Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Articz

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19
61
Pixel Shader 2.0 / Kozacy: Antologia
« dnia: Grudzień 02, 2022, 15:24:41 »


Kozacy: Antologia to specjalne wydanie gry Kozacy: Europejskie Boje, w skład któregopoza standardową, podstawową edycją tego tytułu wchodzą także dwa dodatki do niego Kozacy: Powrót na Wojnę oraz Kozacy: Sztuka Wojny.

Kozacy: Europejskie Boje to strategia czasu rzeczywistego. Akcja gry toczy się od XVI do XVIII wieku, kiedy takie państwa jak: Anglia, Francja, Hiszpania, Portugalia, Saksonia, Prusy, Rosja, Wenecja, Austria, Turcja i Rzeczpospolita Obojga Narodów były potęgami mającymi decydujący głos w sprawach całej Europy, od których zależało „być albo nie być” wielu mniejszych narodów.

Gra zapewnia pełną różnorodność pod względem rozgrywanych kampanii, jak również miejsca ich odbywania. W Cossacks mamy do dyspozycji praktycznie całą Europę, a pokierować możemy losami jednego z 16. narodów, z których każdy posiada indywidualne cechy, jednostki, wynalazki, architekturę, itd. Jak w każdej nowoczesnej grze, także i tu nie zabrakło podziału na typy rozgrywki. Mamy więc do dyspozycji zarówno tryb dla pojedynczego gracza, jak również możliwość zabawy w trybie multiplayer do 8. osób poprzez sieć lokalną lub Internet. Ponad 80 różnych typów jednostek. Cztery kampanie, 33 misje + 12 misji historycznych (Wojna trzydziestoletnia, walki o niepodległość Ukrainy itp.). Sześć typów surowców naturalnych : żywność, drewno, kamień, złoto, żelazo i węgiel. Trójwymiarowy teren, realistyczna powierzchnia wody, różnorodne efekty specjalne: wybuchy, ogień, dym itp., rozdzielczość do 1600x1200. Rozbudowany system wynalazków umożliwiający dokonanie ponad 300. unowocześnień. W bitwach może brać udział do 8000. jednostek jednocześnie. Generator map losowych z możliwością ustalenia wielu ich parametrów np.: typu terenu, ilości surowców itp. Dołączona encyklopedia historii XVI-XVIII wiecznej Europy. Kozacy: Sztuka Wojny to pierwszy oficjalny dodatek do gry Kozacy: Europejskie Boje. W porównaniu do pierwowzoru większy nacisk położony został na ulepszenie i uczynienie bardziej dynamicznym trybu rozgrywki dla jednego gracza. Oczywiście nie zapomniano całkowicie o społeczności pragnącej toczyć wirtualne boje w Internecie czego efektem jest szereg modyfikacji usprawniających także ten tryb. W dodatku tym wprowadzono między innymi: Siedem nowych statków włączając w to np. słynną „Victorię”. Nowe nacje: Bawarczycy i Duńczycy. Pięć nowych kampanii: Prusy, Austria, Saksonia, Algieria oraz Polska. Możliwość wyboru jednego z czterech stopni trudności. Nowe misje przeznaczone dla trybu singleplayer. Nowe historyczne misje w których będzie można wziąć czynny udział i zmienić ich bieg według własnych zapatrywań. Rozbudowane możliwość tworzenia zespołów złożonych zarówno z żywych jak i komputerowych graczy i rozgrywania walk pomiędzy nimi. Ulepszony, bardziej intuicyjny interfejs. Zaimplementowany edytor pozwalający na tworzenie własnych map. Możliwość nagrywania i późniejszego odtwarzania przebiegu gry. Szczegółowe statystyki, ranking graczy w Internecie. Kozacy: Powrót na Wojnę to drugi oficjalny dodatek do gry Kozacy: Europejskie Boje. W dodatku tym znajduje się około 100 nowych misji dla trybu single player, dwie nowe nacje, których losem można pokierować (Szwajcarzy i Węgrzy), a także nowe jednostki i budynki (20 budynków i 4 jednostki dla każdej z nowych nacji oraz kolejne jednostki wchodzące w skład wojsk Tureckich i Algierskich, np. Beduini). Ponadto autorzy znacznie poprawili komputerowe A.I. oraz zawarli w tym dodatku „bonusowo” „Mod1”, który wzbogaca pokaźny już asortyment jednostek o ponad 30 nowych.








