Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Pixel Shader 2.0 / Dune 2000
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 23, 2022, 18:50:04 »


Dune 2000 jest odnowioną wersją strategicznego hitu z przed lat Dune 2, który to uważany jest za pierwszego przedstawiciela gatunku RTS. Podobnie jak w pierwowzorze akcja osadzona została w realiach bestsseleru Franka Herberta „Dune”. W grze trzy wielkie rody: szlachetni Atrydzi, okrutni Harkonenowie oraz tajemniczy Ordosi toczą śmiertelną walkę o panowanie nad planetą Arrakis - kluczem do władzy w całym wszechświecie.

Do podstawowych usprawnień tej wersji gry należą: wprowadzenie nowej 16-bitowej szaty graficznej, 27 zaktualizowanych i poprawionych misji, wprowadzenie opcji rozgrywki wieloosobowej, intuicyjny interfejs, nowe wstawki filmowe, dwie nowe jednostki (żołnierz z wyrzutnią rakiet i dostępny tylko w trybie Multiplayer człowiek z dudnikiem zwabiającym Czerwie) oraz usprawnienie funkcji sterowania sojusznikami, np. Fremenami lub Sabotażystami, którymi w podstawowej wersji gry nie można było kierować. Dzięki wprowadzeniu tej przystosowanej do nowych realiów wersji Dune 2, starzy wyjadacze oraz nowi gracze znający ją jedynie z opowieści mogą zagłębić się w niesamowity świat planety Arrakis, pełen piaskowych wydm i złóż Przyprawy.







32
Pixel Shader 4.0 / NBA 2K12
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 23, 2022, 18:47:50 »


NBA 2K12 jest trzynastą odsłoną popularnego cyklu gier sportowych, w których możemy wziąć udział w rozgrywkach amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA. Poprzednia część okazała się dużym sukcesem, zdobywając ponad 20 tytułów sportowej gry roku i stając się jednocześnie najszybciej sprzedającą się grą w historii 2K Sports. NBA 2K12 została stworzona przez studio Visual Concepts współpracujące z 2K Games.

Przed rozpoczęciem rozgrywki dokonujemy wyboru drużyny spośród wszystkich występujących obecnie w NBA i prowadzimy ją przez cały sezon, aż do zdobycia trofeum Larry’ego O’Briena. Możemy również wziąć udział w pojedynczych meczach lub samej fazie play-off. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie gry, udostępniono także szereg opcji menedżerskich, takich jak negocjowanie umów z zawodnikami czy prowadzenie szkoleń. Największą nowością w NBA 2K12 jest tryb rozgrywki o nazwie NBA’s Greatest. Umożliwia on grę piętnastoma historycznymi zespołami, w których występują największe legendy amerykańskiej ligi koszykarskiej. Wśród nich znajdują się między innymi: Michael Jordan, Larry Bird, Magic Johnson, Kareem Abdul-Jabbar oraz Julius „Dr. J” Erving. Gracze mogą również sprawdzić jak poradziłyby sobie te historyczne zespoły w starciu z ich następcami, co pozwala na ostateczne rozstrzygnięcie, kto tak naprawdę jest najlepszym zawodnikiem w historii NBA. Usprawnień doczekał się również tryb My Player – tym razem zamiast rozgrywania szeregu przedsezonowych treningów bierzemy w udział w jednym meczu tuż przed draftem, który decyduje o przyszłości naszego zawodnika. Po raz pierwszy w trybie sieciowym pojawia się również możliwość rozegrania całego sezonu zasadniczego (włączając w to fazę play-off) wraz z 29 innymi graczami.






33
Pixel Shader 4.0 / Two Worlds
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 19, 2022, 21:14:26 »


Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.


Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.



Two Worlds łączy w sobie dynamiczny, nieskomplikowany system walki z poczuciem sporej wolności gracza. Celem developerów było stworzenie produkcji RPG, która przebije inne tytuły dostępne na rynku i zaoferuje miłośnikom zmagań tego typu prawdziwą możliwość wpływania swoimi czynami na cały, wirtualny świat. Nie zabrakło tutaj rozbudowanego, nieliniowego wątku fabularnego, efektownej oprawy wizualnej czy ciekawie zaprezentowanych scen walki. Aby przyciągnąć jak najwięcej graczy, złożoność gry zmienia się w zależności od podejmowanych decyzji. Do wszystkiego należy również doliczyć dość prosty w obsłudze interfejs. Wolność wyboru podczas gry. Wirtualny świat reaguje na poczynania osób siedzących przed komputerami. Rozbudowany, nieliniowy wątek fabularny. Gracze mogą stworzyć własną historię dla prowadzonego bohatera. Niczym nielimitowany system rozwoju bohatera. Gracze mogą eksperymentować z różnymi profesjami i zmieniać swoje wcześniejsze wybory przy pomocy tzw. „zmieniaczy kariery”. Unikalny system magii. Adepci czarów mają możliwość tworzenia własnych zaklęć. Możliwość podróżowania na grzbiecie wierzchowca. Dostęp do rozmaitych pułapek czy zastawianie sideł, co tylko urozmaica rozgrywkę. Spektakularne i dynamiczne układy choreograficzne podczas walk. System walki jest intuicyjny, wymusza myślenie taktyczne i oferuje sekwencje znane z filmów.







