Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
41
Pixel Shader 4.0 / Professional Farmer 2014
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 13, 2022, 17:13:48 »


Professional Farmer 2014 to kolejna rolnicza symulacja w portfolio wydawniczym niemieckiej firmy firmy UIG Entertainment. Produkcja adresowana jest do miłośników symulatorów prac z użyciem profesjonalnych pojazdów i maszyn.


W trakcie zabawy gracz wciela się w rolę rolnika, prowadzącego współczesnego gospodarstwo agrarne. Do jego obowiązków należy przede wszystkim obsługa ciężkiego sprzętu związanego z uprawą roli (traktory, kombajny, glebogryzarki itp.). Rozbudowany tryb kariery zawiera elementy strategii ekonomicznej, umożliwiając rozwinięcie skromnej farmy w imperium rolne.


Mechanika rozgrywki bazuje na rozwiązaniach doskonale znanych fanom rolniczych symulatorów, w tym chociażby serii Agrar Simulator. Sednem zabawy jest kierowanie rozmaitymi pojazdami i maszynami, które zostały starannie odwzorowane pod względem wyglądu oraz parametrów technicznych na podstawie autentycznych modeli popularnych marek (m.in. Krampe, Rauch, Fliegl i Horsch). Zarówno model jazdy, jak i system sterowania zostały odpowiednio uproszczone, dzięki czemu obsługa wirtualnych urządzeń rolniczych nie powinna sprawiać problemów nawet mniej doświadczonym graczom. Novum wprowadzonym w Professional Farmer 2014 jest zaawansowany system pogodowy. Uwzględnia on czynniki atmosferyczne towarzyszące pracy na roli w różnych porach roku. W trakcie zabawy gracze muszą zmagać się m.in. z zimowymi opadami śniegu, wiosennymi burzami, letnimi suszami i jesienną słotą.





42
Pixel Shader 4.0 / Cabela's Big Game Hunter: Pro Hunts
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 13, 2022, 17:10:25 »


Cabela's Big Game Hunter: Pro Hunts jest kolejną odsłoną znanej serii gier zręcznościowych o tematyce myśliwskiej, korzystających z oficjalnej licencji popularnej w USA sieci sklepów ze sprzętem myśliwskim – Cabela's. W przypadku Pro Hunts nie mamy do czynienia z czystej krwi symulatorem, tylko produkcją bardziej nastawioną na akcję i widowiskowość. Wydawcą i producentem kolejny raz jest koncern Activision Blizzard.


W cyklu gier spod znaku Cabela's zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę myśliwego i wykonywanie zadań. Tę odsłonę serii od poprzednich odróżnia m.in. ciekawa kampania dla jednego gracza. Prowadzą nas przez nią cztery znane w USA postaci związane z łowiectwem: Wade Middleton, Jim Shockey oraz Ralph i Vicki Cianciarulo. Ci popularni łowcy przekazują graczom rady i pomagają w serii polowań na zwierzynę z północnoamerykańskiego kontynentu. Rozgrywkę w Pro Hunts obserwujemy z perspektywy pierwszoosobowej. Tytuł został rozbudowany względem poprzednich pod kątem fizyki czy sztucznej inteligencji zwierząt.






43
Pixel Shader 2.0 / Gun
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 13, 2022, 17:07:22 »



Gun jest elektroniczno-rozrywkowym przedsięwzięciem, zrealizowanym przez twórców cyklu symulacji jazdy na deskorolce, firmowanego nazwiskiem popularnego Tony’ego Hawka. Programiści ze studia Neversoft Entertainment postanowili wreszcie odejść od tematyki sportowej i zaprezentowali nam wirtualny western w konwencji, przywodzącej na myśl serię Grand Theft Auto.

