Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Pixel Shader 2.0 / Vietcong 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 28, 2024, 09:34:45 »


Vietcong 2 to kolejne wcielenie znakomicie przyjętych przez graczy tytułów z serii Vietcong. Formuła rozgrywki nie uległa zmianie, nadal mamy do czynienia z pierwszoosobowym shooterem. Tym razem jednak przenosimy się do roku 1968 i Ofensywy Tet, uważanej przez wielu historyków za punkt zwrotny w wojnie wietnamskiej. Fabuła gry bazuje na wydarzeniach historycznych, które miały miejsce w okolicach miasta Hue, będącego niegdyś siedzibą wietnamskich cesarzy. Została ona stworzona przy wykorzystaniu naocznych relacji oraz wspomnień żołnierzy Sił Specjalnych i piechoty, stacjonujących w Hue podczas ataku.

Gracz wciela się w postać kapitana wojsk USA, którego zadaniem jest eskortowanie reportera wojennego robiącego materiał o obchodach rozpoczęcia lunarnego Nowego Roku (Tet). Stajemy się świadkami niesławnej Ofensywy Tet, począwszy od hucznych uroczystości w obozie amerykańskim, poprzez krwawe starcia w 14 różnych lokacjach, aż po odbicie miasta i Pałacu Cesarskiego. Do dyspozycji dostajemy również kampanię wietnamską, w której wcielamy się w postać młodego poborowego armii Vietcongu, walczącego z siłami Wietnamu Południowego na polach ryżowych oraz w dżungli otaczającej miasto. Następnie awansujemy na sierżanta i bierzemy udział w powstaniu w Hue i szturmie na Pałac Cesarski.

Vietcong 2 oferuje wciągającą i klimatyczną rozgrywkę, krwawe, uliczne walki, ponad 50 rodzajów broni, m.in. M2 kaliber .50 czy RPG-7 oraz ciągłość misji. Oprócz kampanii dla jednego gracza, twórcy gry przygotowali również rozbudowane tryby wieloosobowe: do 64 graczy w realistycznych walkach grupowych lub do 8 graczy w trybie co-op. W trybach multiplayer pojawiają się także nowe oraz ulepszone w stosunku do poprzednich wersji, klasy postaci, a także pojazdy, z których korzystamy w razie potrzeby.






12
Pixel Shader 2.0 / Vietcong
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 28, 2024, 09:31:37 »


Vietcong to taktyczna gra akcji stworzona przez firmę Illusion Softworks (autorów niezapomnianego Hidden & Dangerous) oraz studio Pterodon. Jak sugeruje sam tytuł, akcja osadzona została podczas wojny w Wietnamie. Gracz staje się dowódcą oddziału żołnierzy „A-team” wchodzącego w skład amerykańskich sił specjalnych. Do wykonania czeka 20 dramatycznych misji połączonych wciągającą fabułą. Pod naszą komendą znajduje się maksymalnie sześciu żołnierzy wykorzystujących ponad 25 broni, w tym słynny karabin M16, wyrzutnię rakiet oraz karabin snajperski. W razie potrzeby możemy także skorzystać z destrukcyjnego wsparcia lotniczego i artyleryjskiego. Zgodnie ze słowami twórców Vietcong łączy wartką akcję, taktyczną rozgrywkę (dowodzenie żołnierzami) oraz rozbudowaną fabułę. Całość toczy się w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu generowanym przez zaawansowany silnik graficzny (widok z perspektywy pierwszej osoby). W trybie multiplayer możliwa jest rozgrywka zarówno po stronie amerykańskiej jak i wojsk Vietcongu.









13
Pixel Shader 5.0 / Ultimate Fishing Simulator
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 24, 2024, 11:52:59 »


Ultimate Fishing to gra symulacyjna dla miłośników wędkarstwa. Jest to dzieło studia Ultimate Games, które nawiązało współpracę z firmą PlayWay – wydawcą takich tytułów jak Car Mechanic Simulator 2017, Agony czy Polska Farma 2017.

Mechanika

Głównym celem twórców Ultimate Fishing, jak sugeruje sama nazwa, było stworzenie symulatora ostatecznego, który wiernie odwzorowuje to hobby. W związku z tym przygotowano siedem łowisk opartych na prawdziwych miejscach występujących w Panamie, Rosji, Kanadzie czy Stanach Zjednoczonych. Oznacza to, że czasami łowimy, pływając łodzią po morzu, innym razem siedzimy na brzegu jeziora, a czasem staramy się złapać rybę w przeręblu.