62
Pixel Shader 2.0 / The Lord of the Rings: The War of the Ring
« dnia: Grudzień 02, 2022, 15:21:54 »


The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”. Zadaniem gracza w The Lord of the Ring: War of the Ring jest opowiedzenie się po jednej ze stron zaistniałego konfliktu, tj. po stronie dobra walcząc ramię w ramię z krasnoludami, elfami i ludźmi lub po stronie sił ciemności mając za swych sprzymierzeńców Saurona, Nazgule czy też paskudnych orków, i przejęcie kontroli nad całym Śródziemiem.

Grając po stronie dobra gracz ma do wykonania szereg misji (coś na kształt tych znanych z Warcraft III: Reign of Chaos), w których w większości przypadków do dyspozycji otrzymuje z góry predefiniowaną drużynę kilkunastu postaci. Opowiadając się po stronie zła, gra już bardziej przypomina typowego RTS-a i grający musi z kolei wykazać się umiejętnością dowodzenia znacznie większymi siłami, składającymi się z dziesiątek podległych mu jednostek. Akcja gry rozgrywa się w całości na obszarze Śródziemia, na terenach znanych z trylogii, w tym m.in.: Iron Hills, Mirkwood, Dol Guldur oraz Lothlórien. Uczestniczymy również w słynnych bitwach jak choćby w bitwie o Helmowy Jar. W grze występują specjalne jednostki (m.in.: Aragorn, Gandalf, Gollum czy Saruman) posiadające szereg indywidualnych, unikalnych zdolności, m.in.: zwiększanie morale żołnierzy i tym samym szansy na odniesienie zwycięstwa czy ataki specjalne o ogromnej sile rażenia. Wraz z postępami w kampanii postacie te zdobywają doświadczenie i zwiększają swe umiejętności. Gra wykorzystuje nowoczesny „silnik”, pozwalający generować wysokiej jakości, bogatą w szczegóły grafikę 3D. Widzimy tu wysokiej jakości tekstury, realistycznie wyglądające cienie, przesuwające się po niebie chmury, grę świateł, itp. Jednostki zdobywają doświadczenie podczas walki. Ukształtowanie terenu w dość znaczny sposób wpływa na przebieg i wynik walki. Poziom trudności automatycznie dopasowujący się do możliwości gracza, np. zależny od szybkości z jaką produkuje on swoje jednostki. Możliwość gry wieloosobowej do ośmiu osób równocześnie w kilku trybach: Razing, Survival, Catapult, Famine i Control. Kampanie przeznaczone zarówno dla trybu pojedynczego gracza jak i rozgrywki wieloosobowej.








63
Pixel Shader 2.0 / Iron Storm
« dnia: Grudzień 02, 2022, 15:17:39 »



Iron Storm to trójwymiarowa gra akcji (shooter) z widokiem z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby. Akcja osadzona została w alternatywnej przeszłości. Jak zapewne wszyscy wiemy I Wojna Światowa rozpoczęła się w roku 1914 i skończyła w 1918. Jednak w grze mamy rok 1964 i pierwsza wojna trwa nadal. Nieustannie walczą ze sobą dwie strony, państwa europy zachodniej i Imperium Rosyjsko-Mongolskie prowadzone przez barona Romana Ungerna Sternberga. Ten psychopatyczny dyktator pracuje właśnie nad nową bronią, która zapewni jego mocarstwu wygraną. Gracz jako aliancki oficer zwany Weazel dostaje zadanie przeniknięcia za linie wroga, zinfiltrowania tajnego kompleksu badawczego barona i zniszczenia przygotowywanej przezeń broni.

Podczas wykonywania swej misji będziemy musieli sprostać wymaganiom jakie stawia przed nami ten niekonwencjonalny plac boju, będący połączeniem wojny pozycyjnej w okopach (elementy I Wojny Światowej, miny, trujący gaz, zasieki i druty kolczaste), wojny błyskawicznej (elementy II Wojny Światowej, radar, czołgi, broń automatyczna) i wojny w dżungli (Wietnam, śmigłowce, elektronika, celowniki laserowe). Do przejścia czeka sześć dużych scenariuszy, w których będziemy musieli stawić czoło różnym przeciwnikom, regularnym żołnierzom imperium oraz ochroniarzom i agentom barona. Do dyspozycji gracza oddano cały asortyment broni, tj. karabin Heckler & Koch MP-6 „Wotan”, strzelba Remington M910 „Bull’s Eye”, wyrzutnia rakiet M203 40mm „Clovis”, karabin snajperski Simonov K-s12, granaty dymne, przeciwpiechotne, itd. Iron Storm pozwala na rozgrywkę jednoosobową oraz wieloosobową do 16 graczy jednocześnie w trybach deathmatch, capture the flag i cooperative. Dużym atutem gry jest zaawansowana oprawa graficzna, za którą odpowiada specjalny engine Phoenix 3D.