Trafiamy zatem na słynny amerykański Dziki Zachód z drugiej połowy dziewiętnastego wieku, aby pokierować poczynaniami Coltona White'a – młodzieńca, szukającego zemsty za śmierć ojca. Rzecz jasna zaserwowana przez developerów rzeczywistość odpowiada w pewnym sensie realiom historycznym, więc oglądamy m.in. kolej żelazną, indiańskie wioski, kopalnie złota, dyliżanse oraz oczywiście zakurzone miasteczka, gdzie miejscowi mężczyźni upijają się w saloonie, na bank napadają przeróżni bandyci, a w samo południe na głównej (i nierzadko jedynej) ulicy odbywają się emocjonujące pojedynki rewolwerowców.


Wspomniany bohater spotyka mnóstwo postaci niezależnych, wśród których znajdują się również autentyczne persony pokroju szeryfa Wyatta Earpa i wyjętego spod prawa Billy’ego the Kida. Naturalnie natrafienie na NPC wiąże się najczęściej z odkrywaniem kolejnych wątków scenariusza (np. otrzymywanie zadań do wykonania), a przebieg akcji cały czas ukazywany jest z perspektywy trzeciej osoby. Ludzie z Neversoft Entertainment oddali do naszej dyspozycji sporo rozmaitych rodzajów broni na czele z popularnym sześciostrzałowcem (oprócz niego także stacjonarne działka systemu Gatlinga, laski dynamitu etc.).

Trójwymiarowy wirtualny świat eksplorujemy nie tylko poruszając się piechotą, ale również jeżdżąc na końskim grzbiecie (umożliwiono rzecz jasna prowadzenie walki z tej pozycji, co jest dość efektowne w trakcie pościgów na pełnej szybkości). Oprawa wizualna prezentuje wysoki poziom dopracowania, natomiast bardzo płynna animacja podkreśla realizm zabawy – szczególne wrażenie robią sceny śmierci. Wygląd tych ostatnich, a także niekoniecznie cenzuralne słownictwo w wykonaniu bohaterów, sprawia, że Gun zdecydowanie nie stanowi odpowiedniej pozycji dla małoletnich użytkowników.






44
Pixel Shader 2.0 / The Sims 2 Dodatki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 11, 2022, 22:40:00 »


The Sims 2: Mansion & Garden Stuff to jeszcze jeden dodatek do znanej i cenionej gry będącej de facto symulacją ludzkiego życia. Tym razem naszą wirtualną egzystencję możemy urozmaicić o próby stworzenia zapierającej dech posiadłości, a także okalającego ją ogrodu.

W tym ambitnym zadaniu pomocne okażą się trzy style, na jakie gracz może się zdecydować przy projektowaniu rezydencji swoich marzeń. Autorzy postanowili zaproponować nam motyw arabski rodem z gorącego Maroka, gdzie królują wyszukane architektonicznie pałace, albo też sięgnąć po kombinację klasycyzmu i nowoczesności, co charakterystyczne jest dla nurtu Art Deco. Trzeci temat z kolei to wyrafinowane połączenie romantyzmu z elegancją.

W praktyce oznacza to oczywiście przede wszystkim nowe elementy wyposażenia, których wykorzystanie uzależnione jest jedynie od wyobraźni grającego. W skład rozszerzenia wchodzą więc m.in. egzotyczne kolumny, monumentalne schody, kolektory słoneczne oraz kolejne zestawy oryginalnych okien, drzwi, dachów, płotów, etc. W ogrodzie natomiast przed sąsiadami można pochwalić się grządkami niespotykanymi dotąd irysów, lilii czy słoneczników. Przepiękne kwiaty to jednak nie wszystko, gdyż co bardziej majętni swój prywatny zieleniec mogą przyozdobić także nowatorskimi rzeźbami, jak i fontannami. Na prestiż ogrodu ponadto pozytywnie wpłyną ozdobne krzewy o wymyślnych kształtach, choć w domyśle to przecież tylko wstęp do naszej emanującej przepychem wilii.






45
Pixel Shader 4.0 / Diablo III
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 11, 2022, 22:29:33 »



Diablo III to kolejna część niezwykle popularnej serii hack'n'slash, która zadebiutowała w 1996 roku. Produkcja zawiera kilka rozwiązań znanych z poprzednich części marki i wprowadza mnóstwo nowych pomysłów. Jej producentem jest firma Blizzard Entertainment, znana z wielu udanych i świetnie sprzedających się marek (m.in. World of Warcraft, StarCraft).


