Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Pixel Shader 5.0 / Jet Kave Adventure
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 11, 2025, 21:25:58 »


Stworzona w Polsce platformowa gra akcji, w której wcielamy się w jaskiniowca wyposażonego w plecak odrzutowy; zadaniem protagonisty jest uporanie się z kosmitą zamierzającym wywołać erupcję wulkanu, by naprawić swój uszkodzony statek.

Fabuła
Gra Jet Kave Adventure zabiera nas w podróż do alternatywnej wersji epoki kamienia. Kosmita, którego statek został uszkodzony, zamierza wywołać erupcję wulkanu na pewnej malowniczej wyspie, gdyż w ten sposób będzie mógł naprawić swój okręt. Stawić mu czoła może tylko tytułowy Kave, czyli wygnany przez własnych ludzi wódz plemienia zamieszkującego ów skrawek lądu. Bohater przypadkowo wchodzi w posiadanie jetpacka; pokonując kosmitę, być może powróci do łask swego ludu.

Mechanika
W grze Jet Kave Adventure akcję ukazano z boku. Przemierzając trzydzieści sześć różnorodnych etapów, skaczemy po platformach i rozwiązujemy nieskomplikowane zagadki środowiskowe (polegające głównie na przesuwaniu obiektów). Wyżej wspomniany plecak odrzutowy jest nieodzowny przede wszystkim podczas eksploracji, gdyż pozwala protagoniście dostać się do wysoko położonych miejsc, przebijać się przez ściany czy też pokonywać w powietrzu duże odległości.

Ponadto ważną rolę odgrywa tu walka z przeciwnikami. Na naszej drodze staje trzydzieści typów adwersarzy, wśród których prym wiodą potężni bossowie pokroju olbrzymiego mamuta. Starcia polegają nie tylko na okładaniu nieprzyjaciół maczugą, lecz także na umiejętnym wykorzystywaniu jetpacka; przykładowo, Kave może wzbić się w powietrze, by następnie z impetem uderzyć o ziemię, zadając obrażenia znajdującym się w pobliżu wrogom. W miarę postępów zdobywamy rozmaite ulepszenia pozwalające jaskiniowcowi stawiać czoła coraz większym wyzwaniom.





32
Pixel Shader 5.0 / Tomb Raider I-III
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 11, 2025, 21:23:41 »


Zestaw zremasterowanych wersji trzech pierwszych odsłon cyklu przygodowych gier akcji TPP pod tytułem Tomb Raider. Pakiet Tomb Raider I-III Remastered wyróżnia się za sprawą wyraźnie odświeżonej grafiki, na czele z nowymi modelami postaci i podmienionymi teksturami.

Tomb Raider I-III Remastered jest kompilacją zremasterowanych wersji trzech pierwszych części bestsellerowej serii przygodowych gier akcji pod tytułem Tomb Raider. Składanka została opracowana i wydana przez firmę Aspyr Media i zawiera gry Tomb Raider (1996), Tomb Raider II: The Dagger of Xian (1997) oraz Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft (1998). Dopełnieniem całości są rozszerzenia The Unfinished Business, The Golden Mask oraz The Lost Artifac


Fabuła
W pierwszej grze spod szyldu Tomb Raider młoda archeolog Lara Croft udaje się do Peru, by w tamtejszych górach odnaleźć artefakt o nazwie Scion. Po tym, jak ekspedycja kończy się sukcesem, protagonistka pada ofiarą zdrady i wplątuje się w intrygę znacznie większego kalibru. W ten sposób rozpoczyna się jej wielka wyprawa, która zabierze ją między innymi do Egiptu oraz Atlantydy.

W drugiej części serii panna Croft trafia do Chin, starając się odnaleźć magiczny sztylet Xian, który zgodnie ze starożytnymi podaniami zapewnia swoim posiadaczom prawdziwą potęgę. Nasza archeolog musi się spieszyć, gdyż na tropie sztyletu jest również żądny władzy włoski mafioso, który nie cofnie się przed niczym, byle tylko położyć na nim ręce.

W trzeciej odsłonie cyklu Lara podąża śladem niezwykłych artefaktów stworzonych z fragmentów meteorytu; trop prowadzi ją między innymi przez Londyn oraz Stany Zjednoczone.