Zróżnicowane lokacje oznaczają, że pływają w nich rozmaite gatunki ryb, do których należy podchodzić w odmienny sposób i z innym wyposażeniem. W związku z tym do wyboru mamy szereg zróżnicowanych wędzisk, kołowrotków, haczyków, przynęt itd. Ponadto w Ultimate Fishing znajdują się także zmienne warunki pogodowe oraz pełen cykl dnia i nocy, które wraz z realistyczną fizyką wody sprawiają, że łowienie jest bardziej zróżnicowane i nieprzewidywalne – w końcu niektóre gatunki ryb łatwiej dorwać w nocy, inaczej też łowi się na spokojnym jeziorze niż na wzburzonym morzu itd.

Wszystko to uzupełnia zaawansowany edytor poziomów, umożliwiający stworzenie łowiska marzeń. Nie zabrakło również multiplayera z turniejami dla wielu graczy.





14
Pixel Shader 5.0 / Medieval Dynasty
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 24, 2024, 11:48:54 »


Medieval Dynasty to intrygująca gra z pogranicza RPG akcji i symulatora życia z elementami survivalu oraz strategii, stworzona przez polskie studio Render Cube. Jest to druga produkcja łódzkiego zespołu i zgoła odmienna od jego debiutanckiego projektu: wyścigów gokartów Monster League z 2018 roku. Tym razem Polacy stworzyli realistyczną grę osadzoną w średniowieczu, trochę przypominającą czeskie Kingdom Come: Deliverance. Tytuł jest też kolejną odsłoną cyklu Dynasty firmy Toplitz Productions, aczkolwiek wyraźnie odmienną od swoich poprzedników.


Fabuła

Głównym bohaterem jest osiemnastoletni chłop, który po śmierci rodziców opuszcza rodzinny dom, aby znaleźć pracę i wejść w dorosłość. Protagonista liczy na pomoc doświadczonego wuja, niestety okazuje się, że krewny nie żyje już od jakiegoś czasu. Dzięki pomocy lokalnego kasztelana młodzieniec otrzymuje kawałek ziemi i postanawia sam zadbać o swoją przyszłość, mając ambitny plan założenia własnej osady i zdobycia renomy w okolicy. Przy okazji pozna też tajemniczą przeszłość swojego wuja.


Mechanika

Założenia rozgrywki w Medieval Dynasty przywodzą na myśl Kingdom Come Deliverance czeskiego studia Warhorse. Akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby (FPP), a rozgrywka skupia się na eksplorowaniu otwartego świata gry. W nim znajdziemy postacie niezależne, które mogą zlecić nam rozmaite zadania, ale też dzikie zwierzęta, a później nawet bandytów. Początek przypomina typowe produkcje survivalowe: staramy się zadbać o podstawowe potrzeby bohatera, dostarczając mu wody i pożywienia – na starcie polując, a później uprawiając rolę. Istotne jest również zebranie podstawowych materiałów i wybudowanie Racimirowi prostego domu. Z czasem zyskamy dostęp do bardziej zaawansowanych surowców, potrzebnych do ulepszenia konstrukcji i stworzenia wytrzymalszych narzędzi.

Głównym celem gry jest stworzenie własnej wioski, a z czasem przekształcenie jej w prosperujące miasto. W grze znajdziemy kilkadziesiąt rodzajów budynków, które będziemy mogli obsadzić pracownikami i rozwijać wraz z odblokowywaniem kolejnych opcji z drzewka umiejętności bohatera. Zabawę urozmaicają liczne questy poboczne i wyzwania, jak również możliwość założenia własnej dynastii możnowładców.



Wiąże się z tym specjalny system reputacji, przejawiający się zainteresowaniem króla naszą dynastią. W każdym przypadku nasze decyzje mają istotne przełożenie na rozgrywkę. Ponadto wraz z rozwojem osady będziemy musieli zadbać o gospodarkę, handlując z sąsiadami oraz dbając o samopoczucie i dobrobyt poddanych.