64
Pixel Shader 4.0 / IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover
« dnia: Listopad 20, 2022, 13:55:58 »


Symulator lotniczy studia Maddox Games osadzony w realiach II wojny światowej. Gra koncentruje się na słynnej Bitwie o Anglię. Wśród dostępnych maszyn znajdziemy m.in. Hurricane i Spitfire oraz niemieckie Messerschmitt i Junker.

IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover to kolejny przedstawiciel gatunku symulatorów lotniczych. Za powstanie i wydanie tytułu odpowiedzialni są ludzie z Maddox Games i Ubisoftu. Wspomniany duet współpracował już ze sobą wcześniej, ze znakomitym skutkiem w postaci bardzo dobrze przyjmowanych przez graczy serii IL-2 Sturmovik i Pacific Fighters.


Tym razem na warsztat trafiła jedna z najbardziej znanych (jeśli nie najsłynniejsza) bitew powietrznych Drugiej Wojny Światowej – Bitwa o Anglię. Twórcy gry przygotowali dynamiczną kampanię dla pojedynczego gracza, a także możliwość potyczek online dla 128 osób. Ląd nad którym toczymy powietrzne starcia jest bardzo zróżnicowany: walczymy nad miastami (oczywiście z Londynem włącznie), wioskami, węzłami drogowymi, lotniskami, portami, stacjami radarowymi i obiektami przemysłowymi. Co więcej, wszystkie lokacje żyją, nie są tylko statycznymi obiektami. I tak, możemy ujrzeć pracujących i przemieszczających się ludzi, maszyny, przewalające się morskie fale i całe mnóstwo detali np. jeżdżące po Londynie piętrowe autobusy. Stworzony na potrzeby gry silnik 3D pozwala ukazać wszystkie szczegóły z niezwykła dokładnością. W każdym z samolotów można uszkodzić do 40 elementów, a sam sposób obrazowania zniszczeń również udoskonalono: teraz uszkodzenia pojawiają się dokładnie w tym miejscu gdzie trafiły pociski.


Gracze mogą usiąść za sterami wielu historycznych maszyn, zarówno myśliwców jak i bombowców. Do wyboru mamy między innymi angielskie Hurricane i Spitfire oraz niemieckie Messerschmitt i Junkers (by wymienić tylko te najbardziej znane). W starciach biorą udział także naziemne siły przeciwlotnicze. Bardzo ciekawie rozwiązano również kwestię współpracy i tworzenia eskadr bojowych. Każdy z występujących w grze pilotów ma własny charakter, styl walki i ulubione taktyki. Znając je, gracz może modyfikować skład oddziału, dobierając lotników i ich umiejętności do konkretnych zadań i wyzwań jakie stawia dana misja. Na wynik potyczki, oprócz zdolności konkretnych asów lotnictwa, wpływają takie elementy jak znakomicie odwzorowana i zmieniająca się w trakcie walki pogoda, oraz efekty fizyki. Musimy liczyć się z tym, że lecąc zbyt blisko tyłu maszyny wroga narazimy się na turbulencję, trzeba też wykorzystywać chmury do ukrywania swych poczynań oraz uważać na oślepiające rozbłyski słońca. Istotnym elementem jest również umiejętność współpracy ze oddziałami naziemnymi: dowództwem, artylerią przeciwlotniczą wspomagającą nasze poczynania oraz obsługą radaru namierzającego cele. Autorzy IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover zadbali również o początkujących adeptów sztuki latania. Tryb Novice pozwala cieszyć się grą nie tylko starym wyjadaczom i asom przestworzy.










