« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 31, 2025, 19:52:40 »
Gracze The Sims 4 ponownie mają okazję pokierować życiem wirtualnej rodziny. Edytor postaci pozwala nie tylko zdecydować o cechach fizycznych każdego z Simów, ale także określić jego osobowość, charakter i aspiracje. The Sims 4 oferuje znacznie więcej funkcji społecznościowych.
The Sims 4 to kolejna część serii popularnych na całym świecie wirtualnych symulatorów życia. Podobnie jak w przypadku poprzednich odsłon cyklu, za jego produkcję odpowiada amerykańskie studio Maxis.
Pierwsze The Sims ukazało się jeszcze w 2000 roku. Jego pomysłodawcą był Will Wright, założyciel Maxis i twórca SimCity oraz innych pokrewnych mu gier z Sim w tytule, które święciły swoje największe sukcesy w latach 90. The Sims szybko przerosło popularnością pozostałe gry z katalogu dewelopera, stając się fenomenem i jedną z najpopularniejszych marek w branży elektronicznej rozrywki.
Gameplay The Sims 4 unika rewolucyjnych zmian w modelu rozgrywki. W trakcie zabawy gracz opiekuje się więc rodziną wirtualnych Simów, dbając o ich wszystkie potrzeby duchowe i materialne, a także zapewniając dach nad głową, projektując dom oraz ogród.
Cała rozgrywka rozpoczyna się od tworzenia swoich Simów. W The Sims 4 zdecydowano się przemodelować system kreacji postaci. Tym razem rozbudowano system modyfikowania twarzy – suwaki zmieniające dany element zastąpiono ruchami myszki, zwiększając jednocześnie zakres zmian. Dodano także możliwość edytowania całej sylwetki postaci. Usunięto z kolei możliwość swobodnego dostosowania kolorów włosów i ubrań, wracając do z góry zdefiniowanych przez twórców zestawów.
Ogromne znacznie ma również charakter Sima. Gracze wybierają kilka z kilkudziesięciu dostępnych cech osobowości, a także długoterminowe cele bohatera. Mają one wpływ na późniejsze zachowanie postaci i są elementem poprawionego systemu sztucznej inteligencji wprowadzonego do gry. Simy zachowują się dzięki niemu naturalniej i w znacznie bardziej zróżnicowany sposób reagują na zaistniałe wokół nich sytuacje. Nowinką są również emocje odczuwane przez wirtualnych bohaterów. Wpływają na nie nie tylko aktualnie zaspokojone bądź nie potrzeby czy społeczne interakcje, ale także używane sprzęty domowe czy noszone ubrania. Przeżywanie konkretnych emocji odblokuje przed nami m.in. nowe opcje dialogowe.
Po stworzeniu Simów gracz musi wprowadzić ich do domu. Może on pozostawić go w formie przygotowanej przez twórców lub całkowicie przerobić. Produkcja oferuje bowiem rozbudowane narzędzie, pozwalające na budowanie i meblowanie własnych mieszkań. W porównaniu do poprzednich części interfejs konstruktora został udoskonalony. Wprowadzono między innymi gotowe pokoje, które można postawić jednym kliknięciem.
The Sims 4 wprowadza także tzw. „Galerię”, które umożliwia dzielenie się wykreowanymi domami i postaciami z innymi graczami.
DLC i dodatki Na przestrzeni lat do The Sims 4 wydano całą masę dodatkowej zawartości: od mikrododatków wprowadzających jedną – dwie nowinki i pakiety ubrań (noszących zwykle podtytuł Akcesoria), po pełnoprawne rozszerzenia oferujące kampanie fabularne i nowe atrakcyjne lokacje oraz znacząco rozbudowujące rozgrywkę.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 31, 2025, 16:00:30 »
Kolejna odsłona niezwykle popularnego cyklu strzelanek FPP, opracowana przez studio Sledgehammer Games. Tytuł wraca do korzeni serii, zabierając graczy w czasy II wojny światowej. W skórze głównego bohatera, „Reda” Danielsa (członka słynnej 1 Dywizji Piechoty), biorą oni udział w szeregu kluczowych bitew owego konfliktu, na czele z lądowaniem w Normandii, ofensywą w Ardenach, wyzwoleniem Paryża czy bitwą o most Ludendorff.