15
Pixel Shader 4.0 / Need For Speed Shift
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 24, 2024, 11:45:52 »



Need for Speed Shift to następna odsłona znanej serii wyścigów, która na rynku gier elektronicznych obecna jest już od 1995 roku. Za stworzenie tego dzieła odpowiadają: firma Slightly Mad Studios (zrzeszająca twórców między innymi GT Legends i GTR 2) oraz Micheal Mann (studio Black Box) i Patrick Soderlund (EA Games).

Twórcy Shift zdecydowali się na dość symulacyjne podejście do tematu wyścigów i starali się dokładnie odwzorować wrażenia z jazdy niezwykle szybkimi samochodami. Opracowali bardzo realistyczny model prowadzenia aut oraz nowy, widowiskowy system kolizji i zniszczeń. Jednocześnie położyli szczególny nacisk na zbalansowanie rozgrywki i zapewnienie graczom wrażeń oraz satysfakcji z osiąganych wyników nawet, jeżeli odbiorcy preferują zręcznościowy styl jazdy.

W tej odsłonie serii Need for Speed najważniejszy jest jednak kierowca, z którym możemy identyfikować się dzięki widokowi z wnętrza samochodu (z realistycznie odwzorowanym kokpitem i kamerą przyczepioną do kasku). Liczne wstrząsy i widok pękającej przedniej szyby to tylko niektóre z efektów, jakich wtedy doświadczamy. Dzięki kamerze FPP wrażenie prędkości staje się bardziej autentyczne i łatwiej wyobrazić sobie przeciążenia towarzyszące przełączaniu biegów.

W drodze do zwycięstwa na 18 torach - zarówno prawdziwych (Willow Springs, Laguna Seca), jak i fikcyjnych – przeszkadzają nam liczni oponenci. Programiści wyposażyli przeciwników w zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji, dzięki czemu są oni aktywniejsi w walce o czołowe pozycje oraz znacznie bardziej bezpardonowi, gdy chodzi o utrzymanie zdobytych miejsc. Na skutek powyższych ulepszeń Shift zyskał kształt, pozwalający porównywać go do konkurencyjnego GRID-a, wydanego przez studio Codemasters.







16
Pixel Shader 5.0 / Twierdza Edycja ostateczna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 24, 2024, 11:41:48 »


Stronghold: Definitive Edition (Twierdza: Edycja ostateczna) to ulepszona wersja kultowej strategii czasu rzeczywistego, która zapoczątkowała słynną serię. Wydana w 2001 roku klasyka powraca z odświeżoną grafiką oraz nową zawartością.

Stronghold: Definitive Edition to ulepszona wersja kultowej strategii czasu rzeczywistego, która dała początek całej serii RTSów i doczekała się nominacji do nagrody BAFTA. Tak jak w przypadku pozostałych odsłon cyklu, za produkcję Twierdzy: Edycji Ostatecznej odpowiada FireFlyStudios. Tytuł ten wprowadza nie tylko odświeżoną, ale też zupełnie nową zawartość.



Fabuła

Zaprezentowane w tytule wydarzenia rozgrywają się w średniowiecznej Europie. W skład tytułu wchodzą w sumie trzy kampanie: dwie klasyczne oraz jedna zupełnie nowa, opracowana przez współzałożycieli Firefly Studios – Simona Bradbury’ego oraz Erica Ouelette’a. W ramach tej ostatniej – dostępnej wyłącznie w wersji Definitive Edition – gracze wyruszają w głąb zrujnowanej Anglii w celu odszukania i odbicia porwanej bratanicy Sira Długorękiego.
Mechanika

Podobnie, jak w przypadku oryginału gra ta stanowi połączenie city buildera oraz strategii wojskowej i ekonomicznej. Rozgrywka opiera się więc na wznoszeniu i projektowaniu imponujących zamczysk i rozległych osad, stawianiu potężnych twierdz, zarządzaniu finansami i zasobami oraz rozwijaniu nieustraszonej armii, przy której nasza ludność będzie czuć się bezpiecznie.

Najbardziej widowiskowym elementem rozgrywki są zaciekłe batalie, jakie nieraz przychodzi nam toczyć z wrogimi wojskami. W tym przypadku najbardziej spektakularne okazują się oblężenia zamków, wymagające od nas szczególnego zmysłu taktycznego. Chcąc jak najskuteczniej odpierać ataki nieprzyjaciół, dbamy o to, by naszą armię zasilały zróżnicowane jednostki, a mury twierdz i zamczysk były wzmocnione sprzętem obronnym.