65
Pixel Shader 2.0 / IL-2 Sturmovik: 1946
« dnia: Listopad 16, 2022, 17:38:30 »


IL-2 Sturmovik: 1946 jest kolejną pozycją z popularnej serii symulatorów lotniczych, traktujących o II Wojnie Światowej. Tym razem developerzy z firmy Maddox Games w kooperacji z korporacją Ubisoft Entertainment zintegrowali w jednym produkcie treści ze wszystkich wcześniejszych odsłon Szturmowika, wzbogacone o nowe elementy.

Zatem liczba dostępnych dla gracza samolotów sięgnęła 229 z czego 32 są premierowe – m.in. odrzutowy bombowiec Ar 234 Blitz oraz myśliwiec MiG-9 o takim samym napędzie. Do tego dochodzi blisko 200 świeżych misji bojowych w ramach 9 kampanii dla sił Związku Radzieckiego, III Rzeszy Niemieckiej i Japonii. Latamy nad prawdziwym terenem z lat czterdziestych XX wieku np. w rejonie Kijowa, Zatoki Bengalskiej, Korei i Chałchin-goł. Warto zauważyć, iż autorzy zaimplementowali nie tylko scenariusze historyczne, lecz również hipotetyczne (z II Wojną Światową, trwającą jeszcze w roku 1946). Nie zapomniano też o wprowadzeniu nowych celów naziemnych, czyli bunkrów i okopów. Uwagę zwraca także ogromna ilość (blisko 1000) schematów kamuflażu podniebnych maszyn. Jako bonus dołączono do IL-2 Sturmovik: 1946 szczegółowy przewodnik po samolotach z tego okresu.








66
Pixel Shader 2.0 / Microsoft Flight Simulator 2004
« dnia: Listopad 16, 2022, 17:34:27 »


Microsoft Flight Simulator: A Century of Flight pozwala wszystkim entuzjastom awiacji zasiąść za sterami wielu historycznych maszyn takich jak Charles Lindbergh's Ryan NYP Spirit of St. Louis, the Douglas DC-3 a nawet pierwszego samolotu Flyer I, którym bracia Wright zapoczątkowali podbój przestworzy. Dostępny w grze interaktywny przewodnik umożliwia zapoznanie się z ciekawymi wydarzeniami z historii lotnictwa, pozwala poznać losy i dokonania słynnych pilotów a także dokładne dane wielu maszyn. Dynamiczny system pogodowy, autogenerowana sceneria, wysokiej jakości efekty wizualne, interaktywne kokpity 3D, ulepszone funkcje kontroli lotów oraz piętnaście współczesnych maszyn (Boening 777, Beachcraft Baron, helikopter Robinson R22, itd.) – to tylko kilka z nowych lub ulepszonych elementów, które znalazły się w Microsoft Flight Simulator: A Century of Flight.





67
Pixel Shader 2.0 / Vancouver 2010
« dnia: Listopad 12, 2022, 08:55:17 »


Vancouver 2010: The Official Video Game of the Olympic Winter Games to produkcja sportowa, będąca, jak sama nazwa wskazuje, oficjalną grą Zimowych Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010. Produkt został przygotowany przez studio deweloperskie Eurocom Entertainment Software, a na rynek dostarczyła je japońska firma SEGA, będąca właścicielem licencji na tworzenie oficjalnych gier zimowych oraz letnich Olimpiad.


Na potrzeby Vancouver 2010 firma SEGA wspólnie z Eurocom Entertainment Software przygotowały zupełnie nowy system zabawy, odbiegający w znacznym stopniu od tego, co mogliśmy zaobserwować w Pekin 2008. Jednym z rozwiązań zapewniających nowe doznania i odpowiedni poziom immersji jest opcja FPP, ukazująca zmagania z oczu kontrolowanego zawodnika. Dzięki temu nie tylko wczuwamy się odpowiednio w rolę, ale również dowiadujemy się, co odczuwa uczestnik rzeczywistych Igrzysk. Z myślą o Vancouver 2010 zaprojektowany został również tryb wyzwań, polegający na konieczności wykonywania określonych zadań, a także rozbudowana opcja rozgrywki sieciowej i nowy system kontroli. W ramach Vancouver 2010 możemy wziąć udział w kilkudziesięciu zimowych konkurencjach, w skład których wchodzą takie dyscypliny, jak skoki narciarskie, konkurencje narciarstwa alpejskiego, bobsleje, narciarstwo biegowe, czy też łyżwiarstwo szybkie. Produkcja powstała w oparciu o usprawniony silnik graficzny przedstawiony przy okazji Pekin 2008. Dzięki temu zmagania zostały ukazane w pełni trójwymiarowej oprawie graficznej, przedstawiającej poszczególne sporty w odpowiedniej jakości.