Miłośnicy cyklu Call of Duty od lat domagali się jego powrotu do korzeni i osadzenia akcji kolejnej odsłony w czasach II wojny światowej. Wydane między innymi na pecetach Call of Duty: WWII stanowi bez wątpienia odpowiedź na owe postulaty. Celem opracowującego ten tytuł zespołu Sledgehammer Games było przede wszystkim wierne odwzorowanie działań wojennych i położenie nacisku na współpracę pomiędzy żołnierzami biorącymi udział w bitwach. Choć produkcja trzyma się szlaku wytyczonego przez poprzednie części serii, jej autorzy zdecydowali się na kilka ryzykownych ruchów, wprowadzając szereg zmian i usprawnień w mechanice rozgrywki. Standardowo, oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, pozycja oferuje szeroki wachlarz trybów multiplayer oraz nowe wcielenie popularnego modułu Zombie.
Fabuła Jak sugeruje tytuł, akcja Call of Duty: WWII została osadzona w czasach II wojny światowej. W trakcie fabularnej kampanii gracze mogą prześledzić losy niewielkiego oddziału wchodzącego w skład słynnej 1 Dywizji Piechoty (ang. Big Red One, czyli Wielka Czerwona Jedynka), w którym służy „Red” Daniels – młody żołnierz z Teksasu. Scenarzyści kładą nacisk nie tylko na ukazanie jego relacji z poszczególnymi członkami zespołu, lecz także na zaprezentowanie współpracy z innymi ugrupowaniami walczącymi z niemieckimi agresorami. Zgodnie z hasłem, że na wojnie nikt nie walczy sam, w toku przygody przychodzi nam wspomagać francuski ruch oporu oraz połączyć siły z brytyjskimi żołnierzami sił specjalnych. Na przestrzeni szeregu misji produkcja pozwala graczom wziąć udział nie tylko w kluczowych bitwach zachodniego frontu konfliktu, na czele z lądowaniem w Normandii, wyzwoleniem Paryża i ofensywą w Ardenach, ale i dotrzeć do niemieckiego obozu koncentracyjnego.
Mechanika Podobnie jak we wcześniejszych grach spod znaku Call of Duty, w wydanym na platformę PC, PS4 i XONE Call of Duty: WWII akcja prezentowana jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Podczas zabawy toczymy krwawe boje w różnorodnych sceneriach – od gęstych lasów, aż po uliczki francuskich i niemieckich miast; oczywiście nie brakuje tu wyżej wymienionych bitew na trochę większą skalę. Na osobną wzmiankę zasługuje rozbudowany arsenał, którego poszczególne elementy odtworzono z dbałością o detale – w toku rozgrywki przychodzi nam wykorzystać zarówno pistolety i karabiny maszynowe, jak i bardziej zaawansowaną broń pokroju miotaczy ognia.
Należy odnotować, że tym razem twórcy zdecydowali się na wprowadzenie szeregu zmian i usprawnień w mechanice rozgrywki. Przede wszystkim koledzy głównego bohatera odgrywają o wiele większą rolę, aniżeli miało to miejsce wcześniej – dość powiedzieć, że nie uświadczymy tu automatycznej regeneracji zdrowia (która, jak mogłoby się wydawać, zagościła w serii na stałe), a o każdą apteczkę lub zapasową amunicję musimy prosić towarzyszy broni.
Tryby gry Oprócz kampanii fabularnej dla pojedynczego gracza Call of Duty: WWII oferuje szeroki wachlarz wieloosobowych wariantów rozgrywki. Wśród nich bryluje nowy tryb Wojna, w ramach którego gracze stają do walki o kilka następujących po sobie, kluczowych punktów mapy. Poza tym w grze zaimplementowano swoiste centrum społecznościowe, zwane Kwaterą Główną, gdzie możemy spotkać się z innymi osobami z dala od wojennej wrzawy. Ponadto klasy zastąpiono tu dywizjami (nasz wojak może być na przykład żołnierzem górskim z karabinem snajperskim, spadochroniarzem walczącym po cichu lub standardowym piechurem), a wygląd i wyposażenie prowadzonej do boju postaci możemy dostosować do indywidualnych preferencji.
Uzupełnieniem tego wszystkiego jest kolejne wcielenie trybu Zombie, w którym przychodzi nam stanąć oko w oko z nazistowskimi truposzami w konwencji przywodzącej na myśl horrory klasy B i w kooperacji przejść minikampanię fabularną z ogromną ilością zagadek środowiskowych.
