Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Pixel Shader 5.0 / Grand Theft Auto: Vice City - The Definitive Edition
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 14, 2024, 16:57:53 »


Witamy w latach 80. ... Przeżyj historię Tommy'ego Vercettiego, pełną zdrady, odwetu i neonów tropikalnego Vice City. Całe bogactwo tego miasta będzie Twoje - wystarczy tylko pomóc. Trzy legendarne miasta, trzy ekscytujące historie. Zagraj w klasyczną trylogię GTA, która zdefiniowała całą generację gier wideo. Poznaj zaktualizowane Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas. Gra dodała wiele ulepszeń bardzo odmiennego planu, w tym nowy system oświetlenia i zwiększoną szczegółowość, tekstury w wysokiej rozdzielczości, zwiększony zasięg rysowania, kontrolę i celowanie w stylu Grand Theft Auto V i wiele, wiele więcej. Nigdy wcześniej Twój ukochany świat nie wyglądał tak żywo i realistycznie!

Cechy gry :
Klasyczna trylogia jest teraz jeszcze łatwiejsza do grania dzięki aktualizacjom rozgrywki, które obejmują:
- Układ sterowania w stylu GTA V
- Ulepszone strzelaniny i systemy celowania, a także ulepszone sterowanie w strzelaninach z innymi pojazdami w GTA: San Andreas
- Ulepszone selektory broni i radio stacje
- Zaktualizowane minimapy z ulepszoną nawigacją, umożliwiające graczom tworzenie własnych tras
- Możliwość natychmiastowego wznowienia nieudanych misji
- Nowe osiągnięcia dla członków Rockstar Games Social Club
Do każdej z trzech gier z serii dodano różne ulepszenia wizualne, w tym:
- Tekstury postaci, broni, pojazdów, dróg i wielu innych elementów otaczającego świata w wyższej rozdzielczości
- Całkowicie przeprojektowany system oświetlenia ze zwiększonym kontrastem, odbiciami i więcej
- Bardziej realistyczne warunki pogodowe i wodne
- Bardziej realistyczne drzewa i roślinność
- Zwiększony zasięg rysowania, z głębszymi i wyraźniejszymi obrazami
Dodatkowe ulepszenia tylko


2
Pixel Shader 5.0 / Builder Simulator
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Kwiecień 11, 2024, 21:29:56 »


Builder Simulator to kolejna gra symulacyjna w obszernym portfolio polskiej firmy PlayWay. Jak sugeruje tytuł, tym razem mamy do czynienia z produkcją, w której wcielamy się w budowlańca. Projekt został opracowany przez rodzimy zespół Live Motion Games, mający w swoim portfolio między innymi ciepło przyjęte Train Station Renovation.
Mechanika

W Builder Simulator akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej (FPP) lub trzeciej (TPP) osoby. Gra pozwala nam projektować, wznosić oraz wykańczać rozmaite konstrukcje – od domów, przez sklepy, skończywszy na obiektach przemysłowych. O ile na łatwym poziomie trudności program prowadzi nas „za rękę”, krok po kroku tłumacząc zawiłości pracy budowlańca, o tyle na najwyższym musimy wykazać się odpowiednią wiedzą i umiejętnościami.

Podczas wznoszenia budynków trzeba znać się na rozmaitych rzeczach, począwszy od korzystania ze specjalistycznych narzędzi, przez zamawianie odpowiednich surowców (pokroju cegieł), skończywszy na tworzeniu własnych materiałów budowlanych (jak choćby betonu, którego uzyskanie wymaga zmieszania wody i cementu we właściwych proporcjach). Postawienie ścian i przykrycie budynku dachem jest przy tym tylko połowicznym sukcesem. Na naszych barkach spoczywa bowiem konieczność wykończenia takiej konstrukcji, a co za tym idzie – wstawienia okien, stworzenia instalacji elektryczno-sanitarnej, pomalowania ścian czy wreszcie położenia podłóg. Należy przy tym mieć na uwadze konieczność zmieszczenia się w określonych ramach czasowych i ograniczonym budżecie.