W trzeciej odsłonie Diablo wracamy do świata Sanktuarium, aby jeszcze raz zmierzyć się z siłami ciemności i tytułowym demonem. Gra rozpoczyna się w dwadzieścia lat po wydarzeniach znanych z Diablo II, w którym grupa herosów zatriumfowała nad złem. Na katedrę w Tristram spada tajemnicza kometa, która rozbudza spoczywające w niej piekielne zastępy. Świat Sanktuarium potrzebuje więc nowych bohaterów: do akcji wkraczają barbarzyńca, czarownik, mnich, szaman i łowca demonów. Każdy z nich dysponuje własnym tłem fabularnym. Ponadto, Blizzard rozbudował opowiadaną w grze historię i uczynił ją ważniejszym elementem rozgrywki, m.in. poprzez dodanie znajdowanych w świecie gry wpisów do dziennika podróży (np. wspomnień jednego z żołnierzy króla Leoryka) oraz krótkich przerywników w poszczególnych aktach, stylizowanych na zapiski bohaterów. Dzięki temu fani uniwersum mogą poznać wiele nowych informacji o odwiecznym konflikcie Wysokich Niebios z siłami Płonącego Piekła. W grze pojawia się wiele nawiązań do poprzednich odsłon serii, na czele z postaciami Deckarda Caina i Archanioła Tyraela, a także nowi bohaterowie opowieści, jak chociażby młoda Lea.


Diablo III to gra akcji RPG, w której wcielamy się w jednego z wymienionych bohaterów – lub bohaterek – i przemierzamy obszerne krainy, podzielone na cztery akty. Podczas podróży wykonujemy zadania zlecane przez mieszkańców świata bądź losowo pojawiające się w grze, a także walczymy z hordami przeciwników. Każda z postaci operuje innym systemem energii, dysponuje unikalnym zestawem umiejętności i może używać wybranych rodzajów broni. Mówiąc inaczej, granie Barbarzyńcą różni się diametralnie od prowadzenia na przykład Czarownika. Wiele zależy też od pomysłowości gracza i zdobytych przedmiotów: czary i zdolności można bowiem modyfikować za pomocą kamieni runicznych, które nadają im nowe efekty oraz zwiększają statystyki postaci.


Twórcy ze studia Blizzard nie poprzestali na wprowadzeniu nowych klas postaci i urozmaiceniu systemu rozwoju i modyfikowania zdolności. W Diablo III pojawia się wiele innych pomysłów: system towarzyszy (pomagających w grze solowej), setki osiągnięć motywujący gracza do dalszej zabawy, możliwość dostosowywania poziomu trudności, a także wiele losowo generowanych wydarzeń (np. konieczność wydostania się z lochu w jak najkrótszym czasie, obrona kowala przed hordami nacierających wrogów itp.).








46
Pixel Shader 2.0 / The Godfather II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 02, 2022, 15:30:40 »


The Godfather II to druga odsłona gry akcji opartej na kanwie kultowej powieści Mario Puzo Ojciec chrzestny oraz opatrzonej tym samym tytułem trylogii filmowej w reżyserii Francisa Forda Coppoli. Za stworzeniem produktu stoi kalifornijskie studio EA Redwood Shores, zaś sama gra wykorzystuje w pełni licencję wytwórni Paramount Pictures, dzięki czemu możemy podziwiać w niej wirtualne wizerunki takich aktorów, jak Marlon Brando, Al Pacino czy Robert Duvall.