Kwestie techniczne Seria Call of Duty zdążyła już przyzwyczaić graczy do wysokiej jakości oprawy graficznej – nie inaczej mają się sprawy w przypadku opisywanego tutaj Call of Duty: WWII. Modele postaci zachwycają bogactwem detali, podobnie jak towarzyszące starciom efekty wizualne i cząsteczkowe, a i na elementach otoczenia można zawiesić oko. Zmaganiom towarzyszą realistyczne odgłosy pola bitwy oraz specjalnie skomponowana muzyka budująca sugestywny klimat.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Październik 31, 2025, 09:43:43 »
Kolejna część serii symulatorów piłki nożnej Pro Evolution Soccer. Edycja 2020 skupia się mocniej na trybie wieloosobowym (zwłaszcza pod kątem rozgrywek e-sportowych) oraz oferuje sporo poprawek w mechanice rozgrywki i oprawie graficznej. Za stworzenie tego tytułu odpowiadają deweloperzy z japońskiej firmy Konami
eFootball PES 2020 jest kolejną odsłoną znanego cyklu symulatorów piłkarskich Pro Evolution Soccer. Produkcja kładzie zdecydowanie większy nacisk na rozgrywki e-sportowe i wprowadza liczne poprawki w mechanice rozgrywki. Za jej opracowanie i wydanie odpowiada japońska firma Konami, konsekwentnie rozwijająca serię od momentu jej powstania w 1996 roku (choć korzenie tej marki sięgają jeszcze dalej w przeszłość – wówczas była znana pod nazwą International Superstar Soccer). W prace nad grą zaangażowany był piłkarz Andres Iniesta – legenda zespołu FC Barcelona.
Mechanika eFootball PES 2020 to klasyczny symulator piłki nożnej, łączący wysoki poziom realizmu z przystępnością. W stosunku do poprzedniej części wprowadzono szereg zmian, takich jak ulepszony system przyjmowania i prowadzenia piłki, poprawione podania oraz mechanika kreowania akcji, dzięki której możemy przeprowadzać sprawne kontrataki i taktycznie wykorzystywać wolną przestrzeń na boisku.
Twórcy zadbali też o szereg dodatkowych manewrów (np. nowy rodzaj dryblingu, a także sporo trików umożliwiających omijanie rywali) i zagrań (np. uderzeń „z pierwszej piłki”). Zmiany znajdziemy również w trybie Master League – poprawiono mechanikę zarządzania transferami, (co skutkuje bardziej realistyczną wyceną zawodników) oraz dodano specjalny, interaktywny system dialogowy
Tryby gry W eFootball PES 2020 możemy grać zarówno samotnie, jak i z innymi. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii, gra stawia jednak nacisk na rozgrywki w trybie wieloosobowym – szczególnie w wydaniu profesjonalnym (e-sportowym).
Twórcy wprowadzili także zupełnie nowy moduł Matchday, w którym gracze opowiadają się po jednej z dwóch stron i współpracują z pozostałymi członkami drużyny, biorąc udział w rozgrywkach i walcząc o miejsce w wielkim finale.
Kwestie techniczne eFootball PES 2020 posiada trójwymiarową oprawę graficzną, która prezentuje wysoki poziom. Modele zawodników przypominają prawdziwych piłkarzy i są bardzo realistycznie animowane. Z dużą dbałością o szczegóły potraktowano także stadiony, które zostały wiernie odwzorowane dzięki wykorzystaniu technologii fotogrametrii (trójwymiarowego skanowania). W stosunku do poprzedniej odsłony poprawiono również wygląd murawy, system oświetlenia i zachowanie publiczności. Kolejną nowinkę stanowią bardziej realistyczne sceny animowane, towarzyszące np. interakcjom z sędziami.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 23, 2025, 15:53:55 »
Tekken 6 to kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych bijatyk w historii elektronicznej rozrywki. Jednocześnie jest to druga część Turnieju Żelaznej Pięści wydana na przenośną konsole PSP. W ramach gry zawarto wszystkie elementy znane z edycji powstałych z myślą o konsolach stacjonarnych. Dotyczy to także dodatków wprowadzonych za sprawą aktualizacji Bloodline Rebellion, jakiej poddana została automatowa wersja Tekkena 6. Dzieło zostało przygotowane przez firmę Namco Bandai.
Fabułę Tekkena 6 stworzył Katsuhiro Harada i nawiązuje ona do wydarzeń z części piątej. Jin Kazama przejął tytuł swego pradziadka Jinpachiego Mishimy (głównego bossa w poprzedniej odsłonie) i objął dowództwo nad Mishima Zaibatsu. Na jego drodze do osiągnięcia władzy absolutnej stoi jedynie organizacja G Corporation, dowodzona przez jego ojca (Kazuya Mishima). Jak można się spodziewać, wkrótce ogłoszona zostaje szósta edycja turnieju King of Iron Fist Tournament.