34
Pixel Shader 4.0 / Sacred 3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 19, 2022, 21:06:04 »



Sacred 3 to wydana na platformie PC, PS3 i X360 trzecia pełnoprawna odsłona popularnego cyklu gier RPG akcji, zapoczątkowanego w 2004 roku przez nieistniejące już, niemieckie studio Ascaron Entertainment. Decyzją wydawcy, firmy Deep Silver produkcją tytułu zajęła się ekipa Keen Games, mająca na swoim koncie m.in. współpracę przy kilku odsłonach strategicznej serii Anno, czy konsolowych edycjach przyg

Fabuła
Będąca jedynie pretekstem do właściwej rozgrywki fabuła Sacred 3 kontynuuje wątki, zapoczątkowane w mini-grze zręcznościowej Sacred Citadel. Serafini, czyli strażnicy legendarnego Serca Ancarii, przez wiele stuleci pilnowali pokoju w krainie. Niestety, pamięć o nich oraz ich czynach uległa zatarciu. Tymczasem lord Zane, władca Imperium Ashen sprzymierzył się z demonami i z ich pomocą zamierza zdobyć legendarny artefakt, otwierający bramy do podziemnego świata. Aby powstrzymać niecne plany Zane’a, swe siły łączy czwórka nieustraszonych bohaterów: wojownik Marak, łucznik Vajra, paladynka Claire oraz włóczniczka Alithea.

Mechanika
Pod względem mechaniki, Sacred 3 podąża w zupełnie innym kierunku niż dotychczasowe odsłony tej popularnej serii. Zamiast klasycznego RPG akcji w konwencji hack-and-slash, będącego niegdyś mocnym konkurentem dla samego Diablo, tym razem otrzymujemy bowiem typowo konsolowego slashera, w którym elementy RPG zredukowane zostały do niezbędnego minimum. Twórcy ze studia Keen Games zrezygnowali z typowego dla serii, rozległego i otwartego świata, wypełnionego całą masą zadań głównych oraz pobocznych, na rzecz niemal całkowice liniowej rozgrywki, w której przemierzając kolejne segmenty poszczególnych lokacji realizujemy z góry narzucone zadania, sprowadzające się głównie do skutecznej eliminacji nacierających hord demonów. Możliwość wyboru kierunku marszu oraz dodatkowe zadania, polegające na pozbyciu się kilku fal wrogów na specjalnej arenie pojawiają się raczej okazjonalnie.

Kolejną istotną zmianą jest drastyczne uproszczenie tak charakterystycznych elementów gatunku, jak ekran ekwipunku oraz system rozwoju postaci. W trakcie zabawy, kontrolowane przez nas postaci nie zdobywają żadnych przedmiotów, posługując się z góry narzuconym i automatycznie ulepszanym zestawem uzbrojenia oraz odblokowywaną w dalszej części rozgrywki zbroją. Podobnie rzecz ma się z systemem rozwoju postaci, na który składa się stosunkowo skromny zasób kilku lekkich i ciężkich technik walki, dwóch pasywnych i aktywnych zdolności specjalnych oraz możliwości przywoływania tzw. Duchów Oręża, pozwalających na aktywowanie podczas walki określonych bonusów. Dostęp do wszystkich tych elementów mamy jednak tylko w przerwach pomiędzy kolejnymi misjami, a do ich odblokowywania wykorzystujemy zdobyte w trakcie gry złoto, które możemy spożytkować także na zakup dodatkowych eliksirów zdrowia czy energii.







35
Pixel Shader 2.0 / Divine Divinity
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 19, 2022, 21:02:52 »


Divine Divinity to gra z gatunku cRPG osadzona w pełnym intryg i czarnej magii świecie fantasy. W zależności od upodobań gracza Divine Divinity będzie typową grą z gatunku cRPG w stylu Baldur’s Gate bądź też upodobni się do bardziej zręcznościowej odmiany tego gatunku jak np. Diablo. W świecie tym panuje chaos, dlatego też zadaniem gracza będzie podążanie ścieżką która doprowadzi go do przywrócenia ładu i porządku.