Stronghold: Definitive Edition wprowadza dwie klasyczne kampanie, składające się z 26 misji oraz zupełnie nową kampanię fabularną dla jednego gracza, liczącą w sumie 14 misji.
Tryby gry

Tytuł ten umożliwia rozgrywkę zarówno w trybie single, jak i multiplayer. Pierwsza opcja obejmuje kampanie fabularne, druga natomiast umożliwia graczom zmierzenie się ze sobą w sieciowych starciach PvP. Nieustraszeni śmiałkowie mogą również spróbować swych sił w „Zamkowym Szlaku”, czyli serii 10 nowych, inspirowanych historią scenariuszy oblężniczych.





17
Pixel Shader 5.0 / Commandos 2: HD Remaster
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 24, 2024, 11:38:35 »


Commandos 2: HD Remaster to zremasterowana wersja kultowej strategii taktycznej z 2001 roku. Tytuł został opracowany przez studio Yippee! Entertainment, we współpracy z autorami pierwowzoru, czyli zespołem Pyro Studios.

Fabuła

Akcja gry Commandos 2: HD Remaster toczy się podczas II wojny światowej. Głównymi bohaterami są doskonale wyszkoleni żołnierze wykonujący niebezpieczne zadania za linią wroga. Na przestrzeni dziesięciu misji protagoniści trafiają do rozmaitych zakątków świata – pojawiają się między innymi w Europie, Azji, północnej Afryce, a nawet na Arktyce.

Mechanika

W grze Commandos 2: HD Remaster akcję ukazano z lotu ptaka. Podczas rozgrywki realizujemy zróżnicowane cele obejmujące na przykład eliminację określonej osoby, kradzież dokumentów czy zdobycie maszyny szyfrującej Enigma. Poza tym, jeśli uda nam się zebrać wszystkie fragmenty fotografii, które poukrywano w zakamarkach map, otrzymujemy dostęp do bonusowych misji pokroju rajdu motorówką pomiędzy minami.


Wykonując swoje obowiązki, należy mieć się na baczności, gdyż w lokacjach roi się od przeciwników. Choć wielu z nich da się ominąć, przemykając z dala od ich wzroku, do rozlewu krwi dochodzi tu nader często. Sprawę komplikuje fakt, że gra cechuje się wysokim poziomem trudności, a wykrycie któregoś z protagonistów zwiastuje nie lada kłopoty – wdanie się w otwartą wymianę ognia to niemal stuprocentowa gwarancja zakończenia misji niepowodzeniem. Z tego względu chcąc osiągnąć sukces, musimy stosować przemyślaną taktykę i robić właściwy użytek z indywidualnych umiejętności poszczególnych bohaterów oraz ich wyposażenia. W rozeznaniu w sytuacji na polu walki pomaga możliwość obracania kamery.








18
Pixel Shader 4.0 / Quantum of Solace
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 24, 2024, 11:34:54 »


Quantum of Solace jest hybrydą FPS-a i gry TPP, opartą na dwóch filmach o przygodach Jamesa Bonda. Obejmuje ona wydarzenia zarówno z Quantum of Solace, jak i z Casino Royale.

Na początku agent 007 rusza, by znaleźć bankiera - Le Chiffre, który, chcąc odzyskać pieniądze klientów gra w pokera o wysokie stawki. Naszym zadaniem jest pokrzyżowanie jego niecnych planów. Warto dodać, że w grze pojawia się scena, która została ostatecznie wycięta z filmu Casino Royale. W drugiej fabularnej połowie gry Bond poradzić sobie musi nie tylko z rozpracowaniem pewnej tajemniczej organizacji, ale także z ochotą wyrównania osobistych porachunków. Podróżuje po Austrii, Włoszech i Ameryce Południowej.

W trakcie strzelanin i przemieszczania się po kolejnych pomieszczeniach, akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Natomiast przy okazji szczególnie efektownych ciosów, wchodzenia po drabinie czy chowania się za filarami kamera przeskakuje w tryb TPP. Widzimy wtedy postać Daniela Craiga (grającego 007) w całej okazałości. Podczas gry słyszymy też głos tego aktora.