Tekken 6 został poddany optymalizacji pod kątem PSP, które przecież nie może się pochwalić możliwościami technologicznymi na poziomie swoich domowych odpowiedników. Na szczęście nie wiązało się to z jakimiś szczególnymi cięciami. Głównie dotyczą one oczywiście oprawy graficznej, która została pozbawiona wyjątkowych efektów oraz wysokiej jakości tekstur. Nie oznacza to jednak, że grafika nie spełnia oczekiwań właścicieli PSP – jak na potencjał konsoli prezentuje się wybornie, stojąc na wyższym poziomie, aniżeli w przypadku poprzedniej odsłony, Tekken: Dark Resurrection.
Przenośny Tekken 6 oferuje możliwość wcielenia się we wszystkich bohaterów z edycji stacjonarnej. W grze powracają więc wszyscy lubiani wojownicy, od lat zaskakujący nas swoimi umiejętnościami. Wcielimy się w Jina Kazamę, Kazuyę, Kinga, Christie Monteiro, Dragunova, Hwoaranga, Marduka, czy też Ninę Williams. Autorzy oddali dodatkowo do naszej dyspozycji zestaw nowych postaci - Boba, Leo, Miguela Caballero Rojo, Zafinę, Alisę Bosconovitch, Larsa Alexanderssona, Azazela (głównego bossa) oraz NANCY-MI847J.
Tekken 6 na PSP to także kilka ekskluzywnych elementów. Autorzy wymieniają wśród nich przede wszystkim nowe areny oraz przedmioty (jak choćby stroje dla wojowników). Produkcja oferuje także tryb multiplayer, który możemy przetestować w systemie ad hoc, a więc drogą radiową z najbliższymi przyjaciółmi. Możliwe jest ponadto wysłanie na specjalny serwer tzw. ducha, a więc danych na temat naszej postaci, które pobrane przez innego gracza pełnią rolę „żywego” przeciwnika.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 23, 2025, 12:38:02 »
Second Sight to kolejna propozycja studia Free Radical Design, które zasłynęło przede wszystkim za sprawą wydawanej na platformy nowej generacji serii TimeSplitters a także hitowego Goldeneye 007 na Nintendo 64. W przeciwieństwie do wspomnianych tytułów akcja opisywanej gry nie musi być przez cały czas obserwowana z perspektywy pierwszej osoby, gdyż gracz w każdej chwili może przełączyć podgląd na widok TPP. Miłośników serii TimeSplitters zainteresuje zapewne to, iż w grze zastosowano bardzo zbliżony model sterowania główną postacią.
Gracz rozpoczyna zabawę w ściśle strzeżonym kompleksie medycznym, który prowadzi bliżej niesprecyzowane badania na ludziach. Prowadzona postać wykazuje oznaki amnezji, nie pamięta bowiem nic z przeszłości. Główny bohater odkrywa natomiast, że obdarzony został licznymi nadnaturalnymi zdolnościami. Usiłuje wydostać się z kompleksu i odkryć tajemnicę swej przeszłości. Warto przy tym dodać, iż z racji dopracowanego sterowania gracz może równocześnie poruszać postacią i korzystać z nowo nabytych mocy.
W miarę rozwoju gry sterowana postać nabywa nowe zdolności, a także rozwija już posiadane. Istotną rolę odgrywa przy tym wskaźnik mocy, który informuje ile energii na wykorzystanie nabytych zdolności postać jeszcze posiada. W przypadku przekroczenia dozwolonej wartości główny bohater na kilka sekund traci orientację przez co jest narażony na ataki przeciwników. Lista dostępnych mocy obejmuje leczenie (główny bohater musi wtedy pozostać w bezruchu), przejmowanie ciał innych ludzi (dzięki temu można na przykład odblokować pozornie niedostępne drzwi), uderzenie psychokinetyczne (trafiona postać zostaje przewrócona oraz traci przytomność na kilka sekund), telekinezę (gracz może podnosić większość przedmiotów i na przykład rzucać nimi we wrogów), projekcję (wyświetlanie wizerunku własnej postaci w celu zmylenia wroga), psychokinetyczny impuls (unieruchamia wszystkich przeciwników znajdujących się w okolicy) oraz oczarowanie danej postaci (główny bohater dla wybranych osób staje się wtedy niewidzialny). Ponadto, podczas rozgrywki bohater może korzystać z tradycyjnych środków „perswazji”, tj. 13 broni (pistoletów, karabinów maszynowych, karabinów snajperskich, itd.). W wielu miejscach główna postać musi się skradać. Bohater wzorem najlepszych pozycji gatunku może „przyklejać się” do ścian, chować wewnątrz metalowych szafek, odwracać uwagę okolicznych strażników czy też wychylać na boki. Osamotnionych wrogów można ponadto eliminować pojedynczym strzałem w głowę.