Fabuła po raz kolejny pozwala przenieść się do ogarniętego przestępczymi porachunkami Nowego Jorku, w którym na co dzień walczą ze sobą wrogie, mafijne rodziny. Możemy również przejąć zwiedzić Hawanę i przejąć kontrolę nad Miami. Gracz, działając na usługach jednej z nich, musi stawić czoła zleconym mu przez przełożonych misjom i udowodnić, że w imię obowiązków nie cofnie się przed żadnym czynem. Rozgrywka w The Godfather II pod względem stylu i oferowanej swobody przypomina serię Grand Theft Auto, z tą różnicą, że autorzy Ojca chrzestnego wzbogacili swój produkt o elementy strategiczne, pozwalające na zarządzanie dzielnicami, które znajdują się pod wpływem lokalnej mafii. W trybie Don's View widok kamery zmienia się z TPP na rzut z góry, z możliwością przybliżania i oddalania obrazu. W stosunku do pierwszej części Godfathera programiści dopracowali także oprawę audiowizualną gry, serwując klientom odświeżony silnik graficzny oraz nowe aranżacje utworów charakterystycznych dla filmowej trylogii.





47
Pixel Shader 2.0 / Kozacy II: Bitwa o Europę
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 02, 2022, 15:27:22 »


Battle for Europe to nazwa pierwszego rozszerzenia do drugiej części popularnej serii strategii czasu rzeczywistego Cossacks, noszącej podtytuł Napoleonic Wars. Gracze ponownie przenoszą się tutaj w realia jednego z najbardziej burzliwych okresów w dziejach historii, jakim bez wątpienia były Wojny Napoleońskie (XIX wiek).


Oprócz sześciu ówczesnych mocarstw znanych z „dwójki” (Francja, Wielka Brytania, Austria, Rosja, Prusy oraz Egipt), posiadacze Battle for Europe mogą poprowadzić w grze trzy zupełnie nowe nacje: Hiszpanię, Księstwo Warszawskie i Konfederację Reńską. Programiści ze studia developerskiego GSC Game World przygotowali także szereg nowych jednostek czy budynków, które są dostępne dla użytkowników podczas wirtualnych zmagań. W sumie dostępnych jest ponad 180 unikatowych jednostek i 190 budynków. Znacznie udoskonalono takżę tytułowy, strategiczny tryb „Battle for Europe”, w którym osoby siedzące przed komputerami walczą o całkowitą dominację nad Starym Kontynentem. Ponadto, miłośnicy programu dostali cztery nowe kampanie, dziesięć pól bitewnych, trzy historyczne scenariusze do rozegrania (m.in. starcie sił francuskich z rosyjskimi pod Borodino w 1812 roku czy też ostatnią, przegraną przez Napoleona bitwę pod Waterloo z 1815 roku) oraz sześć misji typu skirmish. Nie zabrakło nowych poziomów dedykowanych trybowi multiplayer. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, opisywany add-on jest w pełni samodzielnym produktem i działa bez konieczności posiadania gry Cossacks II: Napoleonic Wars zainstalowanej na komputerze użytkownika.







48
Pixel Shader 2.0 / Kozacy: Antologia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 02, 2022, 15:24:41 »


Kozacy: Antologia to specjalne wydanie gry Kozacy: Europejskie Boje, w skład któregopoza standardową, podstawową edycją tego tytułu wchodzą także dwa dodatki do niego Kozacy: Powrót na Wojnę oraz Kozacy: Sztuka Wojny.

Kozacy: Europejskie Boje to strategia czasu rzeczywistego. Akcja gry toczy się od XVI do XVIII wieku, kiedy takie państwa jak: Anglia, Francja, Hiszpania, Portugalia, Saksonia, Prusy, Rosja, Wenecja, Austria, Turcja i Rzeczpospolita Obojga Narodów były potęgami mającymi decydujący głos w sprawach całej Europy, od których zależało „być albo nie być” wielu mniejszych narodów.