Zabawa nie ogranicza się do nieprzerwanych strzelanin. W wielu miejscach wybrać można jeden z dwóch sposobów na osiągnięcie celu – głośny i mało finezyjny, bądź bardziej „skradankowy” i przemyślany. Developerzy postawili przede wszystkim na filmowość akcji, wykorzystując różne, znane twórcom kinowych hitów, efekty.

Duża część otoczenia jest interaktywna. Zestrzelone żyrandole spadają na przeciwników, filary po przyjęciu wielu nabojów walą się, a cienkie ścianki można przestrzelić, pozbawiając kogoś osłony bądź odkrywając nowe ścieżki. Grafikę napędza wydajny i efektowny silnik, znany z Call of Duty 4: Modern Warfare.






19
Pixel Shader 4.0 / Pizza Connection 3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 24, 2024, 11:30:31 »


Kolejna, po Pizza Syndicate z 1999 roku i wydanego rok później Pizza Connection 2, odsłona cyklu strategii ekonomicznych, w których gracz wciela się w szefa pizzerii.


Pizza Connection 3 to wydana na PC strategia ekonomiczna autorstwa studia Gentymad. Jest to kolejna odsłona cyklu, na który składają się gry Pizza Syndicate z 1999 roku i wydane rok później Pizza Connection 2. Na niektórych rynkach cykl znany był dawniej na jako Fast Food Tycoon.


Fabuła

Produkcja oparta została na tych samych rozwiązaniach co poprzednie części. Wcielamy się więc we właściciela nowo otwartej małej pizzerii i naszym zadaniem jest przeobrażenie skromnego biznesu w wielką sieć restauracji, posiadającą lokale na całym świecie.


Mechanika

Wydane na PC Pizza Connection 3 to strategia ekonomiczna, w której musimy dbać zarówno o stronę biznesową przedsięwzięcia, jak i wymyślać własne dania. Gra oferuje kreator pizz, pozwalający nam swobodnie komponować nowe warianty z wykorzystaniem ponad 75 składników.

Podczas zabawy konieczne jest zarządzanie restauracjami oraz pracownikami, dekorowanie lokali, inwestowanie w analizy rynkowe oraz marketing. Zgodnie z tradycjami serii, nie jesteśmy ograniczeni do uczciwej konkurencji. Przydatnymi metodami walki z rywalami okażą się m.in. łapówki oraz sabotaż.


Tryby gry

Pizza Connection 3 oferuje obszerną kampanię dla pojedynczego gracza, w której zaczynamy na ulicach Rzymu, aby w trakcie dwunastu misji podbić rynki m.in. w Berlinie, Waszyngtonie i Sydney.

Jak na strategię ekonomiczną przystało, nie zabrakło także trybu swobodnego, w którym sami ustalamy paramenty startowe, takie jak miasto z pierwszą restauracją, konkurencję oraz wiele innych warunków wpływających na rozgrywkę.
Kwestie techniczne

Gra Pizza Connection 3 stanowi pierwszą odsłonę cyklu, w której grafika została wykonana w pełnym trójwymiarze.







20
Pixel Shader 4.0 / Risen
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 24, 2024, 11:22:17 »


Gra cRPG autorstwa niemieckiego studia Piranha Bytes. Jest to czwarte dzieło tego dewelopera – pierwsze po serii Gothic, z której założeń czerpie pełnymi garściami. Tym razem przenosimy się na tropikalną wyspę Faranga.

Risen jest grą cRPG stworzoną przez niemieckie studio Piranha Bytes. W sumie jest to czwarte dzieło tego dewelopera – pierwsze niebędące częścią serii Gothic. Tytuł czerpie z niej jednak pełnymi garściami. Oferuje bowiem relatywnie niewielki, odcięty od świata, niebezpieczny region, system nauczycieli czy bezimiennego protagonistę, który musi znaleźć swoje miejsce pomiędzy wojującymi frakcjami.


Fabuła

Akcja Risena została osadzona na tropikalnej wyspie o nazwie Faranga. Bohater trafia na nią po katastrofie statku, na którym płynął na gapę wraz z kobietą o imieniu Sara. Oprócz nich przeżyła tylko jedna osoba – potężny Inkwizytor Mendoza.