Mechanika
W grach tworzących pakiet Tomb Raider I-III Remastered akcję oglądamy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Kolejne misje prowadzą nas przez różnorodne lokacje, w których musimy stawiać czoła zręcznościowym wyzwaniom (jak przeskakiwanie nad przepaściami czy unikanie śmiercionośnych pułapek), rozwiązywać różnorodne zagadki logiczne i środowiskowe (wymagające odnajdywania określonych przedmiotów i wykorzystywania ich w konkretny sposób bądź rozglądania się za ukrytymi przejściami) oraz walczyć z napotkanymi przeciwnikami.

Na drodze Lary Croft stają zarówno wrogo nastawieni ludzie, jak i dzikie zwierzęta oraz inne, prehistoryczne lub nawet fantastyczne istoty. Panna archeolog eliminuje nieprzyjaciół, robiąc użytek z duetu pistoletów, a także z innych narzędzi mordu, jak rewolwery, uzi czy strzelba.

Kolejne odsłony cyklu rozwijają schemat wypracowany na potrzeby pierwszej części serii. W drugiej przygodzie protagonistka dysponuje szerszym wachlarzem ruchów, otrzymuje do dyspozycji flary, a także korzysta ze skutera śnieżnego i motorówki. Trzecia część serii wprowadza natomiast elementy nieliniowości, dzięki czemu możemy samodzielnie zdecydować, w jakiej kolejności odwiedzimy określone lokacje. Ponadto zabawę urozmaicają w niej sekcje skradankowe, wymagające przemykania za plecami wrogów, a na liście dostępnych pojazdów pojawiają się: kajak, terenówka oraz quad.




33
Pixel Shader 2.0 / Resident Evil 4
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 08, 2025, 21:22:29 »



Fabuła
Podczas gry wcielamy się w Leona S. Kennedy’ego – bohatera „dwójki” i ulubieńca fanów, który daleko zaszedł od swych skromnych początków jako policjant w Raccoon City. W sześć lat po zakończeniu Resident Evil 2 bohater awansował na stanowisko agenta specjalnego rządu Stanów Zjednoczonych, a jego samodzielną misją jest odbicie Ashley Graham – córki prezydenta USA – z rąk tajemniczego kultu Los Illuminados. W swych poszukiwaniach udaje się on na tereny Hiszpanii, do pozornie cichej i niewiele znaczącej wioski na uboczu.

Po tym, jak zostaje zaatakowany przez wieśniaków, szybko okazuje się, że senna prowincja wypełniona jest po brzegi groteskowymi bestiami, a okoliczna ludność zakażona jest Las Plagas – pasożytem przejmującym całkowitą kontrolę nad systemem nerwowym ofiary. Leon nie zdaje sobie też sprawy, że jego poczynania bacznie obserwuje dwójka jego starych znajomych.

Mechanika
W przeciwieństwie do poprzednich odsłon cyklu, Resident Evil 4 jest tytułem od podstaw przystosowanym do wartkiej akcji. Podstawową zmianą jest tu umieszczenie kamery za plecami bohatera (TPP), a nie pod statycznym, często izometrycznym kontem. Inspiracje gatunkowe idą jednak nieco dalej – Leon jest całkiem sprawny i nieźle radzi sobie z większymi hordami przeciwników, to kopiąc oponentów z półobrotu, to zabijając nożem, to znów z gracją unikając ataków, by ostatecznie z charakterystycznego pistoletu z celownikiem laserowym posłać im celną kulę między oczy.

Z racji tego, że przeciwnicy nie są zombie, a jedynie kierowanymi przez pasożyta ludźmi, ich taktyki także są zgoła inne – potrafią porozumiewać się między sobą i wyprowadzać bardziej skoordynowane ataki niż bezmyślna horda nieumarłych. Często ich celem jest np. odebranie Leonowi eskortowanej przez bohatera Ashley, co wprowadza do rozgrywki dodatkowy element, o którym gracz musi myśleć przy wielu potyczkach. Młoda dama przydaje się także w rozwiązywaniu klasycznych dla serii zagadek i przy otwieraniu niektórych przejść.

Kolejną nowością jest system ekwipunku. Gracz zmuszony jest do układania swego wyposażenia w specjalnej walizce w taki sposób, by oszczędzić jak najwięcej miejsca (czasem przypomina to granie w Tetrisa). Od tajemniczego handlarza możemy także kupić kolejne bronie do naszego arsenału lub wzmocnić istniejące (wszystko za odpowiednią opłatą).