Co pewien czas bohater miewa przebłyski wydarzeń, które miały miejsce w przeszłości. Co ciekawe, elementy te są w pełni interaktywne i pozwalają bliżej poznać istotne wydarzenia z przeszłości. To między innymi dzięki tym wizjom dowiadujemy się kim jest.
Oprawa wizualna gry skoncentrowana została przede wszystkim na efektownym ukazaniu używanych przez głównego bohatera mocy. Prowadzona przez gracza postać bada różnorakie bazy wojskowe, laboratoria aczkolwiek niektóre etapy rozgrywane są pod gołym niebem. Sporym atutem jest też interaktywne otoczenie, które można dowolnie demolować.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 23, 2025, 12:36:14 »
Hell to Pay to podtytuł sequela gry Dead to Rights, wydanej na konsole w 2002, a na PeCety w 2003 roku. Gracz ponownie wciela się w postać Jacka Slate'a, policjanta „wrobionego” w śmierć swego ojca. Jack powraca do Grant City aby dowiedzieć się, że miejscowy światek przestępczy stał się jeszcze bardziej zbrodniczy i terroryzuje miasto. Naszym zadaniem będzie oczywiście oczyszczenie Grant City ze wszystkich szumowin.
Twórcy gry poważnie podeszli do zarzutów stawianych poprzedniej części gry i Hell to Pay przeszło porządny lifting. Po pierwsze zmianie uległ silnik graficzny, który został napisany od początku i zoptymalizowany pod kątem jakości i szczegółowości wyświetlanej grafiki. Dzięki temu postać Jacka jak i jego przeciwników została „ubrana” w większą ilość poligonów, dodano bardziej realistyczne oświetlenie oraz cieniowanie, zwiększyła się również ilość oponentów jednocześnie widocznych na ekranie. Otoczenie, w którym przyjdzie nam się poruszać jest bardziej szczegółowe, co więcej, jest bardziej interaktywne. Jack może wykorzystać dowolne przedmioty leżące w jego zasięgu aby zabić lub ogłuszyć wroga, może również rzucić beczką czy kanistrem z benzyną w stronę samochodu aby zlikwidować wrogów czających się za nim – ale uwaga, mogą się oni odwdzięczać podobnymi sztuczkami.
Wzbogaceniu uległ również arsenał ruchów głównego bohatera. Oprócz podstawowych, takich jak bieg, strzelanie, uniki, dodano więcej możliwości rozbrajania wrogów, w tym niektóre bardzo brutalne. Jack może się także wspinać na przeszkody, używać oponentów jako żywych tarcz, a także lecąc w powietrzu siać spustoszenie wokół siebie. Dochodzi do tego wspomniana już możliwość walki wręcz i przy wykorzystaniu noży, kijów, pił łańcuchowych czy kastetów. Jack ma również więcej broni do wyboru.
Tak jak w poprzedniej części gry, naszemu bohaterowi towarzyszy pies Shadow. Ponieważ graczom spodobał się pomysł zastosowania mini gier również i tym razem natrafiamy na tę funkcjonalność.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 23, 2025, 12:34:08 »
W Blood West wcielamy się w zmarłego rewolwerowca, któremu nie dane jest zaznać spokoju. Zamiast nieba (lub piekła) czeka na niego przeklęte miasteczko górnicze opanowane przez demony i pradawną grozę. W tym miejscu nie ma co liczyć na wiarę i modlitwy za zmarłych – jedynie strzelba u boku dodaje otuchy i być może pozwoli bohaterowi przerwać tę pozagrobową przygodę.