Po dotarciu w głąb nieznanego lądu bohater dowiaduje się, że Farangę z jakiegoś powodu omijają szalejące na morzu sztormy. Co więcej, z ziemi wyłoniły się dziwne ruiny, kryjące zarówno cenne skarby, jak i niebezpieczne bestie. Pogoń za złotem sprawiła zaś, iż na wyspie zaszły istotne zmiany społeczne. Kontrolę nad miastem portowym sprawuje teraz Inkwizycja, niepozwalająca mieszkańcom opuszczać jego murów, przez co biedniejsi z nich głodują. Lokalny przywódca Don Esteban oraz wierni mu ludzie wynieśli się zaś do obozu na bagnie.

Ścieżki pomiędzy tymi dwoma miejscami roją się od dzikiej zwierzyny – wilków, dzików, morskich sępów, żądłoszczurów etc. – oraz gnomów i wojowników Inkwizycji. Ci ostatni mają za zadanie pojmać wszystkich napotkanych włóczęgów, a następnie doprowadzić ich do położonego przy wulkanie klasztoru, gdzie na siłę zostaną wcieleni w zbrojne szeregi zakonu.





Protagonista może również opowiedzieć się po jego stronie dobrowolnie – dzięki czemu może zostać magiem – albo przyłączyć się do Dona, by pomóc mu odzyskać władzę w mieście. Następnie – niezależnie od podjętej decyzji – bohater musi odkryć tajemnice Farangi. Jest ich dużo więcej, niż wydaje się na pierwszy rzut oka.
Mechanika

Pod względem rozgrywki Risen nie różni się zanadto od gier z serii Gothic. Akcję obserwujemy z perspektywy trzecioosobowej zza pleców bezimiennego herosa, jego twarz oglądając głównie podczas dialogów z napotkanymi NPC. Podczas eksploracji i walki kamerę można dowolnie przybliżać lub oddalać.

W starciach z przeciwnikami wykorzystujemy pięć typów oręża – miecze (jedno- i dwuręczne, a także bastardowe), topory, broń drzewcową (włócznie, kostury, glewie etc.), łuki oraz kusze. Władania nimi mogą nas nauczyć rozsiani po świecie gry nauczyciele. Za ich wiedzę trzeba jednak zapłacić – złotem i punktami nauki, zdobywanymi wraz z kolejnymi poziomami doświadczenia. Te natomiast zyskujemy, pokonując wrogów oraz wykonując zadania (główne i poboczne). W taki sam sposób zwiększamy siłę, zręczność, wiedzę oraz manę bohatera, jak również uczymy go alchemii, kowalstwa, wydobywania minerałów, obrabiania upolowanych zwierząt, otwierania zamków, skradania się czy kradzieży kieszonkowej. Grając magiem, można ponadto zgłębić sztukę korzystania z pieczęci i kryształów – pozwalających rzucać potężne czary – a także tworzenia zwojów.




Im wyższe wartości poszczególnych atrybutów, tym z lepszych broni i tarcz jest w stanie korzystać protagonista. Zasada ta nie dotyczy jednak hełmów, pancerzy, amuletów i pierścieni. Wszystkie zdobywane przedmioty możemy nosić przy sobie, gdyż ekwipunek herosa jest nieograniczony, a w grze nie ma systemu udźwigu.
Kwestie techniczne

Trójwymiarową oprawę graficzną Risena utrzymano w relatywnie jasnych barwach, które dodatkowo podkreśla intensywne oświetlenie, mające imitować sposób, w jaki promienie Słońca padają na Ziemię w strefie międzyzwrotnikowej. Gra oferuje wyłącznie kampanię fabularną. Po jej ukończeniu można rozpocząć zabawę od nowa na wyższym poziomie trudności, by np. dołączyć do innej frakcji.
Konwersja

W 2009 roku Risen ukazał się jedynie na PC i Xboxa 360. Jednak w roku 2023 firma THQ Nordic – będąca wydawcą gier studia Piranha Bytes – zdecydowała się wypuścić konwersję gry na PlayStation 4, Xboxa One oraz Switcha (wersje na PS4 i XOne są wstecznie kompatybilne z PS5 i XSX/S).

Port doczekał się kilku drobnych poprawek dotyczących fizyki i dźwięku, a także niedostępnych wcześniej funkcji (np. zapisywania gry w chmurze). Jednocześnie zaktualizowano dostępną na PC cyfrową wersję produkcji, która po raz pierwszy otrzymała polską kinową lokalizację (wcześniej była ona dostępna tylko w wydaniu pudełkowym).





Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
watahafarkas sp92 dacjaforum worldofdogs wladca-smokow