3
Pixel Shader 2.0 / Worms Collection
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Marzec 21, 2024, 19:20:55 »


Worms Collection jest kompilacją trzech części serii strategicznych gier turowych, naładowanych specyficznym poczuciem humoru, w których walczą ze sobą drużyny zabójczych robaków. W zestawie znajdziemy: Worms, Worms 2: Armageddon i Worms Ultimate Mayhem


Sprawdzona formuła rozgrywki od lat pozostaje niezmienna. Gracze prowadzą kilkuosobową drużynę robaków i na zmianę starają się wykończyć zespół przeciwnika. Do wykorzystania dostajemy cały arsenał zwariowanych broni: od zwykłych kijów, strzelb i granatów, po latającą super-owcę, wybuchowe banany czy staruszkę z bombą zegarową. Każdy robal określony jest liczbą odpowiadającą jego ilości zdrowia – gdy dojdzie ona do zera, ginie. Oponenta równie dobrze można zabić wrzucając go do wody. Bitwy toczą się na kolorowych, ulegających zniszczeniu planszach. Oprócz korzystania z zestawu gotowych poziomów, możemy tworzyć je sami. Modyfikować da się też wygląd naszych podopiecznych oraz zasady rozgrywki – ustalając czas trwania tur, dostępne rodzaje broni, ilość zdrowia itp.







4
Pixel Shader 5.0 / Fifa 19
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Marzec 20, 2024, 13:00:34 »


Opracowana z myślą o szeregu platform kolejna odsłona niezwykle popularnej serii gier piłkarskich, w której mamy możliwość kierowania prawdziwymi zespołami i zawodnikami. Produkcja oferuje tryby przewidziane zarówno dla pojedynczego gracza, jak i dla wielu osób. Za stworzenie tytułu odpowiada studio EA Sports, konsekwentnie rozwijające cykl FIFA od 1993 roku.
Mechanika

FIFA 19 jest symulatorem rozgrywek sportowych. Tak jak w poprzednich odsłonach cyklu, gracze ponownie otrzymują możliwość rozgrywania meczów, spotkań i turniejów z udziałem licencjonowanych reprezentacji narodowych i klubowych drużyn piłkarskich z całego świata. Dużą zmianą względem zeszłorocznej odsłony jest uzyskanie licencji na Ligę Mistrzów oraz Ligę Europy. Spotkania są realistyczne i do złudzenia przypominają zmagania prawdziwych sportowców.



Gra posiada kompleksowy, ale intuicyjny system sterowania, pozwalający na wykonanie ogromnej liczby zagrań i manewrów znanych ze światowych boisk. W FIF-ie 19 poprawiono kontrolę nad przyjmowaniem piłki, a także wprowadzono zupełnie nowy system strzałów – Timed Finishing. Umożliwia on wciśnięcie przycisku strzału podwójnie, a jeśli zrobimy to z odpowiednim wyczuciem, nasze uderzenie ma zdecydowanie większe szanse na wylądowanie w siatce. W produkcji EA Sports zaimplementowano także drugi znacznik, który pojawia się, gdy nie mamy piłki i wskazuje, który z piłkarzy – poza sterowanym przez nas – będzie wywierał pressing (rozwiązanie to do złudzenia przypomina to, które zastosowano w serii Pro Evolution Soccer). Ułatwiono też markowanie ruchu podczas przyjmowania piłki oraz zachowanie kamery przy rzutach wolnych.