68
Pixel Shader 2.0 / Pro Evolution Soccer 6
« dnia: Listopad 12, 2022, 08:52:35 »



Pro Evolution Soccer 6 to kolejna część doskonałej symulacji piłki nożnej, za którą odpowiedzialni są programiści z tokijskiego oddziału Konami (w Kraju Kwitnącej Wiśni gra znana jest pod nazwą Winning Eleven 10). W porównaniu do poprzedniego wydania doszło do kilku zmian zarówno pod względem możliwości oraz sposobu rozgrywania meczów, jak i ilości oryginalnych teamów na murawie.

Wraz z tą edycją pojawiły się nowe, licencjonowane zespoły narodowe m.in. Holandia, Anglia, Hiszpania, Trynidad i Tobago oraz klubowe takie, jak Bayern Monachium, Manchester United. Po raz pierwszy dodano tryb International Challenge (odpowiednik Mistrzostw Świata), dzięki któremu można zdobyć najcenniejsze piłkarskie trofeum ze swoja ulubioną reprezentacją. Sama rozgrywka podczas meczu przypomina tą znaną z części czwartej. W porównaniu do piątki gra jest dynamiczniejsza i przede wszystkim rzadziej przerywana przez gwizdek sędziego. Szczególne wrażenie robią dryblingi piłkarzy, które są dużo szybsze i bardziej widowiskowe. Przy wykonywaniu rzutów wolnych doszło nowe rozwiązanie pozwalające bardzo szybko wykonać stały fragment gry. Dzięki temu można uniknąć straty dodatkowych sekund, które przeciwnik mógłby wykorzystać do prawidłowego ustawienia drużyny. Oprócz tego mecz uatrakcyjniają dodatkowe animacje, takie jak np. chwytanie poprzeczki przez bramkarza, gdy piłka przeleci nad siatką. Goalkeeperom zmieniono także animacje i przez to bronią bardziej realistycznie. Wszystkie te nowości wpłynęły na wierniejsze przedstawienie zmagań piłkarskich. Doskonałą grywalność uzupełnia równie dobra trójwymiarowa grafika prawie identyczna do tej z części poprzedniej. Poprzez drobny lifting tekstur twarze zawodników wyglądają jeszcze bardziej realistycznie. Nowe licencje zwiększyły także ilość wiernie wykonanych gwiazd piłki nożnej (np. skład Holandii). Jeśli chodzi zaś o oprawę dźwiękową, to ulepszono nieco komentarz. W polskiej wersji językowej wydarzenia boiskowe relacjonują Mateusz Borek i Roman Kołtuń.







69
Pixel Shader 4.0 / London 2012
« dnia: Listopad 12, 2022, 08:49:22 »


London 2012: The Official Video Game of the Olympic Games jest oficjalną grą Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie. Bierzemy w niej udział w szeregu konkurencji, starając się o zwycięstwo i uznanie w oczach ogólnoświatowej widowni. Stworzeniem produkcji zajęło się studio Sega Australia.


W grze zmagamy w ponad 30 różnych dyscyplinach, takich jak biegi, rzuty kulą, skoki w dal i wiele innych. W głównym trybie walczymy z przeciwnikami sterowanymi przez Sztuczną Inteligencję. Naszym celem jest zwycięstwo w każdej z konkurencji. Model sterowania został pomyślany w taki sposób, by trafiał on nie tylko do doświadczonych graczy, ale również tych mniej obeznanych w temacie. Całość została odpowiednio przygotowana pod względem technicznym – twórcy postarali się o profesjonalne sesje motion capture rejestrowane w specjalistycznym studiu zlokalizowanym w australijskim Brisbane. Alternatywą dla samotnej rozgrywki jest rywalizacja z graczami z całego świata dzięki sieciowym tabelom wyników. Nie brakuje również tradycyjnego multiplayera pozwalającego zmierzyć się ze znajomymi w bezpośrednim starciu. Dodatkową motywacją do dłuższej zabawy jest możliwość nieustannego bicia rekordów. Oprawa graficzna prezentuje się bardzo schludnie i kładzie szczególny nacisk na odwzorowanie wyglądu poszczególnych zawodników. Ładnie wyglądają także areny zmagań, a dodatkowego smaczku dodaje im fakt, że na każdym kroku w oczy rzuca się wykupiona przez wydawcę licencja.