Choć mieszanka FPS-a z hordami z piekła rodem może przywodzić na myśl serię Doom, Blood West idzie w nieco innymi kierunku. Zamiast niesamowitych akrobacji i akcji gnającej na złamanie karku w dziele studio Hyperstrange znajdziemy bardziej metodyczną i nieco survivalową rozgrywkę. Owszem, nie brakuje tu dynamicznych starć z demonicznymi wrogami, ale gra bynajmniej nie zniechęca nas do eliminowania tychże po cichu.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 09, 2025, 22:13:47 »
Przygodowa gra akcji, której głównym bohaterem jest tytułowy Zax. Podczas normalnego lotu w przestrzeni kosmicznej jego pojazd zostaje nagle zestrzelony i rozbija się na obcej planecie zamieszkanej przez pokojowo nastawnią ludność rdzenną oraz przez zastępy agresywnych robotów. Po chwili okazuje się, że przez długi okres czasu mieszkańcy żyli pod dyktando robotów uznając, że ich przywódca jest bogiem. Po przybyciu Zax’a sytuacja diametralnie się zmienia. Dzikie plemiona chcą wyzwolić się spod jarzma prześladowców, a oczywiście nasz bohater zostaje wplątany w sam środek rodzącego się konfliktu.
Czeka tu na nas wielka przygoda, podzielona na ponad 20 misji, w których musimy odnaleźć części potrzebne do naprawy statku oraz pomóc uciśnionej ludności planety. Po drodze napotkamy na całą gamę wrogów, w tym mechanicznych, między innymi roboty: Higher Orb Slayer, Scorpio Flyer i Master Om Overseers oraz biologicznych, jak Cave Dweller. Do walki z nimi możemy używać wielu broni, m in.: Light Pistol, Twin Disrupter, Full Automatic Pistol, Impaction Cannon i Tri-Spread Gun. Oprawa graficzna gry jest miła dla oka a akcję obserwujemy w rzucie izometrycznym. Opcje rozgrywki wieloosobowej umożliwiają rywalizację za pośrednictwem sieci lokalnej lub Internetu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 09, 2025, 22:12:22 »
Alien Nations to gra strategiczna, której akcja rozgrywa się w fantastycznej krainie zamieszkałej przez trzy różne nacje: waleczne Amazonki, przebiegłych Sajikisów oraz odważnych Pimmonów. Alien Nations to gra strategiczna, której akcja rozgrywa się w fantastycznej krainie zamieszkałej przez trzy różne nacje. Możemy kierować przeznaczeniem jednej z nich, tj. walecznych Amazonek, przebiegłych Sajikisów lub odważnych Pimmonów. Zadaniem gracza jest stworzenie potężnego królestwa. Aby tego dokonać trzeba wykazać się umiejętnością sprawiedliwych i mądrych rządów, odkrywać nowe lądy i bronić swoich granic. Tylko wtedy mamy szanse doprowadzić nasze państwo do rozkwitu, aby następnie podporządkować sobie pozostałe rasy.
Bardzo ważną rolę odgrywają funkcje dyplomatyczne, jak zawieranie sojuszy, dzięki czemu uchronimy się przed niezapowiedzianą wizytą czy wielostronne umowy handlowe. Nieustannie należy prowadź badania naukowe, które umożliwią nam szybki rozwój państwa i dobrobyt poddanych, co zwiększa nasz potencjał gospodarczy i militarny. Całość wykonana jest w grafice 3D z możliwością wielostopniowego, płynnego powiększania widoku na teren rozgrywki. Mamy możliwość wyboru między rozgrywaniem całej kampanii lub pojedynczych misji oraz gry w trybie wieloosobowym w sieci LAN.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Czerwiec 09, 2025, 22:10:36 »
Woody Woodpecker: Escape from Buzz Buzzard Park to gra przeznaczona głównie do młodszych odbiorców. Wcielamy się w niej w rolę tytułowego ptaka Woody’ego Woodpecker’a – znanego bohatera filmów animowanych i wyruszamy na poszukiwania krewnych porwanych i uwięzionych w wesołym miasteczku przez złego Buzz’a. Podczas wędrówki przez szereg niezwykle kolorowych lokacji nieraz będziemy musieli posłużyć się naszym dziobem, lub innego typu gadżetami (niewidzialna farba, pistolet na klopsiki, itp.) i eliminować kolejnych przeciwników którzy staną na naszej drodze i będą próbować nam przeszkodzić.
Gra posiada ładną, szczegółową, utrzymaną w charakterystycznym kreskówkowym stylu oprawę graficzną, otoczenie i postacie przedstawione zostały z wykorzystaniem grafiki 3D. Całości dopełnia przyjemny dla uszu podkład muzyczny przewijający się w tle oraz proste i intuicyjne sterowanie poczynaniami naszego bohatera.