Jedną z największych nowości w porównaniu do FIF-y 18 jest również zdecydowanie większa rola taktyki na wirtualnym boisku. Możemy m.in. przydzielać obrońcom strefy, za które odpowiadają, a także wydawać im znacznie dokładniejsze instrukcje. Mamy też możliwość zadecydowania o tym, jak szeroko i w jakim tempie nasi zawodnicy będą rozgrywali piłkę, a także wyznaczania różnych strategii w zależności od przebiegu spotkania.
Tryby gry

W FIF-ę 19 na każdej z platform możemy grać samotnie albo w towarzystwie innych osób. Do dyspozycji mamy tryb kariery (w ich ramach możemy poprowadzić pojedynczego zawodnika lub cały zespół), szeroki wybór rozgrywek wieloosobowych, a także trzeci rozdział trybu fabularnego „Droga do sławy”. W tym ostatnim kierujemy już nie tylko Aleksem Hunterem, rozpoczynającym zmagania w Lidze Mistrzów, ale także jego siostrą Kim, walczącą o powołanie na kobiece Mistrzostwa Świata, oraz przyjacielem Dannym, próbującym udowodnić swoją wartość w angielskiej Premier League. Powraca także znany z poprzednich odsłon serii, oparty o zbieranie kart piłkarzy moduł FIFA Ultimate Team (FUT), w którym pojawiają się oparte o dywizje i rangi rozgrywki Division Rivals.

Nowością są tryby ze specjalnymi zasadami, „House Rules”, przeznaczone przede wszystkim do zabawy ze znajomymi na jednym ekranie – możemy więc na przykład rozegrać spotkanie, w którym liczą się tylko bramki zdobyte głową lub wolejem, lub takie, w którym po każdej strzelonej bramce z boiska schodzi jeden z zawodników.
Kwestie techniczne

Omawiany tytuł ponownie wykorzystuje moc silnika Frostbite, a także autorskiej technologii Real Players Motion, dzięki czemu charakteryzuje się wysoce realistyczną i pełną detali oprawą graficzną. Modele i animacje zarówno zawodników, jak i stadionów prezentują najwyższy poziom. Rozgrywkom towarzyszy też profesjonalny komentarz. Z racji uzyskania licencji na Ligę Mistrzów i Ligę Europy spotkania w tych rozgrywkach otrzymały własną oprawę, do złudzenia przypominającą telewizyjne transmisje.








5
Pixel Shader 2.0 / Medal of Honor: Airborne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 17, 2023, 17:40:44 »


Medal of Honor: Airborne jest następnym produktem z gatunku FPS, należącym do popularnej serii, zapoczątkowanej u schyłku lat dziewięćdziesiątych XX wieku – wówczas niniejszy cykl obecny był jedynie na platformie PlayStation pierwszej generacji. Natomiast wraz z omawianą pozycją korporacja Electronic Arts wprowadza markę MoH w świat nowoczesnych konsol (PlayStation 3 i Xbox 360). Nie zabrakło także wersji na PC. Początkowo planowano również wydanie Medal of Honor: Airborne na PlayStation 2 i Xbox, jednak ostatecznie z nich zrezygnowano.

Ponownie przenosimy się do burzliwego okresu II Wojny Światowej, aby tym razem wziąć udział w konflikcie zbrojnym jako spadochroniarz. Wcielamy się w postać amerykańskiego żołnierza Boyda Taversa z 82 Dywizji Powietrznodesantowej. Każdą spośród zaimplementowanych sześciu kampanii rozpoczynamy na pokładzie transportowego samolotu i aktywnie uczestniczymy w zrzucie - na komendę wyskakujemy z maszyny, swobodnie opadamy, otwieramy spadochron i wreszcie lądujemy. Warto zaznaczyć, że właściwie tylko od naszej decyzji zależy, gdzie dokładnie wystartujemy z naziemną eksploracją pola bitwy (na stałym gruncie czy na przykład na dachu któregoś z budynków). Wszystkie wirtualne zadania zostały umiejscowione na obszarze kontynentu europejskiego. Trafiamy między innymi do Sycylii, Normandii, Holandii, czy Niemiec (lata 1943-1945).