Tryby gry
Po pierwszym przejściu gry odblokowane zostają trzy dodatkowe tryby rozgrywki. W Separate Ways i Assignment Ada wcielamy się w pewną agentkę chińskiego pochodzenia, odpowiednio przechodząc 5 dodatkowych rozdziałów historii z jej perspektywy i szukając w starych lokacjach próbek Las Plagas. The Mercenaries to zaś minigra, w której zbieramy punkty za zabijanie przeciwników.






34
Pixel Shader 4.0 / Deus Ex: The Fall
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 08, 2025, 20:57:51 »


Deus Ex: The Fall to spin-off serii Deus Ex wyprodukowany przez wewnętrzne studio firmy Square Enix. Projekt pierwotnie ukazał się w lipcu 2013 roku na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS oraz Android, a w marcu roku kolejnego postanowiono przenieść go na komputery osobiste. Tytuł jest utrzymany w klimatach poprzedniej odsłony, Deux Ex: Bunt Ludzkości, i ma cechy charakterystyczne dla kilku gatunków: cRPG-a, skradanki oraz strzelaniny FPP.

Akcja przenosi gracza do 2027 roku, złotej ery nauki i technologii oraz okresu, w którym światowe konspiracje są na porządku dziennym. Korporacje rządzą światem, bowiem w ich rękach znajduje się potężna „broń” – lek potrzebny do życia ludziom z różnego rodzaju wszczepami. Głównym bohaterem opowieści jest niejaki Ben Saxon, były członek brytyjskiej jednostki antyterrorystycznej SAS (Special Air Service), który po zdradzie swoich współpracowników, Tyranów, desperacko dąży do prawdy związanej z podejrzanymi działaniami koncernów, odpowiadających za dostarczanie leków dla ludzi z biomechanicznymi ulepszeniami. Aby tego dokonać, bohater odwiedza takie miejsca, jak Moskwa czy Panama.

Mechanika rozgrywki nie odbiega w dużym stopniu od tego, do czego przyzwyczaił nas Deus Ex: Bunt Ludzkości. Wiele wykonanych przez gracza akcji ma swoje konsekwencje, a sposób przechodzenia misji zależy niejednokrotnie od nas – zadania wykonujemy zarówno po cichu, jak i przy użyciu broni palnej. Ponieważ Benowi Saxonowi wszczepy są nieobce, to również dokonujemy modyfikacji postaci, na wzór tego, co znamy z ostatniej, pełnoprawnej produkcji z tego cyberpunkowego cyklu. W grze nie mogło zabraknąć również systemu hakowania czy dialogów z NPC-ami.

Wersja pecetowa Deus Ex: The Fall została odpowiednio rozbudowana i dostosowana do możliwości komputerów. Jeśli chodzi o zmiany względem edycji mobilnych, to zlikwidowano model mikrotransakcji (pozwalający na zakup określonych przedmiotów) oraz system automatycznego namierzania przeciwników, a także zostały dodane opcje dostępne na platformie Steam (osiągnięcia, karty czy odznaki). Ponadto poprawiono niedoskonałości z pierwotnej wersji, a więc samouczek, sztuczną inteligencję oponentów, system ekonomii, model skradania czy celowanie. Poza tym sterowanie zostało zmodyfikowane i przystosowane nie tylko do klawiatury i myszki, ale także do kontrolerów.

Styl oprawy graficznej jest porównywalny do tego, co znamy z Deus Ex: Bunt Ludzkości, a co za tym idzie – przeważają dwa kolory: czarny i złoty. Z racji tego, że tytuł ukazał się najpierw na smartfonach i tabletach, to grafika jest o klasę gorsza niż w pełnoprawnej części z 2011 roku, ale, aby zmniejszyć różnice pomiędzy tymi grami, twórcy zadbali o wyższą rozdzielczość czy wygładzanie krawędzi.





35
Pixel Shader 2.0 / The Royal Marines Commando
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 08, 2025, 20:55:29 »


The Royal Marines Commando to reprezentant dość licznego grona FPS-ów rozgrywanych w realiach II wojny światowej. Twórcą i wydawcą tej gry jest warszawska firma City Interactive, która nie pierwszy raz sprawdza swoje możliwości w tym gatunku. Wśród poprzednich bardziej znanych propozycji tego dewelopera wymienić można: Code of Honor, Mortyr: Operacja Sztorm, czy Sniper: Art of Victory.