Na początku gry mamy sześć typów postaci do wyboru, z możliwością dowolnego kształtowania ich cech. Gracz kieruje poczynaniami tylko jednego bohatera, może jednak dodatkowo wynajmować inne postacie (ale nie będzie miał nad nimi pełnej kontroli). Walka toczy się w czasie rzeczywistym, istnieje jednak możliwość pauzowania gry. Możemy podążać trzema odmiennymi drogami (jako Warrior, Wizard lub Survivor), a każda z nich dzieli się w dalszej części gry na cztery kolejne ścieżki. Podróżujemy po obszernej, gęsto zaludnionej i urozmaiconej krainie bez podziału na poziomy (ciągły świat). Dość rozbudowany jest system zdolności i umiejętności bohatera, dzielący się na cztery główne klasy: Armor skills, Weapon skills, Magic skills i General skills. Engine graficzny generujący dynamiczne i pełne szczegółów otoczenie, kolorowe oświetlenie, generowane w czasie rzeczywistym cienie, zmienne warunki pogodowe, itp. Cztery ogromne mapy obejmujące ponad 20 tysięcy screenów. Bohater może się nauczyć do 96 różnych umiejętności. Ponad 150 niezależnych postaci kontrolowanych przez komputer. Ponad 100 typów monstrów i śmiercionośnych bestii. Niemal nieograniczona ilość broni i przedmiotów, w które można wyposażyć bohatera. Każdy przedmiot można umagicznić i podnieść jego wartości bojowe. Dosłownie „tony” interaktywnych obiektów i przedmiotów, które można poruszyć, wziąć, sprzedać, itp. Wielka i wciągająca fabuła składająca się z licznych questów i pod-questów.










36
Pixel Shader 2.0 / Beyond Divinity
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 19, 2022, 21:00:07 »


Beyond Divinity to kolejne, po Divine Divinity, dzieło belgijsko-niemieckiego studia developerskiergo - Larian Studios. Jest to gra z gatunku cRPG osadzona w tych samych realiach fantasy, co Divine Divinity i stanowiąca swego rodzaju łącznik pomiędzy pierwszą, a drugą częścią tejże serii. Akcja rozgrywa się w 20 lat po wydarzeniach, w których uczestniczyliśmy w Divine Divinity i opisuje historię wojownika należącego do zakonu Order of the Divine. Ów zakon obrał sobie za cel niszczenie wszelkich przejawów zła. Nasz bohater walcząc z potężnym nekromantą przenosi się do demonicznego uniwersum, gdzie staje się rzecz nieprzewidziana. Mianowicie jego dusza oraz dusza niegodziwej istoty, Rycerza Śmierci, zostają trwale związane. Łączy to przeznaczanie obu tych przeciwstawnych postaci, jednakże zarówno rycerzowi jak i bohaterowi taki obrót sprawy nie jest na rękę. Oboje wyruszają na wielką przygodę, której celem jest znalezienie sposobu na przerwanie ciążącej na nich klątwy i rozłącznie dusz.

Gra bazuje na rozwiązaniach użytych w Divine Divinity, oczywiście twórcy dopracowali poszczególne aspekty silnika gry (wsparcie pakietu DirectX 9, trójwymiarowe postacie, nowe efekty towarzyszące rzucaniu czarów, wyższe rozdzielczości, lepszy zoom), wprowadzili też szereg istotnych zmian i ulepszeń tego co widzieliśmy poprzednio. Nowością są specjalne obszary tzw. „pola walki” (Battlefield), generowane losowo przez komputer. Są one niezależne od głównej fabuły i związanych z nią zadań. Można się do nich dostać przez specjalne portale i podnieść poziom rozwinięcia postaci wykonując szereg losowych questów (co de facto jest ich głównym przeznaczeniem).