Podczas walki z żołnierzami wroga dysponujemy szeregiem autentycznych typów broni i jeśli jakiegoś konkretnego rodzaju używany wystarczająco często, to nie ma problemu z poddawaniem go stopniowym ulepszeniom (np. pistolet maszynowy Thompson możemy wyposażyć w pojemniejszy magazynek bębnowy, dodatkowy uchwyt poprawiający celność przy stosowaniu ognia ciągłego etc.). Medal of Honor: Airborne wykorzystuje popularny silnik graficzny Unreal Engine 3. Developerzy wprowadzili ponadto sugestywną mimikę twarzy ludzkich - tzw. systemy U-Cap i E-Cap, wykorzystujące przetworzone cyfrowo ruchy prawdziwych aktorów i odpowiadające także za realistyczną animację postaci w wymiarze ogólnym. Całość uzupełnia tryb zabawy wieloosobowej dla dwunastu graczy, oferujący m.in. internetową kooperację drużynową.






6
Pixel Shader 4.0 / The Elder Scrolls V: Skyrim
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Styczeń 02, 2023, 00:08:13 »


Akcja toczy się 200 lat po wydarzeniach opowiedzianych w grze Oblivion. Gracze wcielają się w jednego z ostatnich bohaterów parających się profesją dovahkiina, czyli łowcy smoków. Do niedawna wydawało się, że potężne monstra są już tylko wspomnieniem, ale pewnego dnia pokryte łuskami bestie znów zaczynają pojawiać się na niebie, a przepowiednia zwiastuje nadejście Alduina, boga zniszczenia, który przyjmuje postać smoka. Walcząc z tymi groźnymi potworami przejmujemy ich dusze oraz zdolności, czyli tak zwane Krzyki. Za ich pomocą możemy spowolnić czas, odepchnąć przeciwników niewidzialną energią, a nawet wezwać na pomoc sprzymierzonego smoka. Wiele tego typu umiejętności otrzymujemy po odnalezieniu pradawnych słów, ukrytych w nordyckich podziemiach.


Zabawę zaczynamy od stworzenia naszego wirtualnego alter-ego. Do wyboru jest dziesięć różnorodnych ras, brak natomiast podziału na klasy. Wraz z postępami w zabawie nasza postać staje się coraz potężniejsza. Po przejściu na kolejny poziom można samodzielnie zwiększyć jedną z trzech podstawowych cech: magię, wytrzymałość i zdrowie. Autorzy gry zupełnie przebudowali system umiejętności – zostały one podzielone na czytelne grupy, np. bronie jednoręczne, czy dwuręczne. Każda z takich kategorii zawiera konkretne zdolności i ataki. Zmiany zaszły także w systemie magii – zaklęcia ze szkoły Mistycyzmu zostały przeniesione do innych grup. W Skyrim pojawia się nowy system walki, który jest bardziej dynamiczny i jednocześnie wymaga myślenia taktycznego. Każdej z dłoni bohatera można teraz przypisać broń, tarczę lub zaklęcie. W ten sposób tworzymy wiele kombinacji, łącząc np. czar ofensywny w jednej ręce z mieczem w drugiej. Bezpośrednie starcia polegają już nie tylko na bezmyślnym wciskaniu klawiszy, ale odpowiednim manewrowaniu bohaterem, unikaniu lub parowaniu ciosów i powalaniu przeciwników. Herosi mogą z łatwością stracić równowagę i wystawić się na niebezpieczne uderzenia wrogów, którzy teraz są znacznie bardziej żywotni i groźni. Postać gracza potrafi też wyprowadzać efektowne ciosy wykańczające. Kolejna odsłona The Elder Scrolls jeszcze raz próbuje stworzyć wrażenie, że przemierzamy prawdziwy świat, zaludniony przez żywych mieszkańców. Decyzje gracza mają teraz poważniejsze konsekwencje, związane z ciekawszym zachowaniem innych postaci. Kiedy przykładowo wyrzucimy sztylet na środku miasta, to być może ktoś nam go odniesie lub wręcz przeciwnie - ukradnie. Zmianom uległy także dialogi, które stały się znacznie bardziej naturalne. Gdy znudzi nam się ratowanie świata możemy odpocząć przy bardziej przyziemnych czynnościach. The Elder Scrolls V: Skyrim pozwala zbierać plony z ziemi, wykuwać bronie w kuźni, gotować, wydobywać surowce w kopalniach, a nawet produkować pancerze. The Elder Scrolls V: Skyrim oferuje możliwość zwiedzania olbrzymiego wirtualnego świata, w którym znajdziemy m.in. pięć dużych miast i setki podziemi. W celu ułatwienia poruszania się po tak dużym terenie autorzy wprowadzili opcję szybkiej podróży pomiędzy lokacjami. Ponownie zastosowano system automatycznego dostosowania siły przeciwników do umiejętności naszego śmiałka, choć jednocześnie upewniono się, że nie będzie on tak inwazyjny jak w Oblivionie. Usprawniony silnik gry dobiera zadania pod kątem naszych dotychczasowych dokonań i siły postaci. Przykładowo, gdy kobieta prosi nas o odnalezienie porwanej córki system sprawdza, które podziemia już odwiedziliśmy, a następnie umieszcza dziewczynkę tam, gdzie dotąd nie zawitaliśmy, jednocześnie dodając takich przeciwników, by stanowili oni wyzwanie dla naszego bohatera. Gra korzysta z udoskonalonego silnika graficznego znanego z The Elder Scrolls IV: Oblivion. Znacznie poprawiono wygląd postaci oraz ich mimikę i gestykulację, dodano dynamiczne efekty pogodowe (m.in. śnieg) i symulację wiatru, który teraz realistycznie porusza gałęziami drzew. Gra oferuje opcję wyłączenia wszystkich elementów interfejsu z ekranu, pozwalając tym samym na głębsze zanurzenie się w wirtualny świat.