W grze wcielamy się w alianckiego żołnierza - brytyjskiego komandosa z królewskiej piechoty morskiej (czy inaczej: Royal Marines). Musimy wykonać niezwykle ważne zadanie zlecone nam przez samego Winstona Churchilla (dwukrotnego premiera Zjednoczonego Królestwa). Misja dotyczy zniszczenia dokumentacji i prototypów nowego modelu niezwykle niebezpiecznej niemieckiej łodzi podwodnej (czyli U-Boota), który oczywiście może zmienić losy wojny. Wykonanie zadania łatwe nie jest – na naszej drodze spotkać możemy wrogich żołnierzy Wehrmachtu, oficerów Gestapo oraz włoskich snajperów.

Terenem akcji są przede wszystkim europejskie kraje (Francja, Norwegia, Szkocja) oraz Libia (głównie libijska pustynia). Zwiedzimy między innymi niewielką norweską wyspę Vagsoy, na której w 1941 brytyjscy komandosi naprawdę przeprowadzali operację. Nic dziwnego – autorzy w końcu wzorowali się na wydarzeniach historycznych. W grze dostępne jest także bogate wyposażenie, czyli przede wszystkim realnie odwzorowana broń, wśród której wymienić można: pistolet maszynowy Thompson (znany także jako Tommy gun), karabin Lee-Enfield Mk. III (który możemy też przerobić na wyrzutnię granatów), MP 40 (niemiecki pistolet maszynowy), czy Luger P08 (czy raczej pistolet P08 Parabellum).

Pod względem wyglądu gra reprezentuje poziom znany z innych niedawnych produkcji tego dewelopera. Zastosowano silnik Jupiter EX, wykorzystany wcześniej chociażby w Code of Honor 2: Conspiracy Island. Oczywiście dokonano pewnych pomniejszych usprawnień dzięki czemu tytuł wygląda całkiem ciekawie i oferuje wiele nowoczesnych efektów specjalnych. Sprawia to, że możemy oglądać ładne wnętrza budynków i przyjemne widoki.




36
Pixel Shader 2.0 / SpecNaz 2
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 08, 2025, 20:52:44 »


SpecNaz 2 to kontynuacja wydanej w 2006 roku taktycznej gry akcji SPECNAZ: Project Wolf, autorstwa zespołu deweloperskiego firmy BYTE Software. Gracz wciela się w rolę dowódcy grupy rosyjskich komandosów i musi zapobiec wybuchowi wojny domowej.

Druga cześć niezbyt ciepło przyjętej taktycznej gry akcji przedstawiającej działania osławionej, rosyjskiej jednostki do zadań specjalnych – Specnaz. Tym razem gracz obejmuje dowodzenie nad oddziałem komandosów, któremu zostało powierzone zadanie zbadania kulisów zniszczenia amerykańskiego czołgu w Iraku przez rakietę produkcji rosyjskiej. Początkowo musimy odpowiedzieć na pytanie skąd w rękach irackich terrorystów znalazł się tajny rosyjski pocisk rakietowy przeznaczony do zwalczania celów opancerzonych, jednakże z czasem zadanie Specnazu okazuje się być o wiele bardziej poważniejsze. Ślady prowadzą bowiem do dilera broni pracującego dla jednego z gubernatorów rosyjskich, a następnie dowiadujemy się o kulisach ogromnej konspiracji w najwyższych kręgach władzy. Wielka wojna domowa wisi na włosku, a tylko dowodzony przez nas oddział Specnaz może uratować ojczyznę.

Łącznie autorzy przygotowali dla graczy trzy kampanie do przejścia, na które składa się 19 misji umiejscowionych na terenie Iraku, Syrii, Czeczenii i Syberii. Cele poszczególnych zadań są bardzo różnorodne, musimy m.in. wykonać rekonesans, obronić strategiczną pozycję, wyeliminować grupę przeciwników, zniszczyć określone obiekty czy budynki lub też przejąć tajne dokumenty. Otoczenie w jakim się poruszamy jest w pełni trójwymiarowe, doświadczamy też dynamicznych zmian warunków atmosferycznych oraz pór dnia i nocy. Twórcy nie zapomnieli również o tutorialu wprowadzającym w arkany rozgrywki oraz o trybie wieloosobowym - Death match w sieci lokalnej. Na dodatek w trybie single player możemy wybrać jeden z dwóch dostępnych typów zabawy: Geroy – działamy w pojedynkę; Tactical – dowodzimy oddziałem komandosów.