70
Pixel Shader 4.0 / Carp Fishing Simulator
« dnia: Listopad 12, 2022, 08:46:23 »


Carp Fishing Simulator jest najbardziej autentycznym doświadczeniem wędkarskim na urządzeniach mobilnych.

Całkowicie przebudowany od podstaw, Carp Fish Sim to najpopularniejsza gra wędkarska na telefon komórkowy.

Ryby dla 23 różnych gatunków na wielu różnych jeziorach, rzekach * i kanałach *. Ustaw swoje bivvy, użyj znacznika, wędki i łodzi na przynętę, aby pomóc złapać więcej ryb. Ryba o każdej porze dnia i nocy przy każdej pogodzie.



71
Pixel Shader 4.0 / Snooker 19
« dnia: Listopad 12, 2022, 08:41:35 »


Snooker 19 to gra sportowa należąca do podgatunku symulatorów bilardowych, stworzona przez studio Lab42. Gracz wciela się w jednego ze 128 rzeczywistych zawodników, wśród których znajdują się między innymi Ronnie O’Sullivan, Ken Doherty oraz Jimmy White, i bierze udział w licencjonowanych rozgrywkach.

Mechanika
Snooker 19 kładzie duży nacisk na realizm rozgrywki. Gracze biorą udział w licencjonowanych zawodach serii World Snooker. W przypadku rozgrywki jednoosobowej zabawę można prowadzić, wcielając się w zawodowego gracza lub biorąc udział w meczach amatorskich – Q-School.

Twórcy postanowili jak najbardziej urozmaicić rozgrywkę, zasady są więc w pełni modyfikowalne przez gracza. Dodatkowo oprócz standardowych zawodów w snookera zaimplementowano także tryby 6-red i Shoot-out.

Tryby gry
W Snooker 19 grać można w trybie wieloosobowym oraz jednoosobowym. Produkcja stawia jednak nacisk na ten pierwszy wariant rozgrywki. Oprócz wolnej rozgrywki, brać można także udział w wirtualnych turniejach bilardowych, które zsynchronizowane są z kalendarzem World Snooker.



Kwestie techniczne
Snooker 19 oferuje realistyczną oprawę graficzną. W przypadku trybu single player wykorzystano zaawansowaną sztuczną inteligencję, która dba o dostosowanie poziomu trudności. Dodatkowo zadbano także o profesjonalny komentarz w stylu telewizyjnym.






72
Pixel Shader 2.0 / Beijing 2008
« dnia: Listopad 12, 2022, 08:38:29 »


Beijing 2008 - The Official Video Game of the Olympic Games to oficjalna gra Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Jej opracowanie zlecono firmie Eurocom Entertainment Software, znanej między innymi za sprawą takich tytułów jak Batman Begins, Predator: Concrete Jungle czy Pirates of the Caribbean: At World's End.

W opisywanej grze zawartych zostało ponad 35 dyscyplin olimpijskich. Gracze mogą spróbować swych sił przede wszystkim w konkurencjach lekkoatletycznych – biegach (między innymi na 100 metrów), rzutach (pchnięcie kulą, rzut dyskiem), skokach (między innymi skok w dal) i różnych typach wielobojów. Nie zabrakło też jednak innych ciekawych dyscyplin, niepowiązanych z lekką atletyką. Są to między innymi pływanie synchroniczne oraz strzelectwo. Beijing 2008 ma do zaoferowania kilka różnych trybów sterowania. Wybór stopnia zaawansowania rozgrywki uzależniony jest wyłącznie od osobistych preferencji oraz zdolności manualnych. Początkujący gracze mgą liczyć na wiele opcji pozwalających na zaznajomienie się z podstawami obsługi. Z myślą o doświadczonych miłośnikach gier komputerowych zadbano natomiast o bardziej złożone modele kontroli, dzięki którym możliwe staje się powalczenie o jak najlepsze rezultaty w wybranych przez siebie konkurencjach olimpijskich. Do zmagań można przystąpić w pojedynkę, aczkolwiek nie zabrakło również pełnoprawnego multiplayera. Na każdej z platform docelowych tryb ten prezentuje się nieco inaczej, choć cechą wspólną jest opcja zabawy w Sieci. W rezultacie możliwe staje się powalczenie o najwyższe trofea z graczami z całego świata.