7
Pixel Shader 4.0 / Counter-Strike: Global Offensive
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 31, 2022, 23:12:25 »


Counter-Strike: Global Offensive to kolejna, po Counter-Strike: Source, próba odświeżenia tej popularnej strzelanki, która zaczynała jako modyfikacja Half-Life. Mimo upływu lat, nie zmienia się filozofia rozgrywki - nadal do czynienia mamy z drużynową grą akcji.

Naprzeciw stają dwa zespoły - terroryści oraz próbujące ich powstrzymać siły specjalne. Za każdego wyeliminowanego przeciwnika nagradzani jesteśmy gotówką, za którą na początku kolejnej rundy możemy kupić lepszą broń i uzbrojenie.

W grze znajdziemy cztery tryby rozgrywki: wyścig zbrojeń, demolkę, turniejowy uproszczony oraz klasyczny uproszczony. Pierwszy to wariacja klasycznego deathmatchu – po zabiciu przeciwnika dostajemy nową broń. Drugim rządzi podobna zasada w kwestii otrzymywania nowego ekwipunku, ale zabawa podzielona jest na rundy, podobnie jak w klasycznych trybach. Trzeci, jak nazwa wskazuje, przeznaczony jest dla początkujących graczy i jego zadaniem jest wprowadzenie nowicjuszy w tajniki Counter-Strike, m.in. poprzez zrezygnowanie z ognia przyjacielskiego. Tryb klasyczny turniejowy został pozbawiony wszelkich udogodnień.

W CS: GO dostępne jest pięć map typu de_ (rozbrajanie/podkładanie bomby) oraz dwie cs_ (odbijanie zakładników). Każda z siedmiu plansz jest wzorowana na klasycznych polach bitew znanych z poprzednich odsłon serii. Fani na pewno rozpoznają nazwy poszczególnych aren: Dust, Dust2, Aztec, Nuke, Inferno, Italy oraz Office. Oczywiście nie obyło się bez drobnych zmian, lecz służą one jedynie polepszeniu jakości rozgrywki.