Do dyspozycji żołnierzy oddano bogaty arsenał obecnie wykorzystywanej broni ręcznej, w tym m.in.: pistolety MP-443 "Grach" i OTs-33 "Pernach", karabiny SR-2M Veresk 9x21mm, PP-19 Bizon 9x18mm Makarov, broń snajperską OSV-96 7x108mm, VSS Vintorez 9x39mm oraz granaty i wyrzutnie rakiet GP-25, RG-6 / 6G30, RPG-7. W skład wyposażenia oddziałów Specnaz wchodzą też takie gadżety jak lornetki, noktowizory lub kompasy. Na dodatek w czasie akcji można wykorzystywać różnorakie pojazdy wojskowe (m.in.: UAZ, BTR-80, T-80, M1A1 Abrams) i cywilne (tj. Skoda 1203, Toyota Land cruiser czy Volga). Niejednokrotnie spotykamy też jednostki morskie (łodzie podwodne klasy Typhoon) oraz samoloty i śmigłowce bojowe (Mi-17, Mi-24, UH-60, Black Hawk, Herkules, IL-76).






37
Pixel Shader 5.0 / Janosik 2-2024
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 08, 2025, 20:50:25 »


Janosik 2 to druga odsłona cyklu platformowych gier akcji z elementami metroidvanii, zapoczątkowanego w 2020 roku. Produkcja została opracowana przez autora pierwowzoru, czyli niezależnego polskiego dewelopera posługującego się pseudonimem Onix.

Fabuła
Janosik 2 stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w pierwszej części serii. Po uratowaniu swoich towarzyszy tytułowy góral niezbyt długo nacieszył się spokojem, gdyż jego ukochana, Janka, została porwana przez złowrogiego Barona de Blonde. Protagoniście nie pozostaje więc nic innego, jak rozpocząć następną pełną niebezpieczeństw przeprawę, w której będą mu towarzyszyć wierni sojusznicy – wilkołak Bogdan i wampir Hugo.

Opowieść jest przekazywana poprzez dialogi i przerywniki filmowe, a to, które z zakończeń ujrzymy, zależy od decyzji podejmowanych przez nas w trakcie przygody.

Gameplay
W grze Janosik 2 akcję oglądamy z boku. Podczas zabawy możemy swobodnie przełączać się pomiędzy postaciami, które przemierzają rozległe, różnorodne poziomy, skacząc po platformach, unikając pułapek i omijając przeszkody terenowe, a także walcząc z przeciwnikami. Robiąc to wszystko, musimy wykazywać się zręcznością i refleksem; choć rozgrywka cechuje się dość wysokim poziomem trudności, nieco łagodzą go gęsto rozmieszczone punkty kontrolne.



38
Pixel Shader 5.0 / Resident Evil 0 HD
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 08, 2025, 20:48:02 »


Resident Evil Zero HD to zremasterowana wersja gry Resident Evil Zero, która pierwotnie ukazała się na konsoli Nintendo GameCube, a w 2008 roku została przeniesiona na Wii. Tytuł oferuje ulepszoną oprawę graficzną i stanowi prequel pierwszej części niezwykle popularnej serii, która wielokrotnie redefiniowała gatunek survival horrorów, a poniekąd nawet go stworzyła (nazwę tę po raz pierwszy wykorzystano przy promocji pierwszego Resident Evil, choć gry oparte o podobne założenia pojawiały się już wcześniej). Za stworzenie tego tytułu odpowiada japońska firma Capcom.

Fabuła
W grze wcielamy się w dwie postacie - Rebeccę Chambers oraz Billy’ego Coena. Pierwsza z wymienionych jest członkinią jednostki S.T.A.R.S. (Special Tactics And Rescue Service), która wyrusza do Raccoon City w celu zbadania serii tajemniczych morderstw. Helikopter transportujący bohaterkę rozbija się jednak przed dotarciem do celu, a ona sama, by przetrwać, musi połączyć siły z byłym żołnierzem, skazanym na dożywocie przez sąd wojskowy za zabicie 23 osób podczas misji w Afryce.

