pokojem.








Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
k-l mexicotelenovelas sith world-of-dogs zielone-wzgorze