Lista dostępnego uzbrojenia została rozszerzona o kilka pozycji. Osiem nowych narzędzi zniszczenia to koktajl Mołotowa, granat-przynęta, IMI Negev, Tec-9, Mag-7, Sawed-Off, PP-Bizon oraz Taser. Szczególnie ciekawy jest ten ostatni gadżet - drogi, lecz pozwalający na zabicie przeciwnika jednym celnym strzałem.

Przygotowany został także odświeżony system matchmakingu, który dobiera przeciwników według posiadanych umiejętności. Poza serwerami utrzymywanymi przez Valve możemy także hostować własne rozgrywki.




8
Pixel Shader 4.0 / FIM Speedway Grand Prix 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 23, 2022, 19:09:48 »


Autorzy FIM Speedway Grand Prix 4 po raz kolejny zdobyli pełną licencję od organizacji Benfield Sports International (BSI), będącej właścicielem praw do imprez z cyklu Grand Prix. Dzięki temu, fani czarnego sportu mogą wziąć udział w mistrzostwach świata na torach żużlowych całego świata oraz walczyć z takimi gwiazdami jak Tomasz Gollob czy Jason Crump. Do dyspozycji gracza oddano kilka trybów - Trening, Pojedynczy Bieg, Grand Prix oraz Karierę.


W FIM Speedway Grand Prix 4 autorzy zaprezentowali też nowe podejście do trybu kariery. Dzięki niemu, gracze mogą w pełni doświadczyć trudu wspinania się po jej kolejnych szczeblach, kupować nowe elementy motoru w sklepie oraz dokonywać modyfikacji w ustawieniach maszyny. Zawody odbywają się na 11 realnie odwzorowanych torach (m.in. Voyens, Leszno, Kopenhaga), które różnią się od siebie nie tylko wyglądem, ale i parametrami technicznymi. Czwarta część cyklu FIM Speedway Grand Prix oferuje również, podobnie jak jej poprzedniczka, pełnoprawny tryb online. Obsługuje on maksymalnie 15 graczy.






9
Pixel Shader 2.0 / NHL 07
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 23, 2022, 19:07:17 »


NHL 07 to symulator rozgrywek hokejowych, traktujący o najbardziej profesjonalnej i najlepszej lidze hokeja na świecie – północnoamerykańskiej NHL. Wszystkie kolejne części serii co roku przechodziły mniej lub bardziej poważną renowację, oferując szereg nowych możliwości oraz zaktualizowaną bazę danych zespołów i zawodników. Nie inaczej jest i tym razem. 3

Kolejna odsłona hokeja ze stajni EA Sports przynosi wiele nowości w najważniejszych, zręcznościowych aspektach programu. Seria niemal od zawsze charakteryzowała się dużą dozą realizmu, oferując maniakom hokeja na lodzie prawdziwą ucztę wrażeń. Odsłona oznaczona numerkiem 07 jest pod tym względem szczególnie godna uwagi, gdyż oferuje zupełnie nowy poziom sprawowania kontroli nad zawodnikiem. Górnymi i dolnymi kończynami zawodnika sterujemy bowiem w sposób niezależny, osobne przyciski odpowiadają za ruchy i uderzenia kijem, inne zaś wpływają na ruch i ustawienia łyżew (w przypadku skorzystania z joypada z gałkami analogowymi, jedna gałka odpowiada za ręce, druga za nogi). Oczywiście, program zapewnia odmienną paletę zagrań, w zależności od tego, czy aktualnie jesteśmy przy krążku i atakujemy, czy też gdy staramy się go wyłuskać, broniąc się przed ofensywą rywala. Umiejętne zastawianie się i wykorzystywanie walorów fizycznych poszczególnych hokeistów często jest kluczem do zwycięstwa. Ze szczególną pieczołowitością pracowano także nad sposobem wykonywania rzutów karnych – pojedynki jeden-na-jeden z bramkarzami zostały znacząco poprawione. Cała zreformowana mechanika rozgrywki, chociaż może wydawać się nieco kłopotliwa, ma za zadanie uczynić rozgrywkę jeszcze bardziej techniczną i realistyczną, co z pewnością powinno zadowolić fanów tego niezwykle kontaktowego sportu. Jeśli zmęczymy się bojami na lodzie, możemy nieco wypocząć i złapać oddech na ławce, i to nie tylko kar, ale i trenerskiej – w specjalnym trybie Dynasty Mode wcielamy się bowiem w głównego menadżera jednej z dostępnych w grze drużyn. Wiąże się to oczywiście z koniecznością podejmowania kluczowych dla zespołu decyzji, zarówno personalnych (kadra zawodnicza), jak i sportowych (skład, formacja) czy finansowych (wynagrodzenia). Wyważenie wszystkich tych kwestii szybko okazuje się problematyczne, zważywszy na ograniczenia natury monetarnej – dlatego też złożenie drużyny marzeń wymaga sporego nakładu pracy. Każdy mecz na żywo komentowany jest przez doświadczonych, profesjonalnych sprawozdawców telewizyjnych – Gary'ego Thorne'a oraz Billa Clementa. Fachowe komentarze, okołomeczowe ciekawostki oraz żywiołowa reakcja na kluczowe momenty rozgrywki (ważne bramki, ciężkie kontuzje, starcia między zawodnikami) powodują, iż mamy wrażenie oglądania prawdziwego spotkania hokejowego.