Zmienił się sam system rozwoju bohatera i w odróżnieniu od Divine Divinity, gdzie początkowy wybór klasy postaci definitywnie określał jej możliwości, tutaj nie ma już sztywnych klas i rozwój jest bardziej otwarty, tzn. umiejętności, które rozwijamy podczas rozgrywki rzutują na charakter bohatera. Zmieniły się też skille, zaklęcia czy style walki, których możemy się nauczyć. Wprowadzono tzw. „lalki przywoływania” (summoning dolls), dzięki którym na pewien czas możemy przywołać dodatkowych członków drużyny. W trakcie gry lalki można ulepszać, co wpływa na wzrost potęgi przywołanych NPC-tów. Ponad wyżej wymienione nowości udoskonalono także system kontroli drużyny (mamy dwie podstawowe postacie, tj. bohatera i rycerza śmierci, a ponadto przywołujemy NPC-tów), zwiększono wpływ reputacji na postrzeganie nas w świecie gry, dodano też nowe przedmioty, zmodyfikowano losowy system generacji przedmiotów użyty w Divine Divinity (co wpłynęło na lepsze zbalansowanie rozgrywki) i system walki. Pojawiły się też mówione dialogi. Beyond Divinity posiada też pewną unikatową cechę. Mianowicie specjalne battlefieldy, czyli lokacje przeznaczone tylko i wyłącznie do nieskrępowanej walki z napotkanymi przeciwnikami. Do każdego z czterech etapów gry przyporządkowano jeden battlefield (na każdy składa się szereg losowo generowanych labiryntów), a ponadto po zakończeniu gry, czeka piąty, dodatkowy. Po zdobyciu specjalnego klucza, gracz może w każdym momencie przygody przenieść się do tego typu lokacji i walcząc odpocząć od rozwiązywania kolejnych questów i zagadek.








37
Pixel Shader 4.0 / Construction Machines 2014
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 14, 2022, 12:32:11 »


Construction Machines 2014 to symulator maszyn budowlanych stworzony przez polskie studio PlayWay, mające już na swoim koncie takie tytuły jak Professional Farmer 2014 czy Farm Machines Championships 2013.

Gra pozwala na zajęcie miejsca w fotelu kierowcy ośmiu różnorodnych pojazdów przydatnych na każdym polu budowy wielkogabarytowych obiektów. Wśród dostępnych maszyn znajdziemy między innymi: ciężarówkę transportową, koparkę, spycharkę czy dźwig, a każdą z nich możemy odpowiednio ulepszyć i rozbudować dzięki pieniądzom zdobywanym za wypełnianie kontraktów oferowanych przez firmy deweloperskie. Twórcy zaserwowali nam dwadzieścia zróżnicowanych misji, podczas których zajmujemy się rozmaitymi czynnościami budowlanymi – wykopujemy doły pod fundamenty, robimy wylewki, stawiamy pierwsze ściany, doprowadzamy media na teren budynku, burzymy stare domostwa czy też wyrównujemy teren na potrzeby nowego projektu. Oprócz głównych misji czeka na nas także kilkadziesiąt wyzwań pobocznych rozgrywanych w trakcie zadań, a autorzy oddali nam do dyspozycji również tryb piaskownicy, w którym do woli korzystamy z możliwości oferowanych przez udostępnione maszyny. Produkcja studia PlayWay może pochwalić się zaawansowanym silnikiem fizycznym, zauważalnie wpływającym na szybkość i precyzję naszych poczynań. Jeden nieuważny ruch może naruszyć całą przygotowaną wcześniej konstrukcję budowlaną, zatem musimy zwrócić uwagę na każdy detal i szczegół podczas wykonywania prac. Każdy z pojazdów charakteryzuje się odpowiednim do swoich gabarytów i osiągów modelem jazdy, przez co przesiadka między kolejnymi maszynami wymaga od gracza przystosowania się do nowych warunków pracy. Construction Machines 2014 działa na autorskim silniku graficznym – jedną z jego zalet jest zaawansowany system świateł i cieni, jak również możliwość generowania tekstur w wysokiej rozdzielczości.






38
Pixel Shader 4.0 / Gauntlet
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 14, 2022, 12:29:16 »



Gauntlet to kolejna odsłona kultowej serii gier typu dungeon crawler, zapoczątkowanej przez firmę Atari w 1985 roku na automatach. Tym razem za projekt odpowiada zespół Arrowhead Game Studios, znane z popularnej produkcji Magicka, a sam tytuł przeznaczony jest do sprzedaży w cyfrowej dystrybucji.


W grze wcielamy się w śmiałków przemierzających lochy zamieszkiwane przez niebezpieczne stwory i duchy. Gracz przejmuje kontrolę nad jednym z wojowników, należącym do wybranej klasy postaci (Warrior, Valkyrie, Elf oraz Wizard). Każdy z nich charakteryzuje się różnymi mocami i umiejętnościami, np. Wojownik świetnie radzi sobie w walce wręcz, a Magik doskonale włada magią. Herosi muszą stawić czoła rozmaitym przeciwnikom – od duchów i demonów, aż po wielkie pająki i żywe szkielety. Jednym z najważniejszych elementów Gauntlet są zmagania w ramach kooperacji maksymalnie czterech graczy. Twórcy zatroszczyli się o możliwość zabawy przez Internet lub w ramach lokalnej współpracy. Całość została okraszona prostą i przyjemną oprawą graficzną, utrzymaną w klimatach oryginalnej produkcji.