Gra zapewnia pełną różnorodność pod względem rozgrywanych kampanii, jak również miejsca ich odbywania. W Cossacks mamy do dyspozycji praktycznie całą Europę, a pokierować możemy losami jednego z 16. narodów, z których każdy posiada indywidualne cechy, jednostki, wynalazki, architekturę, itd. Jak w każdej nowoczesnej grze, także i tu nie zabrakło podziału na typy rozgrywki. Mamy więc do dyspozycji zarówno tryb dla pojedynczego gracza, jak również możliwość zabawy w trybie multiplayer do 8. osób poprzez sieć lokalną lub Internet. Ponad 80 różnych typów jednostek. Cztery kampanie, 33 misje + 12 misji historycznych (Wojna trzydziestoletnia, walki o niepodległość Ukrainy itp.). Sześć typów surowców naturalnych : żywność, drewno, kamień, złoto, żelazo i węgiel. Trójwymiarowy teren, realistyczna powierzchnia wody, różnorodne efekty specjalne: wybuchy, ogień, dym itp., rozdzielczość do 1600x1200. Rozbudowany system wynalazków umożliwiający dokonanie ponad 300. unowocześnień. W bitwach może brać udział do 8000. jednostek jednocześnie. Generator map losowych z możliwością ustalenia wielu ich parametrów np.: typu terenu, ilości surowców itp. Dołączona encyklopedia historii XVI-XVIII wiecznej Europy. Kozacy: Sztuka Wojny to pierwszy oficjalny dodatek do gry Kozacy: Europejskie Boje. W porównaniu do pierwowzoru większy nacisk położony został na ulepszenie i uczynienie bardziej dynamicznym trybu rozgrywki dla jednego gracza. Oczywiście nie zapomniano całkowicie o społeczności pragnącej toczyć wirtualne boje w Internecie czego efektem jest szereg modyfikacji usprawniających także ten tryb. W dodatku tym wprowadzono między innymi: Siedem nowych statków włączając w to np. słynną „Victorię”. Nowe nacje: Bawarczycy i Duńczycy. Pięć nowych kampanii: Prusy, Austria, Saksonia, Algieria oraz Polska. Możliwość wyboru jednego z czterech stopni trudności. Nowe misje przeznaczone dla trybu singleplayer. Nowe historyczne misje w których będzie można wziąć czynny udział i zmienić ich bieg według własnych zapatrywań. Rozbudowane możliwość tworzenia zespołów złożonych zarówno z żywych jak i komputerowych graczy i rozgrywania walk pomiędzy nimi. Ulepszony, bardziej intuicyjny interfejs. Zaimplementowany edytor pozwalający na tworzenie własnych map. Możliwość nagrywania i późniejszego odtwarzania przebiegu gry. Szczegółowe statystyki, ranking graczy w Internecie. Kozacy: Powrót na Wojnę to drugi oficjalny dodatek do gry Kozacy: Europejskie Boje. W dodatku tym znajduje się około 100 nowych misji dla trybu single player, dwie nowe nacje, których losem można pokierować (Szwajcarzy i Węgrzy), a także nowe jednostki i budynki (20 budynków i 4 jednostki dla każdej z nowych nacji oraz kolejne jednostki wchodzące w skład wojsk Tureckich i Algierskich, np. Beduini). Ponadto autorzy znacznie poprawili komputerowe A.I. oraz zawarli w tym dodatku „bonusowo” „Mod1”, który wzbogaca pokaźny już asortyment jednostek o ponad 30 nowych.







49
Pixel Shader 2.0 / The Lord of the Rings: The War of the Ring
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 02, 2022, 15:21:54 »


The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”. Zadaniem gracza w The Lord of the Ring: War of the Ring jest opowiedzenie się po jednej ze stron zaistniałego konfliktu, tj. po stronie dobra walcząc ramię w ramię z krasnoludami, elfami i ludźmi lub po stronie sił ciemności mając za swych sprzymierzeńców Saurona, Nazgule czy też paskudnych orków, i przejęcie kontroli nad całym Śródziemiem.