10
Pixel Shader 2.0 / Homeworld 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 23, 2022, 19:04:38 »


Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji jak i pomiędzy nimi. Akcja Homeworld 2 toczy się 100 lat po wydarzeniach które miały miejsce w części pierwszej i opisuje desperacką walkę rasy Hiigaran z rasą wojowników Vaygr. Jak twierdzą autorzy Homeworld 2 to produkcja o iście epickim wymiarze - pierwszy Homeworld skupiał się wyłącznie na jednej planecie tu otwiera się przed nami cała galaktyka, poznajemy szereg tajemnic świata gry, m.in. przeznaczenie galaktycznych kupców Bentusi.

Każda z dwóch ras, na których skupia się fabuła, w znacznym stopniu różni się od siebie. Obie nacje używają innych jednostek, wykorzystują inne technologie, taktykę walki, itp. W grze występuje kilka typów okrętów znanych z oryginalnego Homeworlda, np. Statek Matka, jednakże lwią część jednostek widzimy po raz pierwszy, np. Hiigaranski Krążownik Bojowy. Okręty przedstawione zostały w nowej skali, tzn. jeszcze wyraźniej dostrzegalna jest różnica pomiędzy malutkimi myśliwcami, a ogromnymi jednostkami. Teraz można wyposażać statki kosmiczne w określone podsystemy, np. zamontować w Korwecie centrum kontroli ognia zwiększające efektywność ostrzału lub też system maskowania. Podczas rozgrywki zetkniemy się także z nowymi instalacjami typu: stocznia, co wpływa na urozmaicenie gry wieloosobowej. W przestrzeni kosmicznej spotykamy się również z większą ilością baz kosmicznych, pozostałości po dawno zapomnianych cywilizacjach, itp. Kampania jednoosobowa oferuje nam 15 rozbudowanych misji, zaś tryb multiplayer pozwala na rozgrywkę maksymalnie sześciu osób, w kilku różnych trybach, w tym skirmish. Jeżeli chodzi o sam przebieg i strukturę misji Homeworld 2 korzysta z tych samych, aczkolwiek bardziej rozbudowanych, rozwiązań co poprzednik. Tym razem możemy zmieniać kolorystykę naszych jednostek i okrętów, a ulepszony interfejs użytkownika i nowe funkcje wglądu w aktualnie panującą akcję gwarantują jeszcze wygodniejszą kontrolę nad poczynaniami floty.






Strony: [1] 2 3 ... 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
speedwayarena2013 k-l exoticsavanna msppolska super-krasnale