39
Pixel Shader 2.0 / Anno 1503: The New World
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 14, 2022, 12:18:32 »


Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę. Gra posiada znacznie bardziej rozbudowane opcje i możliwości, udostępniając graczom dziesięciokrotnie większy, szczegółowo odwzorowany XVI wieczny świat. Przed nami ponownie staje wiele wyzwań związanych z odkrywaniem nowych terenów, osadnictwem, rozbudową miast i wiosek, zaspokojeniem wszystkich podstawowych potrzeb mieszkańców, ustanowieniem tras handlowych, dbaniem o dobre stosunki z sąsiadami, oraz oczywiście obroną całego terytorium zarówno na ziemi jak i na morzu. Całość gry wykonana jest w pełnym 3D, z możliwością obracania i przybliżania terenu, a klimatyczne i znacznie bardziej szczegółowe animacje tworzą realistyczny obraz życia w XVI wieku.


250 typów budynków i gospodarstw przeniesionych wprost z XVI wieku, w tym plantacje tytoniu, wieże obserwacyjne i odlewnie dział.
Poprawiona sztuczna inteligencja komputera, szczególnie w aspektach handlu, dyplomacji i walki.
Każdy z komputerowych graczy ma indywidualną charakterystykę i inny styl gry.
Zwiększone względem części poprzedniej możliwości interakcji z tubylcami.
Przeprojektowany system walki, dający nowe możliwości zastosowania strategii wojennych.
Kilka trybów gry – scenariusze pojedyncze, kampania, „gra bez końca” i gra wieloosobowa.





40
Pixel Shader 2.0 / Gothic II: Noc Kruka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 14, 2022, 12:14:34 »


he Night of the Raven to oficjalne rozszerzenie do jednej z najpopularniejszych gier role-playing 2002 roku, czyli Gothic II. W przeciwieństwie do innych dodatków, gdzie zazwyczaj dostajemy do dyspozycji jedynie nowe obszary czy przedmioty, twórcy z zespołu developerskiego Piranha Bytes poszli o krok dalej – do podstawowej wersji gry wpleciono nową, rozbudowaną historię praktycznie niezwiązaną z główną fabułą Gothic II. Postarano się również o znaczne zmodyfikowanie już istniejącego świata (nie oznacza to jednak zmiany położenia kluczowych lokacji, tylko rozbudowanie ich oraz pojawienie się wielu dodatkowych sekretów, itp.). Zastosowane rozwiązanie wymusza na posiadaczach dodatku przechodzenie całego programu od początku (wszystkie save'y z „samego” Gothic II stają się bezużyteczne po zainstalowaniu dodatku). Z drugiej strony jednak patrząc, liczba nowości czy implementowanych poprawek w pełni rekompensuje tę niedogodność.


Akcja The Night of the Raven jest skonstruowana tak, by gracze mogli przejść dodatek niemal całkowicie omijając fabułę podstawowej gry. Rozszerzenie wprowadza do oryginalnego Gothic II szereg nowych lokacji (dżungla, jaskinie, etc.), około 100 bohaterów niezależnych (NPC-tów), unikatowe przedmioty (np. specjalny amulet, w którym żyje wróżka pomagająca przy szukaniu wartościowego ekwipunku), czary, umiejętności, czy potwory (w stylu niebezpiecznych niedźwiedzi). Podczas naszej wędrówki możemy również spotkać postacie znane z pierwszego Gothica, które nie pojawiły się w części drugiej. Wybór profesji powiększył się o nowe alternatywy. W The Night of the Raven mamy możliwość „przydzielenia” prowadzonemu bohaterowi roli morskiego pirata, lidera gangu bandytów, czy (zupełne novum) Maga Wody. Ci ostatni działają w pełnej konspiracji, nie ujawniając swych mocy osobom pobocznym (chyba, że sytuacja nie pozostawi im innego wyjścia), dlatego dostanie się w szeregi ich grupy wymaga od graczy sporo wysiłku... Twórcy omawianego rozszerzenia postarali się także o usprawnienia silnika gry (dopracowano głównie efekty audio-wizualne), jak również usunięcie wszystkich wykrytych błędów programistycznych, z którymi mieliśmy do czynienia w oryginalnym Gothic II.








Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
mustangi anime smoki darmowefora gangptr