Zmagania obserwowane są w pełnych trzech wymiarach. Producent położył szczególny nacisk na odwzorowanie wyglądu oraz animacji zawodników. Warto też dodać, iż poszczególne konkurencje rozgrywane są na wiernie odwzorowanych olimpijskich arenach. Są to między innymi takie obiekty jak Pekiński Stadion Narodowy czy goszczący pływaków Beijing National Aquatics Centre.









73
Pixel Shader 2.0 / Microsoft Flight Simulator 2002 Professional Edition
« dnia: Listopad 12, 2022, 08:34:41 »


Kolejna część sztandarowego symulatora lotu firmy Microsoft. Gra posiada znacznie poprawioną grafikę w stosunku do poprzedniczki, głównie dzięki zastosowaniu technologii z MS Combat Flight Simulator 2. Możemy pilotować różne modele samolotów, takich jak Leariet, Cesna 172S Skyhawk, Boening 737-300, oraz oczywiście Boening 747-400. Jak zwykle w przypadku symulatorów z Microsoftu architektura gry jest otwarta, umożliwiając łatwy import dodatkowych modeli samolotów wykonanych przez entuzjastów oraz specjalizujące się w tym firmy. Każdy z nich wykonany jest z zaskakującą ilością szczegółów, łącznie z trójwymiarowymi kokpitami, gdzie każdy drążek, przycisk i przełącznik może być poruszony. Oddano nawet ruch cieni w kokpicie, gdy słońce świeci przez szybę.


Bardzo dokładnie odwzorowany został teren, który możemy podziwiać przelatując chociażby nad górzystymi obszarami. Wzgórza i wierzchołki gór rzucają cień na poniższe doliny. Microsoft zaimplementował nową technologię zwaną Auto Gen, która renderuje obiekty tworząc krajobrazy bezpośrednio w otoczeniu lecącego samolotu. Dzięki temu projektanci nie muszą już przygotowywać takich obiektów jak drzewa, domy i budynki. Auto Gen dba o to, aby zwiększać gęstość rozmieszczenia obiektów na bardziej zaludnionych terenach i automatycznie zmniejszać ich liczbę, gdy oddalamy się od miast. Inną innowacją Flight Simulatora 2002 jest interaktywna kontrola lotu. Przestrzeń powietrzna pełna jest maszyn kontrolowanych przez komputer, przez co zmuszeni jesteśmy często prosić o pozwolenie na zmianę korytarza lotu, pułapu, startu czy lądowania. Gracz może nawet sam zostać kontrolerem lotu i kierować bezpiecznie innych graczy przez powietrzne przestrzenie w trybie wieloosobowym.






74
Pixel Shader 4.0 / WRC: FIA World Rally Championship
« dnia: Listopad 08, 2022, 11:48:03 »


WRC to gra wyścigowa, w której bierzemy udział w rajdowych mistrzostwach świata WRC rozgrywanych pod egidą FIA, czyli Międzynarodowej Federacji Samochodowej. Producentem opisywanej gry jest firma Milestone, mająca w swoim dorobku między innymi takie tytuły jak Evolution GT, S.C.A.R., Superstars V8 Racing czy Superbike World Championship.