Mechanika
Rozgrywka opiera się na podobnych zasadach co w innych odsłonach serii – mamy więc do czynienia z klasycznym survival horrorem. W przeciwieństwie do większości gier tego typu, Resident Evil Zero HD pozwala jednak kierować dwiema postaciami, pomiędzy którymi możemy przełączać się w dowolnej chwili, by wykorzystać ich mocne strony. Obserwując swoich bohaterów z różnych perspektyw (kamera zmienia swoje położenie w zależności od lokacji, w której się znajdujemy), przemierzamy Raccoon City, zbieramy przedmioty, rozwiązujemy zagadki i walczymy z potworami – różnymi rodzajami zombie. Cały czas odkrywamy też kolejne meandry fabuły.




39
Pixel Shader 5.0 / Star Wars Episode I: Jedi Power Battles
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 06, 2025, 14:16:15 »


Fabuła
Akcja gry Star Wars Episode I: Jedi Power Battles oparta jest na filmie Gwiezdne wojny: Mroczne widmo. Z powodu blokady planety Naboo przez Federację Handlową rycerze Jedi zostają wysłani z misją rozwiązania konfliktu. Przemierzając bagna, miasto Theed, pustynne Tatooine czy Coruscant, toczą walki z droidami i nie tylko.

Gameplay
W Star Wars Episode I: Jedi Power Battles mamy do czynienia z nieskomplikowaną rozgrywką, w której etapy platformowe łączą się z walkami przy użyciu mieczy świetlnych oraz mocy Jedi. Dysponujemy innymi umiejętnościami w zależności od wybranej postaci (od Mace'a Windu, przez kapitana Panakę, po droida bojowego). Dzięki doświadczeniu nabytemu poprzez zwycięskie boje, toczone na dziesięciu poziomach, uczymy się nowych ruchów.

W Star Wars Episode I: Jedi Power Battles nie brakuje walk z bossami i dodatkowych minigier. Zremasterowane wydanie zawiera m.in. ulepszone sterowanie, trzynaście grywalnych postaci odblokowanych od samego początku, a także tryby walki i treningu wprowadzone w późniejszych wydaniach gry.




[imghttps://www.gry-online.pl/galeria/galeria_duze3/71621578.jpg][/img]
40
Pixel Shader 5.0 / InfraSpace
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Luty 06, 2025, 14:14:31 »


InfraSpace jest grą strategiczną typu city builder, w której naszym zadaniem jest wzniesienie od podstaw samowystarczalnej metropolii na obcej planecie. Tytuł został opracowany przez niezależne studio Dionic Software.

Mechanika
W InfraSpace akcję obserwujemy z lotu ptaka. Na pierwszy rzut oka produkcja nie różni się zbytnio od tego, do czego przyzwyczaiły nas inne pozycje poświęcone budowaniu miast. Podczas zabawy zajmujemy się przede wszystkim wydobywaniem surowców, wytwarzaniem rozmaitych dóbr i wznoszeniem różnorodnych budowli. Choć początkowo nasze pozaziemskie miasto zamieszkują głównie astronauci, z czasem zaczyna ono gościć między innymi inżynierów i naukowców oraz ich rodziny. Jeśli metropolia ma się rozwijać, musimy myśleć nie tylko o zaspokajaniu podstawowych potrzeb jej mieszkańców, lecz również o spełnianiu innych ich wymogów, choćby zapewniając im dostęp do edukacji i rozrywki.

Tym, co odróżnia ten projekt od większości innych produkcji tego typu, są rozbudowane kwestie związane z logistyką, przywodzące na myśl grę Mini Motorways. Jako że każdy surowiec musi być przewieziony z miejsca wydobycia do fabryki, a każdy gotowy produkt musi być dostarczony z miejsca produkcji do habitatu, na wytyczonych przez nas drogach prędko zaczyna roić się od pojazdów. Chcąc uniknąć zatorów oraz zadbać o przepływ zasobów i dóbr, musimy nieustannie rozbudowywać sieć dróg i autostrad, a także tworzyć coraz większe i bardziej skomplikowane skrzyżowania.

Kwestie techniczne
Oprawa graficzna gry InfraSpace jest dosyć prosta, lecz przy tym barwna i przejrzysta, co pozwala szybko zorientować się w sytuacji panującej w naszym mieście i na przecinających je drogach.






Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
watahashiraberu shinigami watahapolnocnejciszy ha endercraft