Grając po stronie dobra gracz ma do wykonania szereg misji (coś na kształt tych znanych z Warcraft III: Reign of Chaos), w których w większości przypadków do dyspozycji otrzymuje z góry predefiniowaną drużynę kilkunastu postaci. Opowiadając się po stronie zła, gra już bardziej przypomina typowego RTS-a i grający musi z kolei wykazać się umiejętnością dowodzenia znacznie większymi siłami, składającymi się z dziesiątek podległych mu jednostek. Akcja gry rozgrywa się w całości na obszarze Śródziemia, na terenach znanych z trylogii, w tym m.in.: Iron Hills, Mirkwood, Dol Guldur oraz Lothlórien. Uczestniczymy również w słynnych bitwach jak choćby w bitwie o Helmowy Jar. W grze występują specjalne jednostki (m.in.: Aragorn, Gandalf, Gollum czy Saruman) posiadające szereg indywidualnych, unikalnych zdolności, m.in.: zwiększanie morale żołnierzy i tym samym szansy na odniesienie zwycięstwa czy ataki specjalne o ogromnej sile rażenia. Wraz z postępami w kampanii postacie te zdobywają doświadczenie i zwiększają swe umiejętności. Gra wykorzystuje nowoczesny „silnik”, pozwalający generować wysokiej jakości, bogatą w szczegóły grafikę 3D. Widzimy tu wysokiej jakości tekstury, realistycznie wyglądające cienie, przesuwające się po niebie chmury, grę świateł, itp. Jednostki zdobywają doświadczenie podczas walki. Ukształtowanie terenu w dość znaczny sposób wpływa na przebieg i wynik walki. Poziom trudności automatycznie dopasowujący się do możliwości gracza, np. zależny od szybkości z jaką produkuje on swoje jednostki. Możliwość gry wieloosobowej do ośmiu osób równocześnie w kilku trybach: Razing, Survival, Catapult, Famine i Control. Kampanie przeznaczone zarówno dla trybu pojedynczego gracza jak i rozgrywki wieloosobowej.







50
Pixel Shader 2.0 / Iron Storm
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Articz dnia Grudzień 02, 2022, 15:17:39 »



Iron Storm to trójwymiarowa gra akcji (shooter) z widokiem z perspektywy pierwszej lub trzeciej osoby. Akcja osadzona została w alternatywnej przeszłości. Jak zapewne wszyscy wiemy I Wojna Światowa rozpoczęła się w roku 1914 i skończyła w 1918. Jednak w grze mamy rok 1964 i pierwsza wojna trwa nadal. Nieustannie walczą ze sobą dwie strony, państwa europy zachodniej i Imperium Rosyjsko-Mongolskie prowadzone przez barona Romana Ungerna Sternberga. Ten psychopatyczny dyktator pracuje właśnie nad nową bronią, która zapewni jego mocarstwu wygraną. Gracz jako aliancki oficer zwany Weazel dostaje zadanie przeniknięcia za linie wroga, zinfiltrowania tajnego kompleksu badawczego barona i zniszczenia przygotowywanej przezeń broni.

Podczas wykonywania swej misji będziemy musieli sprostać wymaganiom jakie stawia przed nami ten niekonwencjonalny plac boju, będący połączeniem wojny pozycyjnej w okopach (elementy I Wojny Światowej, miny, trujący gaz, zasieki i druty kolczaste), wojny błyskawicznej (elementy II Wojny Światowej, radar, czołgi, broń automatyczna) i wojny w dżungli (Wietnam, śmigłowce, elektronika, celowniki laserowe). Do przejścia czeka sześć dużych scenariuszy, w których będziemy musieli stawić czoło różnym przeciwnikom, regularnym żołnierzom imperium oraz ochroniarzom i agentom barona. Do dyspozycji gracza oddano cały asortyment broni, tj. karabin Heckler & Koch MP-6 „Wotan”, strzelba Remington M910 „Bull’s Eye”, wyrzutnia rakiet M203 40mm „Clovis”, karabin snajperski Simonov K-s12, granaty dymne, przeciwpiechotne, itd. Iron Storm pozwala na rozgrywkę jednoosobową oraz wieloosobową do 16 graczy jednocześnie w trybach deathmatch, capture the flag i cooperative. Dużym atutem gry jest zaawansowana oprawa graficzna, za którą odpowiada specjalny engine Phoenix 3D.








Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
everyone nazarinh rybyigzyby stajnia-ow maho