Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Forum SMF zostało uruchomione!
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
Second Sight
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Second Sight (Przeczytany 20 razy)
Articz
Administrator
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 427
Second Sight
«
dnia:
Czerwiec 23, 2025, 12:38:02 »
Second Sight to kolejna propozycja studia Free Radical Design, które zasłynęło przede wszystkim za sprawą wydawanej na platformy nowej generacji serii TimeSplitters a także hitowego Goldeneye 007 na Nintendo 64. W przeciwieństwie do wspomnianych tytułów akcja opisywanej gry nie musi być przez cały czas obserwowana z perspektywy pierwszej osoby, gdyż gracz w każdej chwili może przełączyć podgląd na widok TPP. Miłośników serii TimeSplitters zainteresuje zapewne to, iż w grze zastosowano bardzo zbliżony model sterowania główną postacią.
Gracz rozpoczyna zabawę w ściśle strzeżonym kompleksie medycznym, który prowadzi bliżej niesprecyzowane badania na ludziach. Prowadzona postać wykazuje oznaki amnezji, nie pamięta bowiem nic z przeszłości. Główny bohater odkrywa natomiast, że obdarzony został licznymi nadnaturalnymi zdolnościami. Usiłuje wydostać się z kompleksu i odkryć tajemnicę swej przeszłości. Warto przy tym dodać, iż z racji dopracowanego sterowania gracz może równocześnie poruszać postacią i korzystać z nowo nabytych mocy.
W miarę rozwoju gry sterowana postać nabywa nowe zdolności, a także rozwija już posiadane. Istotną rolę odgrywa przy tym wskaźnik mocy, który informuje ile energii na wykorzystanie nabytych zdolności postać jeszcze posiada. W przypadku przekroczenia dozwolonej wartości główny bohater na kilka sekund traci orientację przez co jest narażony na ataki przeciwników. Lista dostępnych mocy obejmuje leczenie (główny bohater musi wtedy pozostać w bezruchu), przejmowanie ciał innych ludzi (dzięki temu można na przykład odblokować pozornie niedostępne drzwi), uderzenie psychokinetyczne (trafiona postać zostaje przewrócona oraz traci przytomność na kilka sekund), telekinezę (gracz może podnosić większość przedmiotów i na przykład rzucać nimi we wrogów), projekcję (wyświetlanie wizerunku własnej postaci w celu zmylenia wroga), psychokinetyczny impuls (unieruchamia wszystkich przeciwników znajdujących się w okolicy) oraz oczarowanie danej postaci (główny bohater dla wybranych osób staje się wtedy niewidzialny). Ponadto, podczas rozgrywki bohater może korzystać z tradycyjnych środków „perswazji”, tj. 13 broni (pistoletów, karabinów maszynowych, karabinów snajperskich, itd.). W wielu miejscach główna postać musi się skradać. Bohater wzorem najlepszych pozycji gatunku może „przyklejać się” do ścian, chować wewnątrz metalowych szafek, odwracać uwagę okolicznych strażników czy też wychylać na boki. Osamotnionych wrogów można ponadto eliminować pojedynczym strzałem w głowę.
Co pewien czas bohater miewa przebłyski wydarzeń, które miały miejsce w przeszłości. Co ciekawe, elementy te są w pełni interaktywne i pozwalają bliżej poznać istotne wydarzenia z przeszłości. To między innymi dzięki tym wizjom dowiadujemy się kim jest.
Oprawa wizualna gry skoncentrowana została przede wszystkim na efektownym ukazaniu używanych przez głównego bohatera mocy. Prowadzona przez gracza postać bada różnorakie bazy wojskowe, laboratoria aczkolwiek niektóre etapy rozgrywane są pod gołym niebem. Sporym atutem jest też interaktywne otoczenie, które można dowolnie demolować.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Gry PC
»
Gry Komputerowe PC XP
»
Pixel Shader 2.0
»
Second Sight
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
watahashiraberu
piecfrakcji
zadania-domowe
ha
turetia