Wykupiona przez autorów gry licencja obejmuje sezon 2010, uwzględniając nie tylko kierowców (m.in. Sebastien Loeb, Mikko Hirvonen), pilotów, zespoły fabryczne, ale i imprezy z kalendarza rajdowych mistrzostw świata. Ścigamy się na trasach w Szwecji, Meksyku, Jordanii, Turcji, Nowej Zelandii, Portugalii, Bułgarii, Finlandii, Niemczech, Japonii, Francji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. W każdym z tych państw do pokonania jest kilka odcinków specjalnych, na których walczymy z czasem i porównujemy swoje rezultaty z innymi zawodnikami. Do naszej dyspozycji oddano około dwudziestu rajdowych maszyn. Są to zarówno wozy WRC (m.in. Citroen C4 WRC, Ford Focus WRC), jak i pojazdy z niższych klas wyścigowych (m.in. Abarth Punto S2000). Głównym trybem rozgrywki jest kariera, w której zaczynamy jako niedoświadczony kierowca rajdowy i startujemy w mało prestiżowych zawodach. W miarę odnoszenia sukcesów pozyskujemy sponsorów, dzięki którym zatrudniamy nowych mechaników czy kupujemy lepsze auta. Kluczowym punktem kariery jest zdobycie angażu do zespołu WRC startującego w rajdowych mistrzostwach świata. Inne dostępne w grze tryby zabawy to między innymi akademia rajdowców, pobijanie uzyskanych czasów na konkretnych odcinkach czy multiplayer. W tym ostatnim przypadku możemy ścigać się z innymi osobami zarówno w Sieci, jak i lokalnie (m.in. hot seat dla czterech graczy). Zastosowany w WRC model jazdy jest przyjazny zarówno w stosunku do nowicjuszy jak i bardziej doświadczonych graczy. Podstawowym utrudnieniem w grze jest konieczność radzenia sobie z różnymi rodzajami podłoża, gdyż kolejne OeSy składają się nie tylko z asfaltowych uliczek, ale również tras pokrytych błotem, żwirem, piaskiem czy grubą warstwą śniegu. Sterowana przez nas rajdowa maszyna podlega uszkodzeniom, które mają znaczący wpływ na jej szybkość i łatwość prowadzenia. Na oprawę wizualną gry składają się w głównej mierze bogate w detale modele rajdowych maszyn. Każdy z tych pojazdów zbudowany został z około 50000 polygonów. Możemy też liczyć na zróżnicowane otoczenie. Wiele elementów trasy (m.in. drewniane płotki) może być w trakcie kolejnych przejazdów niszczonych, a dodatkowo na poboczu przebywają animowani kibice.









75
Pixel Shader 4.0 / WRC 2 FIA World Rally Championship
« dnia: Listopad 08, 2022, 11:44:15 »


WRC 2011 to gra rajdowa, w której uczestniczymy w rajdowych mistrzostwach świata WRC rozgrywanych pod egidą FIA, czyli Międzynarodowej Federacji Samochodowej. Jest to druga odsłona z tej serii, wyprodukowana przez studio Milestone, mające w swoim dorobku takie tytuły, jak: Evolution GT, Superstars V8 Racing, czy SBK 2011.

Wykupiona przez autorów gry licencja obejmuje tym razem sezon 2011, uwzględniając nie tylko kierowców (m.in. Sébastien Loeb, Mikko Hirvonen, Kimi Räikkönen, czy Sébastien Ogier), pilotów, zespoły fabryczne, ale i imprezy z kalendarza rajdowych mistrzostw świata. Gracz bierze udział w rajdach rozgrywanych na trasach znajdujących w takich krajach jak: Szwecja, Meksyk, Portugalia, Jordania, Włochy, Argentyna, Grecja, Finlandia, Niemcy, Australia, Francja, Hiszpania i Wielka Brytania. W każdym z tych państw do pokonania jest po kilka odcinków specjalnych, na których gracz walczy z czasem i porównuje swoje rezultaty z innymi zawodnikami. Do jego dyspozycji oddano kilkadziesiąt rajdowych maszyn. Są to zarówno najnowsze wozy WRC (m.in. Citroen DS3 WRC, Ford Fiesta RS WRC, MINI Countryman WRC), jak i auta z niższych klas wyścigowych (m.in. Škoda Fabia S2000, Ford Fiesta S2000), czy pojazdy, które dominowały na rajdowych odcinkach przed kilkunastoma laty (m.in. Subaru Impreza WRC, Toyota Celica GT-Four).

Głównym trybem rozgrywki jest kariera, którą gracz rozpoczyna jako niedoświadczony kierowca rajdowy i startuje w mało prestiżowych zawodach. Tryb ten jest bardziej rozbudowany niż w edycji 2010, oferując przede wszystkim możliwość zatrudniania pracowników zespołu. Podwładni zajmują się następnie opracowywaniem ulepszeń do posiadanych samochodów (np. wytrzymalsze zawieszenie czy mocniejszy silnik), czy negocjowaniem korzystniejszych umów sponsorskich. Kluczowym punktem kariery nadal jest zdobycie angażu do zespołu WRC startującego w rajdowych mistrzostwach świata. Inne dostępne w grze tryby zabawy to między innymi akademia rajdowców, pobijanie uzyskanych czasów na konkretnych odcinkach czy multiplayer. W tym ostatnim przypadku możemy ścigać się z innymi osobami zarówno w Sieci, jak i lokalnie (tzw. hot-seat).






Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
vocaloid-world world-of-dogs facetzjajami sith ganglk